CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect

Fundatia de Binefacere Caritas Moldova


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
11/12/2025

Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect

 

Fundația pentru Dezvoltare din Republica Moldova cu suportul financiar al Fundaţiei pentru Copii „Pestalozzi” (Elveţia), inițiază implementarea Proiectului: "Învățământul Fără Bariere: Construirea de Sisteme de Educație Incluzivă pentru Copii cu Tulburări de Limbaj, Comunicare și Învățare". Durata proiectului 2026-2028.

Proiectul are drept scop îmbunătățirea mediului școlar pentru fetele și băieții din învățământul preșcolar și primar cu dificultăți de vorbire, comunicare și învățare și să beneficieze de dreptul lor la o educație incluzivă, echitabilă.

Beneficiarii proiectului sunt copiii din 5 instituții preșcolare și 5 instituții primare, selectate din 5 raioane.

Deși Republica Moldova a adoptat politici educaționale incluzive, o mare parte dintre copiii cu dificultăți de vorbire, comunicare și învățare  rămân în afara sistemului formal de sprijin (aproximativ 70%), deoarece nu sunt recunoscuți oficial ca având nevoi educaționale speciale. Aceasta duce la multiple bariere care subminează performanțele școlare, bunăstarea emoțională și integrarea socială a acestor copii, conducând la rezultate școlare slabe, motivație scăzută, anxietate, alfabetizare întârziată, stimă de sine scăzută, abandon școlar timpuriu, excluziune socială și, în cazuri grave, comportament antisocial, ceea ce, în ultimă instanță, limitează oportunitățile viitoare de educație și angajare și crește dependența economică pe termen lung.

Conform informațiilor obținute în urma evaluării nevoilor, realizat de PCF Moldova, două categorii de copii cu CES sunt în mod special neglijate: 1) fetele și băieții cu tulburări de vorbire și comunicare și 2) cei cu dificultăți de învățare, inclusiv dislexie, discalculie și disgrafie. 

În cazul în care aceste probleme nu sunt identificate și abordate la etapa preșcolară a copilului, ele duc la adâncirea decalajelor educaționale, la scăderea stimei de sine și la dezangajarea pe termen lung de la învățare.

În acest context Fundația pentru Dezvoltare angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect cu o implicare de 90%.

Scopul poziției: planificarea, coordonarea, implementarea și raportarea activităților planificate și rezultatelor atinse în cadrul proiectului

Perioada de angajare: ianuarie 2026-decembrie 2028, cu o perioadă de probă de 3 luni.

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:

  • Elaborarea și actualizarea anuală a planului de lucru al proiectului.
  • Monitorizarea implementării activităților conform planului și bugetului aprobat.
  • Gestionarea calendarului activităților și asigurarea respectării termenelor-limită.
  • Pregătirea rapoartelor periodice către finanțator, parteneri
  • Selectarea, contractarea și coordonarea experților, trainerilor și facilitatorilor implicați.
  • Organizarea ședințelor interne de lucru, distribuirea sarcinilor și monitorizarea progresului echipei.
  • Asigurarea unui flux eficient de comunicare între membrii echipei și parteneri.
  • Coordonarea dezvoltării de programe educaționale, materiale didactice și instrumente de lucru.
  • Organizarea și facilitarea instruirilor, atelierelor și sesiunilor de mentorat pentru cadre didactice și manageri școlari.
  • Monitorizarea activităților din teren (școli primare, grădinițe ).
  • Menținerea relațiilor cu instituțiile de învățământ, autorități publice locale și alți actori relevanți.
  • Identificarea nevoilor beneficiarilor și formularea recomandărilor pentru intervenții educaționale adecvate.
  • Promovarea practicilor educaționale incluzive și inovative în rândul partenerilor.
  • Monitorizarea cheltuielilor proiectului în conformitate cu bugetul aprobat.
  • Asigurarea respectării procedurilor de achiziții, logistică și administrare.
  • Sprijin în pregătirea rapoartelor financiare și justificărilor de cost.
  • Participarea la elaborarea materialelor de informare (prezentări, broșuri, comunicate).
  • Asigurarea unei comunicări coerente și profesioniste cu publicul țintă.
  • Identificarea riscurilor care pot afecta implementarea proiectului și propunerea de soluții.
  • Asigurarea calității activităților și rezultatelor proiectului.
  • Adaptarea activităților în funcție de schimbările de context educațional.

Cerințe către candidat:

Studii: Studii superioare în următoarele domenii: pedagogie/educație, psihologie, științe sociale sau umanitare sau alte domenii relevante.

Experiență profesională:

  • Minim 5 ani experiență de lucru în management ciclului de proiect și management bazat pe rezultate cu responsabilități similare,
  • Experiență de lucru cu copii și instituțiile de învățământ de nivel preșcolar și primar,
  • Cunoașterea politicilor și strategiilor educaționale din țară inclusiv a celor legate de educație incluzivă,
  • Fluent/ă in limbile romana si engleză,
  • Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
  • Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj,
  • Experiența de lucru în proiectele cu focus pe copiii cu cerințe educaționale speciale va constitui un avantaj.

Abilități personale:

  • Responsabil/ă, punctual/ă,
  • Membru/ă al/a echipei orientat/ă spre rezultat și cu bune abilități analitice,
  • Dorință de a învăța lucruri noi,
  • Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați:

CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante postului (max. 3 pagini)

Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele etc.

Dosarul de Aplicare poate fi completat în limba română sau engleză. Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email: victoria.barbulat@fam.md, cu titlul:  011_Coordonator/Coordonatoare de proiect.

Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.

Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților: 21 decembrie 2025 .
Persoana de contact: 
Victoria Barbulat, 069998748, e-mail: victoria.barbulat@fam.md



Articol precedent: SKAT Moldova is looking for a Consultant/Specialist on Strengthened Policy for Decentralized Sanitation Precedent Articolul următor: Fundația pentru Dezvoltare angajează asistent/ă de proiect Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin
  • GIZ - Office Manager
  • Recruiting - Lead Venture Developer
  • UNDP Qu25/03044: DTSP/National Consultant to conduct an institutional needs assessment
  • BNM angajează Economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
  • AO „Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei AVE Copiii” angajează Pedagogi Sociali

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociatia Obsteasca Viata fara leucemie

Angajări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md