Manager comunicare și organizare evenimente în cadrul Asociației Investitorilor din România în Republica Moldova

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioada nedeterminată Manager comunicare și organizare evenimente cu următoarele responsabilități:

  • planificarea, coordonarea și controlul activității administrative;
  • asigură suportul administrativ pentru conducerea și membrii Asociației;
  • administrează bunurile din gestiune;
  • primirea vizitatorilor și asigurarea protocolului;
  • preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor;
  • asigură transmiterea documentelor prin postă, fax, e-mail;
  • menține comunicarea cu alte organizații, autorități publice, parteneri și donatori;
  • elaborarea documentelor aferente activităților defășurate în cadrul Asociației și asigură traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză;
  • menținerea oficiului în stare funcțională;
  • organizarea evenimentelor aferente activității Asociației;
  • execută la solicitarea cnducerii Asociației alte sarcini și activități, neindicate mai sus.

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe foarte bune de operare MS Office - Word, Excel, Outlook, navigare internet etc.
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Abilități de organizare, comunicare si relaționare;
  • Responsabilitate, punctualitate și seriozitate.

Persoanele interesate sunt rugate să trimita CV-ul pe adresa office@air-rm.md până la data de 30.11.2018.

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.





Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.