Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager (OIM)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Organizaţia Internaţională pentru Migraţie, Misiunea în Moldova, în cadrul proiectului OIM „Consolidarea eforturilor naționale de prevenire a traficului de persoane și reabilitarea victimelor traficului de persoane în Republica Moldova (01 aprilie 2019 - 31 martie 2022)”, angajează un Manager pentru Serviciul de asistență și protecție a victimelor și prezumatelor victime ale traficului de ființe umane - bărbați, conform termenilor de referinţă de mai jos:
Titlul Poziţiei: Manager
Durata contractului: Un an cu posibilitatea prelungirii (3 luni perioada de testare).
Nr Referință: SVN 2020/01E (Ro)
Sub supravegherea Coordonatorului de program Prevenire și Protecție (denumit în continuare P&P), Managerul va oferi asistență specializată în implementarea, organizarea și dezvoltarea activităților din cadrul Centrului de reabilitare pentru bărbații - victime ale traficului de persoane (VoT), legate în principal de managementul serviciului, pentru a asigura realizarea obiectivelor OIM.
Obiectiv: Contribuie la procesul de reabilitare și reintegrare a beneficiarilor cazați în cadrul Serviciului în conformitate cu planul lor individualizat de asistență.
Responsabilităţi de serviciu:
- Exercitarea atribuțiilor de conducere și administrare a Serviciului de asistență și protecție a victimelor și prezumatelor victime ale traficului de ființe umane (Serviciul);
- Asigurarea bunei organizări și funcționări a Serviciului;
- Supervizarea personalului din cadrul Serviciului în vederea prestării calitative a serviciilor;
- Planificarea activităților Serviciului;
- Raportarea activităților Serviciului către Organizația Internațională pentru Migrație (OIM), conducătorul direct și Agenției Naționale Asistență Socială;
- Prezentarea informațiilor relevante privind activitatea Serviciului către alte structuri cu competență în domeniu;
- Administrarea resurselor financiare alocate din fondurile OIM pentru activitățile Serviciului;
- Oferirea suportului în proiectarea bugetului Serviciului;
- Elaborarea și aprobarea documentelor interne de organizare și funcționare a Servciului, regimului zilei, planului anual de activitate, obiectivelor, identificarea riscurilor, consultarea fișelor de post ale colaboratorilor Serviciului, alte documente necesare, conform standardelor minime de calitate;
- Convocarea ședințelor de supervizare profesională în scopul sporirii performanțelor angajaților și realizării eficiente a sarcinilor;
- Organizarea și participarea în cadrul ședințelor săptămânale de lucru, cu implicarea, după caz a altor parteneri din domeniul prevenirii și combaterii traficului de ființe umane;
- Identificarea soluțiilor în cazul situațiilor de conflict;
- Efectuarea evaluării performanței profesionale și identificarea necesităților de formare a personalului;
- Propunerea măsurilor disciplinare ce se impun, după caz și la necesitate;
- Administrarea bunurilor repartizate Serviciului și asigurarea amenajării spațiilor Serviciului și dotării tehnice a acestora;
- Monitorizarea și evaluarea activităților Serviciului în conformitate cu Planul anual de acțiuni și/sau alte documente strategice ce vizează activitatea Serviciului;
- Monitorizarea procesului de oferire a asistenței și protecției pentru beneficiarii plasați în cadrul Serviciului, în conformitate cu standardele minime de calitate;
- Asigurarea informării și monitorizării respectării drepturilor și libertăților beneficiarilor, confidenţialitatea informației și datelor cu caracter personal, informaţiile despre viaţa intimă a beneficiarilor, obţinute în procesul de realizare a atribuțiilor de serviciu;
- Facilitarea accesului beneficiarilor Serviciului la asistență, conform obiectivelor prevăzute în Regulamentul de organizare și funcționare;
- Încheierea acordurilor de colaborare cu beneficiarii Serviciului;
- Conlucrarea cu alți prestatori de servicii privind referirea și reintegrarea beneficiarilor;
- Oferirea suportului în elaborarea rapoartelor către OIM;
- Reprezentarea Serviciului în raporturile cu alte instituții, organizații;
- Participarea în cadrul diferitor ședințe de lucru, evenimente, activități de consolidare a capacităților, ca reprezentant al Serviciului;
- Asumarea răspunderii depline în cazul neîndeplinirii atribuțiilor de serviciu.
Aptitudini:
- Studii superioare în domeniul administrației publice, domeniul de drept sau social, cu experiență de minimum 3 ani în domeniul administrării publice sau manageriale, sau în cadrul unei instituții de plasament;
- Cunoaşterea legislaţiei în vigoare în domeniul respectiv; Capacitate de a lucra eficient în condiții și situații stresante;
- Cunoașterea generală a legislației naționale în domeniul prevenirii și combaterii traficului de ființe umane;
- Cunoașterea metodelor și tehnicilor specifice pentru acordarea de asistență victimelor și prezumatelor victime ale traficului de ființe umane;
- Sensibilitate ridicată și abilități inter-personale puternice pentru a ajuta beneficiarii extrem de vulnerabili;
- Abilități excelente de comunicare (negociere, mediere a conflictelor);
- Motivație puternică pentru a lucra cu beneficiarii Serviciului (victime și prezumate victime ale traficului de ființe umane);
- Abilități de utilizare a Microsoft Office, e-mail, baze de date electronice;
- Cunoașterea limbii române și ruse.
- Cunoaşterea limbii engleză va fi considerată un avantaj adițional.
Modul de aplicare:
Persoanele interesate sunt invitate să trimită curriculum vitae și scrisoare de motivare în Română prin e-mail la adresa hrchisinau@iom.md până la 31 decembrie 2020, cu referire la acest anunţ.
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi. Pentru informaţii adăugătoare vă rugăm sa telefonaţi la numărul +373 68 111 477.
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








