Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare

Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică” anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
Agenția de Guvernare Electronică (AGE), creată din anul 2010 este instituția publică care transformă digital serviciile statului, Misiunea AGE este să construim cel mai prietenos stat digital, un stat care răspunde rapid, simplu și sigur nevoilor cetățenilor, mediului de afaceri.
AGE administrează un ecosistem digital guvernamental, care include platforme și sisteme informaționale a cărui scop este ca fiecare interacțiune cu statul să fie la un click distanță.
I. Scopul general al funcției
Șeful Direcției adopție, incluziune, marketing și comunicare are misiunea de a crește utilizarea serviciilor publice digitale, de a consolida încrederea cetățenilor în soluțiile digitale guvernamentale, și de a poziționa instituția la nivel local și internațional drept un lider în transformare digitală.
Rolul include coordonarea strategică a comunicării instituționale, gestionarea identității de brand, crearea campaniilor de adopție și de marketing integrat de produs, dezvoltarea materialelor de vizibilitate digitale și fizice, administrarea platformelor de comunicare și relația cu presa, precum și contribuții directe la strategia de dezvoltare a funcționalităților și platformelor din gestiunea AGE.
II. Obiectivele funcției
- Creșterea adopției serviciilor publice digitale și a utilizării platformelor partajate prin campanii integrate și acțiuni de alfabetizare digitală.
- Promovarea la nivel național și internațional a proiectelor și rezultatelor AGE.
- Asigurarea unei comunicări coerente, profesioniste și orientate spre cetățean.
- Consolidarea imaginii și brandului AGE ca instituție modernă, credibilă și inovatoare.
- Contribuirea la administrarea platformelor web și de informare din gestiunea instituției.
- Implementarea standardelor de accesibilitate și SEO pentru toate platformele externe.
III. Atribuțiile de bază
1. Conducere și coordonare strategică:
- Coordonează întreaga activitate a Direcției și stabilește direcțiile strategice ale comunicării.
- Planifică, aprobă și monitorizează campaniile de adopție, educare și informare.
- Coordonează Serviciul alfabetizare, formare și comunicare instituțională.
- Asigură coerența mesajelor transmise de agenție la nivel intern și extern.
- Propune, planifică și gestionează bugetul destinat activităților de comunicare.
2 Marketing și adopție digital:
- Elaborează strategia de adopție a serviciilor digitale (EVO, EVOSign, MSign, etc).
- Coordonează campanii multicanal pentru creșterea utilizării platformelor digitale guvernamentale.
- Dezvoltă și implementează strategii de lansare și popularizare a noilor funcționalități.
- Analizează comportamentele utilizatorilor și propune acțiuni de creștere a conversiei.
- Colaborează cu echipele de produs pentru dezvoltarea de UX copy, micro-copy și strategii de adopție.
- Dezvoltă planuri și strategii de creștere a platformelor social media.
3. Comunicarea instituțională:
- Coordonează relația cu presa, evenimentele, interviurile și comunicările oficiale.
- Gestionează situațiile de criză comunicatională.
- Asigură calitatea comunicării în limba română și engleză.
- Redactează sau aprobă comunicatele, declarațiile publice, briefingurile și mesajele oficiale.
4. Poziționarea locală și internațională:
- Contribuie la construirea un brand instituțional coerent și profesionist.
- Participă la stabilirea poziționării internaționale a agenției în ecosistemul european digital.
- Coordoneazăcu structuri europene, regionale și internaționale pentru vizibilitate.
- Dezvoltă materiale de prezentare pentru evenimente, conferințe și schimburi internaționale.
5. Managementul platformelor digitale & SEO:
- Supervizează administrarea paginilor web ale instituției și ale paginilor informaționale de pe platformele din gestiunea AGE.
- Asigură implementarea checklisturilor SEO și a ghidurilor de accesibilitate.
- Coordonează structurarea și actualizarea conținutului online.
- Se asigură că toate schimbările la platforme respectă identitatea vizuală și mesajele AGE.
6. Materiale de vizibilitate digitale și fizice:
- Coordonează crearea materialelor grafice, video și tipărite.
- Asigură calitatea și consistența identității vizuale.
- Colaborează cu servicii interne și furnizori externi de producție.
7. Management intern & relații interinstituționale:
- Coordonează comunicarea interinstituțională cu alte autorități publice centrale și locale.
- Supraveghează implementarea activităților de alfabetizare digitală.
- Asigură implementarea planului de comunicare al instituției.
