Agenția Națională Asistență Socială angajează expert financiar



Termeni de referință

pentru expert financiar

 

Poziția – expert financiar.

 

Durata de activitate a expertului – mai 2023 – 31 august 2023.

 

Locația – Agenția Națională Asistență Socială.

 

Context: Conform prognozelor făcute de mai multe organizații naționale și internaționale, impactul multiplelor crize: pandemică, energetică, a refugiaților din Ucraina, va avea efecte semnificative pentru un număr impunător de familii cu copii din Republica Moldova, care vor fi afectați de sărăcie, riscuri sporite, în creșterea și educarea copiilor. Aceste noi provocări și riscuri pot fi atenuate doar printr-un sistem de protecție a copilului consolidat, eficient și rezilient.

Sistemul de protecție a copilului trebuie dezvoltat în jurul interesului superior al copilului și să aibă capacitate și resurse adecvate pentru a oferi asistență, reieșind din necesitățile copilului.

În acest scop, Agenția Națională Asistență Socială va asigura implementarea activităților, conform domeniului de competență, prevăzute în Memorandumul de Înţelegere între Ministerul Muncii și Protecției Sociale (în continuare - MMPS) și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (în continuare - UNICEF) cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru consolidarea sistemului de protecție a copilului, inclusiv serviciilor social, precum și Planul de acțiuni al MMPS și UNICEF pentru perioada septembrie 2022 – septembrie 2023.

 

Responsabilități generale:

 

Asigurarea managementului financiar al activităților din Planul de acțiuni al MMPS și UNICEF pentru perioada septembrie 2022 – septembrie 2023, coordonat cu Agenția Națională Asistență Socială (în continuare - ANAS) și MMPS.

 

Pentru implementarea eficientă a activităților prevăzute în Planul de acțiuni al MMPS și UNICEF pentru perioada mai 2023 - august 2023, expertul va avea următoarele atribuții:

  1. Elaborarea proiectelor documentelor interne pe segmentul limitelor de plafonare, dar și a tuturor serviciilor/acțiunilor de remunerare incluse în Planul bilateral și Planul intern;
  2. Monitorizare și evidență contabilă a cheltuielilor financiare;
  3. Sistematizarea datelor colectate de la structurile teritoriale de asistență socială/parteneri de implementare și raportarea corespunzătoare;
  4. Elaborarea circularelor tematice/instrucțiunilor/descrierea proceselor specifice procesului de asigurare a asimilării mijloacelor financiare distribuite autorităților publice locale;
  5. Consilierea informațională pentru specialiștii autorităților publice locale în procesul de implementare a activităților prevăzute în Planul bilateral;
  6. Participarea la întâlnirile și ședințele în format online/fizic necesare implementării unitare a mecanismelor instituite;
  7. Supravegherea, evidența și monitorizarea activității necesare pe coduri IBAN;
  8. Elucidarea și elaborarea mecanismului de rambursare a resurselor financiare la finele perioadei bugetare de gestiune;
  9. Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, semestriale, anuale către MMPS și partenerii de implementare.

 

 

Rezultatele așteptate:

  • Elaborarea proiectelor de acte normative interne/metodologice/operaționale pentru implementarea activităților proiectului de asistență tehnică;
  • Elaborarea rapoartelor de supraveghere, monitorizare și evidență contabilă;
  • Acordarea suportului metodologic/informațional și de consolidare a capacităților specialiștilor autorităților administrației publice local;
  • Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, semestriale, anuale către MMPS și partenerii de implementare.

Evaluarea performanțelor și supervizarea activităților

Performanțele expertului vor fi apreciate în baza următorilor indicatori:

  • Calitate actelor normative/metodologice/operaționale;
  • Calitatea suportului metodologic oferit;
  • Calitatea rapoartelor;
  • Respectarea termenelor-limită de implementare și raportare.

  

Cerinţe generale faţă de expert

 

Studii: superioare în domeniul economiei, contabilității, auditului, financiar și alte domenii conexe.

Experienţă profesională: minim 2 ani în domeniul contabilității, financiar, economic, audit.

 

 

Remunerarea

Remunerarea expertului se va face în baza cuantumului stabilit prin contractul de prestare a serviciilor. Plata pentru servicii se va efectua în baza rapoartelor de activitate și actul de primire-predare a lucrărilor prezentate de expert și semnate de Directorul ANAS.

 

 

Depunerea dosarului

Dosarul complet urmează a fi transmis la adresa: info@anas.md , până la data de 12.05.2023 și va include:

1. scrisoare de motivare, explicând interesul manifestat față de poziția dată,

2. copie a CV-lui

3. date de contact a 2-3 persoane de referință, reprezentanți ai angajatorilor precedenți (nume, prenume, funcție, telefon, e-mail actual).

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

 

Termeni de referință

pentru expert financiar

 

Poziția – expert financiar.

