Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Veo este în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
- Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
- Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
- Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
- Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
- Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
- Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
- Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
- Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
- Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
- Adaptabilitate și orientare către client;
- Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
- Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă de ziua ta de naștere;
- Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă!
Dacă consideri că ești potrivit(ă) pentru această poziție, rugăm să expediezi CV-ul la careers@veoworldwide.com
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- Project Coordinator within PIU
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









