SC. Summit Events

Alegeți secțiunea


IP Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță concurs pentru ocuparea funcției de Șef al Serviciului Sisteme Informaționale și Tehnologia Informației

Concurs pentru ocuparea funcției de Șef al Serviciului Sisteme Informaționale și Tehnologia   Informației

Scopul general al postului

Titularul funcției va fi responsabil de administrarea, dezvoltarea, menținerea și buna funcționare a sistemelor informaționale din cadrul IP CNED. De asemenea, va participa, după caz, la achiziționarea programelor și soluțiilor IT necesare pentru instituție.

Responsabilități principale

Elaborarea, avizarea și dezvoltarea documentelor de politici, actelor normative și regulamentelor privind sistemele informaționale ale IP CNED.

Coordonarea și elaborarea conceptelor tehnice, specificațiilor/caietelor de sarcini pentru dezvoltarea sistemelor informaționale, inclusiv în domeniul securității cibernetice.

Implementarea, gestionarea și mentenanța sistemelor informaționale ale instituției.

Asigurarea funcționării echipamentelor IT conform standardelor de securitate.

Analiza sistemului informatic și formularea propunerilor de îmbunătățire prin achiziții de echipamente și servicii IT.

Cerințe pentru candidați

Studii: Superioare în domeniul tehnologiilor informaționale.

Experiență: Minimum 2 ani în domeniul IT.

Cunoștințe obligatorii:

Limba română; limba engleză constituie un avantaj.

Administrare MS Windows Server, Linux Server, rețele WAN, LAN, Wi-Fi, VPN.

Configurare și gestionare servere și baze de date.

Utilizare pachet MS Office, Internet, soluții de securitate cibernetică (Antivirus).

Cunoștințe despre Drupal, VMware vCloud Director reprezintă un avantaj.

Abilități necesare

Planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză și sinteză.

Elaborare de documente și argumentare tehnică.

Comunicare eficientă și soluționare de probleme.

Capacitate de instruire și motivare a echipei.

Condiții specifice pentru ocuparea funcției

Deținerea cetățeniei Republicii Moldova.

Capacitate deplină de exercițiu.

Fără antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.

Fără încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani din motive disciplinare.

Dosarul de concurs trebuie să conțină

CV în format Europass.

Copia buletinului de identitate.

Copii ale diplomelor de studii și certificatelor de perfecționare profesională.

Declarație pe propria răspundere privind respectarea art. 6 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrității instituționale.

Documentele ce atestă experiența profesională

Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formular 1)

Declarația pe proprie răspundere (Formular 2)

 

 

Modalitatea de aplicare

Dosarele pot fi depuse până la 25 iulie 2025, ora 17:00, prin una dintre următoarele metode:

Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Albișoara 38 et.4 MD-2005

Prin e-mail: office@cned.gov.md

Persoană de contact

Grimailo Ana – telefon: 022499444, ext. 6

 

Etapele concursului

Evaluarea dosarelor.

Interviul (doar candidații selectați vor fi invitați).

Rezultatele vor fi comunicate prin e-mail sau telefon.

 

Salariu: de la 22 500 lei brut

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formular nr.1

ACORD

privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale

candidaţilor la funcţiile vacante din cadrul Instituţiei Publice „Centrul Național pentru Energie Durabilă”

Subsemnata/Subsemnatul

IDNP , Buletin de identitate seria Nr.

Data eliberăriiOficiul

Adresa domiciliului/reşedinţei

prin acest acord îmi exprim în mod expres consimţământul la prelucrarea de către

angajaţii IP " Centrul Național pentru Energie Durabila " a datelor mele cu caracter personal, cât şi a

categoriilor speciale de date cu caracter personal, care sunt oferite de către mine, în legătură cu depunerea dosarului de concurs.

 

Nume Prenume Semnatura

Data 

 

 

 

 

 

 

 

Formular nr. 2 

DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE

 

 

 

Subsemnatul/Subsemnata

, bloc

nr.

domiciliat/ă în

strada.

_, declar pe proprie răspundere, cunoscând prevederile art. 352' din Codul Penal cu privire la falsul în declaraţii, că nu am antecedente penale şi fiscale, şi că documentele şi datele furnizate în dosarul de înscriere sunt adevărate.

 

Data:

Semnătura

 

Re-lansare achiziţie pentru linie de sortare si decojire a merelor /Re-extended tender launch for apple sorting and peeling line

Invitație de participare la procedura de achiziție

A.O. „ Inovații Sociale ” invită companiile specializate să participe la Licitația publică privind achiziționarea utilajui pentru  linie de sortare si decojire a merelor, în baza Acordului de asistență financiară LVG 00129027, AdTrade Project Phase III - LVGA Micro-cluster Fruit Export Hub –  semnat între PNUD Moldova și A.O Inovații Sociale, în cadrul Programului Microclustere/ AdTrade Project III, implementat prin intermediul proiectului ”Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului

  1. Informații generale:
  • Denumirea organizației: Asociația Obștească „Inovatii Sociale”
  • Adresa: r-l Șoldănești s. Parcani
  • Numărul de telefon: +37379515019
  • Adresa de e-mail a organizației: ong.inovatie@gmail.com

 Dosarul poate fi expediat la adresa ong.inovatie@gmail.com sau prezentat fizic la adresa indicată.