 

Durata de activitate a expertului – mai 2023 – 31 august 2023.

 

Locația – Agenția Națională Asistență Socială.

 

Context: Conform prognozelor făcute de mai multe organizații naționale și internaționale, impactul multiplelor crize: pandemică, energetică, a refugiaților din Ucraina, va avea efecte semnificative pentru un număr impunător de familii cu copii din Republica Moldova, care vor fi afectați de sărăcie, riscuri sporite, în creșterea și educarea copiilor. Aceste noi provocări și riscuri pot fi atenuate doar printr-un sistem de protecție a copilului consolidat, eficient și rezilient.

Sistemul de protecție a copilului trebuie dezvoltat în jurul interesului superior al copilului și să aibă capacitate și resurse adecvate pentru a oferi asistență, reieșind din necesitățile copilului.

În acest scop, Agenția Națională Asistență Socială va asigura implementarea activităților, conform domeniului de competență, prevăzute în Memorandumul de Înţelegere între Ministerul Muncii și Protecției Sociale (în continuare - MMPS) și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (în continuare - UNICEF) cu privire la acordarea asistenței tehnice pentru consolidarea sistemului de protecție a copilului, inclusiv serviciilor social, precum și Planul de acțiuni al MMPS și UNICEF pentru perioada septembrie 2022 – septembrie 2023.

 

Responsabilități generale:

 

Asigurarea managementului financiar al activităților din Planul de acțiuni al MMPS și UNICEF pentru perioada septembrie 2022 – septembrie 2023, coordonat cu Agenția Națională Asistență Socială (în continuare - ANAS) și MMPS.

 

Pentru implementarea eficientă a activităților prevăzute în Planul de acțiuni al MMPS și UNICEF pentru perioada mai 2023 - august 2023, expertul va avea următoarele atribuții:

  1. Elaborarea proiectelor documentelor interne pe segmentul limitelor de plafonare, dar și a tuturor serviciilor/acțiunilor de remunerare incluse în Planul bilateral și Planul intern;
  2. Monitorizare și evidență contabilă a cheltuielilor financiare;
  3. Sistematizarea datelor colectate de la structurile teritoriale de asistență socială/parteneri de implementare și raportarea corespunzătoare;
  4. Elaborarea circularelor tematice/instrucțiunilor/descrierea proceselor specifice procesului de asigurare a asimilării mijloacelor financiare distribuite autorităților publice locale;
  5. Consilierea informațională pentru specialiștii autorităților publice locale în procesul de implementare a activităților prevăzute în Planul bilateral;
  6. Participarea la întâlnirile și ședințele în format online/fizic necesare implementării unitare a mecanismelor instituite;
  7. Supravegherea, evidența și monitorizarea activității necesare pe coduri IBAN;
  8. Elucidarea și elaborarea mecanismului de rambursare a resurselor financiare la finele perioadei bugetare de gestiune;
  9. Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, semestriale, anuale către MMPS și partenerii de implementare.

 

 

Rezultatele așteptate:

  • Elaborarea proiectelor de acte normative interne/metodologice/operaționale pentru implementarea activităților proiectului de asistență tehnică;
  • Elaborarea rapoartelor de supraveghere, monitorizare și evidență contabilă;
  • Acordarea suportului metodologic/informațional și de consolidare a capacităților specialiștilor autorităților administrației publice local;
  • Elaborarea rapoartelor lunare, trimestriale, semestriale, anuale către MMPS și partenerii de implementare.

Evaluarea performanțelor și supervizarea activităților

Performanțele expertului vor fi apreciate în baza următorilor indicatori:

  • Calitate actelor normative/metodologice/operaționale;
  • Calitatea suportului metodologic oferit;
  • Calitatea rapoartelor;
  • Respectarea termenelor-limită de implementare și raportare.

  

Cerinţe generale faţă de expert

 

Studii: superioare în domeniul economiei, contabilității, auditului, financiar și alte domenii conexe.

Experienţă profesională: minim 2 ani în domeniul contabilității, financiar, economic, audit.

 

 

Remunerarea

Remunerarea expertului se va face în baza cuantumului stabilit prin contractul de prestare a serviciilor. Plata pentru servicii se va efectua în baza rapoartelor de activitate și actul de primire-predare a lucrărilor prezentate de expert și semnate de Directorul ANAS.

 

 

Depunerea dosarului

Dosarul complet urmează a fi transmis la adresa: info@anas.md , până la data de 12.05.2023 și va include:

1. scrisoare de motivare, explicând interesul manifestat față de poziția dată,

2. copie a CV-lui

3. date de contact a 2-3 persoane de referință, reprezentanți ai angajatorilor precedenți (nume, prenume, funcție, telefon, e-mail actual).

Doar candidații preselectați vor fi contactați și invitați la interviu.

 

Articol adaugat de: Oxana Motreac