IV. Responsabilități și limite de competență
- Monitorizează activ și dezvoltă strategii de creșterea nivelului de adopție a serviciilor publice digitale și a utilizării platformelor.
- Asigură coerența mesajelor și protecția reputației instituției.
- Menține integritatea brandului și identității vizuale a AGE.
- Răspunde de corecta administrare a paginilor și platformelor online.
- Coordonează eficient resursele umane din subordine.
- Gestionează relațiile cu partenerii și furnizorii relevanți
V. Relații funcționale
- Relații ierarhice: Conducerea instituției.
- Relații funcționale: colaborează cu Direcțiile Produse și Experiență Digitală, Infrastructură și Platforme Digitale, Dezvoltare Servicii și Produse, Planificare Strategică, precum și cu Serviciul Alfabetizare și Formare.
- Relații externe: contactează parteneri de comunicare, agenții media, designeri și prestatori externi de servicii de promovare sau analiză.
VI. Cerințe față de candidat:
1. Studii și experiență:
- Studii superioare în comunicare, marketing, relații publice, jurnalism, științe sociale, IT sau domenii conexe.
- Minimum 5 ani experiență relevantă în marketing, comunicare strategică sau adopție de produse digitale.
- Experiență în coordonare de echipe este obligatorie.
- Experiență în sectorul IT/digitalizare, gestionare de produse digitale și dezvoltarea strategiilor de adopție.
- Experiență demonstrată de gestionare a bugetelor ample, cu multiple canale de comunicare și parteneri.
- Experiență demonstrată în organizarea și coordonarea evenimentelor de scară internațională.
2. Competențe profesionale:
- Capacitate de a construi strategii de comunicare și marketing digital multi canal.
- Cunoștințe solide în SEO, UX writing, content design și structurarea informației.
- Abilități de redactare profesionistă și storytelling.
- Experiență în gestionarea relației cu presa și situațiilor de comunicare de criză.
- Cunoaștere solidă a ecosistemului platformelor și serviciilor digitale guvernamentale.
- Capacitatea de a transforma politici publice complexe în mesaje clare și accesibile.
3. Competențe personale:
- Orientare spre rezultat și impact.
- Leadership, inițiativă și responsabilitate.
- Creativitate și gândire strategică.
- Abilități excelente de comunicare și colaborare.
- Capacitate de organizare și structurare coerentă.
VI. Indicatori de performanță
- Creșterea anuală a gradului de adopție și utilizare a platformelor digitale.
- Creșterea numărului de urmăritori și rata de interacțiune pe rețele de socializare.
- Rata de satisfacție și încredere în platformele digitale.
- Reputația instituției la nivel public și în presă.
- Calitatea materialelor de comunicare și consistența brandului.
- Implementarea la timp a campaniilor și strategiilor aprobate.
- Gradul de satisfacție al echipelor interne și al partenerilor externi.
Pentru participare la concurs se depune următorul dosar:
Scrisoare de intenție prin intermediul căreia se va explica interesul față de funcție și contribuția profesională care poate fi adusă de către candidat la suplinirea postului vacant (maxim 2 pagini).
În scrisoarea de intenție candidatul va răspunde obligatoriu la întrebările de mai jos:
- Care sunt, în opinia dvs., principalele bariere în creșterea adopției serviciilor publice digitale în Republica Moldova?
- Ce strategii considerați că trebuie implementate pentru a depăși aceste blocaje?
- Cum vedeți poziționarea Moldovei în domeniul digitalizării la nivel regional și european în următorii 5 ani?
- Care este viziunea dvs. asupra rolului marketingului într-o instituție guvernamentală de transformare digitală?
- Care sunt mesajele centrale pe care le-ați transmite?
- Ce schimbări imediate trebuie realizate pentru a spori gradul de adopție și încredere în platformele digitale?
Curriculum Vitae, obligatoriu după modelul EUROPASS care poate fi accesat la acest link (https://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae) și care va include obligatoriu următoarea declarație: „Datele înscrise în CV sunt veridice, accept verificarea acestora”.
Dosarul urmează a fi depus până la data de 12.12.2025, ora 17:00, la adresa de email hr@egov.md. Tot la această adresă pot fi transmise și mesaje de clarificare cu referință la concursul de angajare.
- Montator(oare) imagine
- Project Analyst (NPSA-8), Promoting Agricultural Development and Quality Employment - UNDP Moldova
- Request for Expressions of Interest - Civil Works Engineer within PIU EQIP NORLD
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







