Fundația Soros-Moldova (FSM) anunță un concurs pentru selectarea unui consultant care să elaboreze Strategia de Comunicare a Fundației, inclusiv elementele de bază ale identității organizaționale ce țin de conținut.

Sarcina tehnică:

Efectuarea unei analize a situației existente (base-line study) și anume:

  • Analiza percepțiilor imaginii Fundației Soros-Moldova de către publicul larg;
  • Identificarea și evaluarea nevoilor instituționale de comunicare;
  • Realizarea interviurilor individuale și/sau a discuțiilor de tipul focus-grup cu membrii echipei Fundației;
  • Identificarea și utilizarea oportunităților de relații publice pentru îmbunătățirea imaginii și promovarea realizărilor Fundației;
  • Evaluarea nevoilor de instruire a personalului FSM în domeniul de comunicare și utilizare corectă a combinației instrumentelor și canalelor de comunicare și a tehnologiilor informaționale pentru a corespunde nevoilor și intereselor Fundației;
  • Elaborarea, poziționarea și promovarea mesajelor pentru diferite categorii de public, congruente cu misiunea și valorile FSM, prin intermediul celor mai eficiente canale de comunicare;
  • Elaborarea Strategiei de comunicare a Fundației și elaborarea recomandărilor de îmbunătățire a imaginii organizaționale, a instrumentelor de comunicare, etc.
  • Elaborarea planului de acțiuni de comunicare.

Criterii de eligibilitate: 

  • Experiență de minimum 7 ani în comunicare, relații cu publicul, campanii mediatice și o cunoaștere bună a societății, culturii și realităților social politice din Moldova;
  • Experiență relevantă de elaborare de documente strategice de comunicare și relații cu publicul;
  • O bună cunoaștere a societății civile din Moldova va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea avansată a limbii române și rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Studii superioare în Jurnalism, Comunicare, Relații cu Publicul sau alte domenii relevante;
  • Experiența de muncă și/sau studiile efectuate peste hotarele țării vor constitui un avantaj.

Dosarul de aplicare:

Dosarul de aplicare trebuie completat în limba română și va conține următoarele:

  • Scrisoare de intenție (cu precizarea experienței relevante);
  • Oferta tehnică (metodologia ce urmează a fi utilizată și perioada necesară pentru implementare);
  • Oferta financiară pentru fiecare tip de serviciu prestat;
  • Curriculum Vitae (inclusiv datele de contact ale persoanelor de referință beneficiari ai serviciilor prestate).

Data limită:

Dosarul complet urmează a fi expediat la adresa de e-mail: foundation@soros.md cu indicarea "Concurs - consultant comunicare" până pe data de 29 aprilie 2019, ora 17.00.

Persoana de contact: Anastasia Radu, manager de comunicare al Fundației Soros-Moldova, e-mail: aradu@soros.md, tel.: (373 69) 224240.

Fundația Soros-Moldova (FSM) este o organizație neguvernamentală, nonprofit și apolitică, înființată în anul 1992 de către filantropul George Soros, cu scopul de a promova valorile societății deschise în Moldova. Fundația susține inițiative în următoarele domenii, dar fără a se limita la: mass-media, justiție și drepturile omului, buna guvernare și sănătate publică.

Alte articole de acest autor:


Organizații vizate: Fundatia Soros |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.