Promo





Distribuie prietenilor:


Cerințe:

  • Persoana dinamică;
  • Capacitatea de a soluționa problemele;
  • Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
  • Capacitatea de a lucra în echipa;
  • Atitudine pozitivă, flexibilă, capacitatea de a se mobiliza și de a-i mobiliza pe alții;
  • Preocuparea permanentă pentru ridicarea nivelului profesional.

 

Obiectivele generale:

  • Coordonarea activității de support în conformitate cu politica firmei;
  • Răspunderea de nivelul etic și profesional al echipei pe care o supervizează și de bunurile societății alocate echipei;
  • Realizarea și rezolvarea  solicitărilor parvenite din partea clienților;
  • Coordonarea întregii echipe de support, cât și relațiile din cadrul departamentelor cu care colaborează;
  • Asigurarea unui echilibru permanent al solicitărilor și soluționarea lor în timp.

 

Atribuţii și responsabilităţi:

  • Raportarea periodică privind activitatea echipei de suport și operațiunilor clienților, privind identificarea portmoneelor electronice;
  • Verificarea anchetelor clienților atât din punct de vedere legal cât și procedural;
  • Urmărirea zilnică activității operatorilor support și răspunderea de transmiterea informațiilor și indicațiilor de la superiorii ierarhici cât și de aplicarea corectă a procedurilor operaționale;
  • Întocmirea și responsabilitatea de procesul de identificări, corectări, a clienților importanți;
  • Organizarea muncii și programul de lucru al operatorilor din subordine;
  • Monitorizarea, evaluarea activității și rezultatelor operatorilor din subordine;
  • Propunerea noilor metode de motivare a operatorilor din echipa pe care o coordoneaza;
  • Ajutor la menținerea/îmbunătățirea eficienței operatorilor din subordine;
  • Asigurarea că toate obiectivele cantitative și calitative sunt atinse;
  • Participarea la ședințele lunare de raportare a rezultatelor;
  • Urmărirea aplicării procedurilor de lucru specifice și generale din cadrul companiei;
  • Participarea la implementarea strategiilor de lucru din Call-Center;
  • Recepționarea apelurilor.

 

Compania oferă:

  • Angajare oficială în câmpul muncii;
  • Salariu atractiv+bonusuri lunare/trimestriale;
  • Pachet social complet;
  • Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști, colectiv unit și productiv;
  • Program de munca: Luni-Vineri 9:00-18:00;
  • Salariu fix+bonusuri.

 

Dacă sunteți interesați vă rugăm să ne transmiteți CV pe adresa:
vb20@search4staff.com, indicînd codul poziției: SVB.
Numărul de contact: +373 60 522 274.
Candidații selectați vor fi chemați pentru interviu.



Organizații vizate: HR-Consulting (Search4staff) |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Promo