Termenul de aplicare a dosarului de aplicare este 27 mai 2025, ora 17:00.

  1. Dosarul de aplicare va conține:
  1. Oferta financiară - care va conține denumirea bunului, unitatea de măsură, cantitatea, prețul și suma la cota 0 TVA.
  2. Oferta tehnică care va include descrierea bunului propus și specificațiile tehnice conform celor solicitate în caietul de sarcini. De asemeni, termenul de livrare, termenul de garanție, cât și alte acte pentru prezentare conform Caietului de sarcini.

Puteți descărca caietul de sarcini și formularele de aplicare accesând linkul

 

English version 

Invitation to participate in the procurement tender

A.O. " Inovație Social Globală " invites specialized companies to participate in the Public Tender for the purchase of equipment for apple sorting and peeling line, based on the LVG 00129027 Financial Assistance Agreement, AdTrade Project Phase III - LVGA Micro-cluster Fruit Export Hub - signed between UNDP Moldova and A.O. Inovație Social Globală, within the Microclusters/ AdTrade Project III Program, implemented through the project "Development of export capacities on the banks of the Dniester River.

  1. General information:
  • Name of the organization: " Inovație Social Globală " Public Association
  • Address: Soldanesti district, Parcani village
  • Phone number: +37379515019
  • Organization Email Address: ong.inovatie@gmail.com
  •  

The file can be sent to the ong.inovatie@gmail.com   or physically presented at the indicated address.

The deadline for applying the application file is 27 May, 2025, at 17:00.

  1. The application file will contain:
  1. The financial offer - which will contain the name of the good, the unit of measurement, the quantity, the price and the amount at the 0 VAT rate.
  2. The technical offer that will include the description of the proposed good and the technical specifications as requested in the specifications. Also, the delivery term, the warranty term, as well as other documents for presentation according to the Specifications.

You can download the tender specifications and application forms by following the link

 

Anunț de contractare a furnizorilor de echipamente și utilaje în cadrul proiectului „Abilitarea tinerilor antreprenori din Republica Moldova”

În cadrul proiectului „Abilitarea tinerilor antreprenori din Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană, organizațiile de implementare Help, DEMOS, HOMECARE și ProCoRe, împreună cu Asociația Obștească „Centrul de Resurse UNIVERS”, lansează invitația de participare la concursul pentru achiziționarea a 20 de loturi de echipamente, conform tabelului:

PARAMETRII TEHNICI A ECHIPAMENTULUI ÎN ACHIZIȚIE

ACTE PENTRU FURNIZORI SPRE COMPLETARE

Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. Autoritatea contractantă AO “DEMOS” nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit sau alte taxe de această natură. Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Achitarea echipamentului se realizează prin transfer bancar în ziua livrării.

Pentru întrebări suplimentare, ne scrieți la adresa ong.univers@gmail.com, telefon pentru informații: 069702338.

Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Bunurile ar trebui să fie livrate în raioanele Drochia sau Florești din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare a utilajului în limba română.

Criteriile de selectare a ofertantului:

  • dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
  • corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
  • preț;
  • termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
  • livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Drochia și Florești.

Termenul limită de depunere a ofertelor:

Ofertele vor fi depuse fizic până la data de 12.05.2025, ora 17:00 la adresa:

or. Drochia, bd. N.Testemițanu,1 AO „Centrul de Resurse UNIVERS” cu specificarea „Ofertă echipament tehnic”.

Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

VEO este în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză

Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.


Principalele tale misiuni vor fi:

  • Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
  • Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
  • Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
  • Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
  • Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
  • Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
  • Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
  • Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
  • Adaptabilitate și orientare către client;
  • Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
  • Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă de ziua ta de naștere;
  • Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă!

Dacă consideri că ești potrivit(ă) pentru această poziție, rugăm să expediezi CV-ul la careers@veoworldwide.com 

Request for Quotation for English Courses

The Norwegian Refugee Council (NRC) is an independent humanitarian organization, which aims to support forcibly displaced people, protecting them and providing them with support in building a safer future. Further information about our work can be found on our website: www.nrc.no.

The Norwegian Refugee Council (NRC) invites you to participate in the Request for Quotation for English Courses

General instructions:

Downloading bids: According to the following link you will find the package with the documents and all the necessary instructions: Link to download bid package

Submission of bids: Complete tender documents must be submitted by accessing the link:  Link to upload the package

Deadline: Please submit your bid until 09.04.2025, 17:00, attaching all the documents requested in the RFQ package, even if you have previously participated and have already submitted some of the indicated documents.

Note: Please note that sending the offer by email will not be considered as made in accordance.

Thank you and we look forward to your offer.

Sincerely,
NRC Moldova Procurement Team

Asociația Obșteascǎ Centrul de Instruire și Consultanțǎ Organizaționalǎ

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola