A.O. Centrul de Drept al Femeilor anunță concurs de oferte privind selectarea unei companii pentru prestarea serviciilor logisitice și de comunicare
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (în continuare – CDF) este o organizație non-guvernamentală înregistrată în anul 2009. Misiunea CDF este de a contribui la prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței în familie în Republica Moldova. Organizația monitorizează implementarea legislației în domeniul violenței față de femei și a violenței în familie și oferă expertiză la elaborarea unei legislații eficiente în domeniul egalității de gen, prevenirii și combaterii violenței în familie și a violenței față de femei, întreprinde eforturi de consolidare a capacităților răspunsului sistemului de drept la cazurile de violență în familie și susține femeile expuse la violență, oferindu-le asistență juridică primară și calificată , asistență psihologică și abilitare economică.
În perioada 16 septembrie 2021 – 31 decembrie 2022, Centrul de Drept al Femeilor (CDF) și Platforma Națională a Femeilor din Moldova (PNFM) implementează Proiectul “Suport pentru co-crearea programelor de abilitare economică a femeilor supraviețuitoare a violenței în bază de gen” implementat în parteneriat cu UN Women Moldova si finanțat de Suedia.
Scopul Proiectului este susținerea abilitării economice a femeilor supraviețuitoare a violenței în bază de gen prin dezvoltarea a 5 programe de scară mică/ 5 instrumente de abilitare economică.
Obiectiv
Selectarea unei companii pentru prestarea serviciilor logistice și de comunicare în vederea realizării activităților de sensibilizare, organizare și promovare a evenimentelor și producția de materiale informative, etc. Evenimentele vor fi organizate în mun. Chișinău și/sau în alte localități din Republica Moldova.
Responsabilități și și volumul de servicii preconizat:
Nr. |
Sarcina |
Volum |
1. |
Organizarea activităților de sensibilizare |
1.Design a 5 activități de sensibilizare 2.Organizare și promovare a activităților de sensibilizare( în funcție de design) |
2. |
Activități de informare și promovare a Proiectului |
1.Scrierea comunicatelor de presă 2.Realizare fotografii 3. Postari tematice PR, setare ads-uri rețele de socializare |
3. |
Organizarea Evenimentului final al proiectului(tip) Forum pentru minim 100 de participanți |
1. Comunicarea cu prestatorii de servicii care vor oferi locația pentru desfășurarea evenimentului, în vederea asigurării bunei desfășurări a Forumului 2.Asigurarea echipamentului necesar – la necesitate, 3.Asigurarea traducerii simultane în timpul conferinței, 4.Asigurarea desfășurării activităților online (platforma online, traducerea simultană online, etc.), 5.Asigurarea serviciilor foto și video – la necesitate, 6.Aranjamente privind alimentația (pauze de cafea, prânz, cină) – la necesitate, 7.Înregistrarea participanților/telor în zilele de desfășurare a Conferinței; Logistica evenimentului: 1.Promovarea evenimentului: - Scrierea comunicatelor de presă, - Asigurarea prezenței presei la eveniment; 2. Materiale: - Producerea materialelor pentru Forum(machetare și tipărire), - Elaborarea și tipărirea materialelor promoționale. |
! Lista serviciilor solicitate sunt preventive și pot varia în funcție de necesitățile ulterioare a echipei de organizatori.
Perioada de realizare a sarcinilor: noiembrie 2021 – 31 decembrie 2022
Cerinţe obligatorii
- Experienţă în domeniul organizării de evenimente și comunicării de minim 5 ani (desfășurarea campaniilor de comunicare, organizare de evenimente publice, elaborarea conceptului materialelor informative și spoturilor sociale);
- Calitate în muncă, inițiativă și creativitate, inclusiv flexibilitate în a răspunde prompt nevoilor CDF;
- Respectarea termenelor stabilite pentru prezentarea livrabilelor;
- Cunoașterea limbilor română, rusă şi engleză la un nivel adecvat de analiză şi prezentare a materialelor solicitate de contractor.
Structura ofertei:
- Descrierea companiei şi argumentarea oportunităţii selectării acesteia;
- Denumirea companiei, adresa, persoanele şi telefoanele de contact;
- Lista organizațiilor pentru care compania a prestat servicii în ultimii 5 ani, inclusiv 3 persoane/companii drept referință;
- Portofoliu de activitate cu cel puțin două evenimente publice conceptualizate și organizate de compania aplicantă
- Copia licenţei pentru activitatea desfășurată;
- Descrierea calificărilor membrilor echipei;
- Oferta financiară în MDL (TVA - zero).
Criteriile de evaluare:
- Prezentarea setului complet indicat în structura ofertei de mai sus;
- Experienţa relevantă în domeniul solicitat;
- Calificarea echipei care va presta serviciile sus menționate;
- Oferta cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț.
Prezentarea ofertei:
Data limită de prezentare a ofertei: 18 noiembrie 2021, ora 18.00.
Ofertele pot fi expediate prin e-mail la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Concurs selectare Companie de logistică și comunicare” sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.
Informații suplimentare le puteți solicita în scris la email-ul: concurs@cdf.md.
Pentru mai multe informații despre Centrul de Drept al Femeilor, vă rugăm să accesați www.cdf.md
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.