hackathon

Manager comunicare și organizare evenimente în cadrul Asociației Investitorilor din România în Republica Moldova

Asociația Investitorilor din România în Republica Moldova angajează pe perioada nedeterminată Manager comunicare și organizare evenimente cu următoarele responsabilități:

  • planificarea, coordonarea și controlul activității administrative;
  • asigură suportul administrativ pentru conducerea și membrii Asociației;
  • administrează bunurile din gestiune;
  • primirea vizitatorilor și asigurarea protocolului;
  • preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor;
  • asigură transmiterea documentelor prin postă, fax, e-mail;
  • menține comunicarea cu alte organizații, autorități publice, parteneri și donatori;
  • elaborarea documentelor aferente activităților defășurate în cadrul Asociației și asigură traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză;
  • menținerea oficiului în stare funcțională;
  • organizarea evenimentelor aferente activității Asociației;
  • execută la solicitarea cnducerii Asociației alte sarcini și activități, neindicate mai sus.

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe foarte bune de operare MS Office - Word, Excel, Outlook, navigare internet etc.
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Abilități de organizare, comunicare si relaționare;
  • Responsabilitate, punctualitate și seriozitate.

Persoanele interesate sunt rugate să trimita CV-ul pe adresa office@air-rm.md până la data de 30.11.2018.

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

Alte articole de acest autor:



Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.