hackathon

Anunț de angajare - asistent administrativ

Centrul CONTACT angajează asistent administrativ și de proiecte

Program de muncă: part-time (4 ore pe zi)

Poziție: asistent administrativ

Perioada de angajare: 01.07.2019 - 31.12.2019 (cu posibilă extindere)

Atribuții si responsabilități:

Administrative:

  • Sistematizează şi stochează corespondență organizației;
  • Asistă la convocarea şi pregătirea ședințelor organelor de conducere ale organizației;
  • Întocmește procesele-verbale ale ședințelor echipei Centrului CONTACT și organelor de conducere;
  • Contribuie la elaborarea Raportul anual de activitate al organizației;
  • Efectuează traduceri ale documentelor interne la solicitare (limbile engleză, română);
  • Organizează spațiului de lucru, asigură oficiului cu birotică, controlează curățenie în oficiu;
  • Menține legătură dintre organizație și companiile ce oferă servicii (întocmirea, urmărirea și verificarea facturilor către furnizorii de servicii);
  • Administrează echipamentele de birou şi organizează mentenanță pentru acestea;
  • Asigură procesul de achiziții;
  • Asistă la actualizarea programului de activitate anual al organizației;
  • Duce evidența activităților implementate de organizație;
  • Participă în elaborarea și actualizarea strategiei organizației;
  • Asistă Managerul financiar în colectarea documentelor financiare şi fiscale;

Asistența la proiecte:

  • Acordă asistență logistică coordonatorii de proiecte;
  • Asistă în acumularea şi analiza informației necesare pentru proiecte;
  • Contribuie la elaborarea rapoartelor de activitate în colaborare cu coordonatorii de proiect;
  • Contribuie la asigurarea corectitudinii managementului resurselor financiare a proiectelor;
  • Contribuie la sistematizarea materialelor confirmative pentru raportare;

Generale:

  • Menține comunicarea cu donatorii pe chestiuni ce țin de sarcinile sale;
  • Contribuie la identificarea potențialelor surse de finanțare;
  • Contribuie la elaborarea documentelor pentru propunerile de finanțare;
  • Reprezintă Centrul CONTACT în relațiile cu terții în cazurile desemnate de Director Executiv;
  • Îndeplinește alte sarcini care sunt necesare pentru buna administrare și realizarea obiectivelor a organizației.

 Cerințe și competențe:

  • Studii superioare;
  • Abilități de organizare, planificare și coordonare;
  • Atitudine pozitivă și abilitați de a se mobiliza, dar și de a-i mobiliza pe alții;
  • Atenție la detalii, corectitudine și punctualitate;
  • Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților;
  • Gândire și capacitate de analiza și sinteză;
  • Dorința de a învăța;
  • Cunoașterea limbilor română (la perfecție), engleză la nivel de comunicare;
  • Cunoștințe de operare PC, MS Office;
  • Spirit de echipă, pozitivism și dinamicitate;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Disponibilitatea de a merge în deplasări de lucru în țară și peste hotare;
  • Disponibilitatea de a se angaja în serviciu de îndată ce va fi acceptat;
  • Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.

Condiții de muncă:

  1. mediu de lucru confortabil;
  2. salariu motivant;
  3. regim de muncă flexibil.

Candidații interesați sunt invitați să depună CV-urile la adresa: concurs@contact.md cu titlul “Concurs angajare asistent administrativ”.

Data limită: 14 iunie 2019

Pentru informații suplimentare: Vasile Cioaric, Coordonator de Proiect.
Tel: 079635985 și/sau la adresa cioaric.vasile@gmail.com

Doar candidaturile selectate vor fi contactate.

 



Organizații vizate: Centrul CONTACT |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.