Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. ADRA din Moldova solicită ofertă de preț Notebook, Printer MF
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
INTRODUCERE
Agenția pentru Dezvoltare, Refacere și Ajutor (ADRA) este o organizație umanitară globală dedicată sprijinirii comunităților aflate în dificultate. ADRA operează în peste 118 țări, oferind asistență și implementând proiecte de dezvoltare sustenabilă, indiferent de etnie, afiliere politică, gen sau apartenență religioasă.
Prin colaborarea cu comunități, organizații și instituții guvernamentale locale, ADRA derulează programe adaptate nevoilor specifice, contribuind la îmbunătățirea condițiilor de viață și promovarea progresului social.
ADRA Moldova, în cadrul proiectului „Supporting Refugee Hosting Households on the Left Bank”, finanțat de WFP - World Food Programme, solicită oferte de preț pentru achiziția următoarelor produse:
1. Notebook cu Sistemul de operare - 2 buc.
2. Printer MF cu cartusi rezerva - 2 buc.
TERMENE ȘI CONDIȚII
📌 Termen limită pentru depunerea ofertelor:
🔹 26 martie 2025, ora 10:00
⚠️ Ofertele recepționate după această oră nu vor fi luate în considerare.
📌 Termen limită pentru livrare:
🔹 31 martie 2025
📌 Modalitatea de depunere a ofertelor:
✔ Prin e-mail: andreig_u@yahoo.com
✔ Fizic: În plic sigilat, cu ștampila umedă, la adresa:
📍 mun. Chișinău, str. Tighina 49
🕘 Program de lucru pentru depunerea ofertelor: Luni - Vineri, 09:30 - 16:30
SPECIFICAȚII TEHNICE ALE PRODUSELOR SOLICITATE
1. Notebook
NB Lenovo 15.6" V15 G4 IRU Grey (Core i7-13620H 16Gb 512Gb) + Windows 11 Pro
2. Printer MF cu cartusi rezerva
MFD Canon i-Sensys MF453dw
CONDIȚII DE PARTICIPARE
✔ Ofertele pot include toate produsele solicitate sau doar unele dintre acestea.
✔Livrarea produselor in de curs de 3 zile lucratoare, după semnarea contractului.
✔ Selecția se va face pe baza celor mai competitive prețuri, luând în considerare condițiile de livrare și descărcare la locația specificată de ADRA Moldova.
✔ Plata se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare de la semnarea contractului, conform clauzelor specificate în documentația contractuală.
CONTACT PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE
📞 Andrei Gîrleanu
📲 Telefon: +373 69 123 895
📌 Notă:
ADRA Moldova își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă, de a anula procesul de selecție și de a refuza toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără obligația de a oferi explicații ofertanților.
- Peace Corps General Services Assistant
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă în domeniul tehnologiilor informaționale
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- BNM angajează Economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






