Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Veo recruteaza un Asistent Gestiunea Stocurilor si a Marfurilor (l. franceza)
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asistent Gestiunea Stocurilor si a Marfurilor
Suntem în căutarea unei persoane organizate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre din Chișinău, într-un proiect cu expunere internațională.
Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și dorești să lucrezi într-un mediu profesionist, te invităm să aplici pentru acest rol.
Calitățile și competențele necesare:
- Cunoașterea limbii Franceze (nivel minim B2);
- Cunoștințe solide de Microsoft Office, cu un accent prioritar pe Excel;
- Experiență în utilizarea SAP va reprezenta un avantaj;
- Spirit analitic și atenție la detalii: capacitatea de-a interpreta corect datele și de-a asigura corectitudinea informațiilor;
- Abilități excelente de organizare: capacitatea de-a gestiona diferite sarcini și de-a menține ordinea în procesele de lucru.
Responsabilitățile tale vor include:
- Extracția și monitorizarea săptămânală a stocurilor, inclusiv gestionarea eficientă a stocurilor și a mărfurilor destinate magazinelor;
- Furnizarea asistenței necesare, prin transmiterea informațiilor relevante despre stocuri către departamentele implicate, pentru a facilita aprovizionarea magazinelor;
- Înregistrarea și analiza dosarelor de produs, prin colaborarea cu departamentele implicate și personalul din depozite, pentru a asigura acuratețea și actualizarea datelor;
- Verificarea și gestionarea inventarului de produse, pentru a menține standardele de stocare.
Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Asteptaam Cv ul dvs la careers@veoworldwide.com
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
- BNM angajează Inginer/ă principal/ă în domeniul gestionare servicii de infrastructură TIC
- Anunț privind organizarea concursului public pentru selectarea membrilor Comitetului de evaluare a fezabilității proiectelor finanțate din Fondul Național pentru Mediu
- Public Institution National Environmental Projects Implementation Office (P.I.NEPIO) - announcement of selection of international consultant
- Licitație deschisă pentru contractarea serviciilor de consultanță
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






