Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ABRM anunță concurs de angajare a unui expert/expertă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Bibliotecarilor din Republica Moldova (ABRM) este o organizație non-guvernamentală, care unește eforturile factorilor interesați pentru susținerea statutului profesional și social al bibliotecarului, promovarea și încurajarea persoanelor care se preocupă de problemele bibliologiei, informării și documentării. ABRM întrunește peste 1500 membri care reprezintă întreg Sistemul Național de Biblioteci și alte instituții infodocumentare din Republica Moldova.
În luna aprilie a anului 2021, ABRM este beneficiară a programului de asistență și suport pre-core, oferit de către SIDA (Swedish International Development Cooperation Agency), reprezentată de către Ambasada Suediei la Chișinău
ABRM anunță concurs de angajare a unui expert/expertă pentru facilitarea elaborării strategiei de dezvoltare, elaborarea bugetului strategic și elaborarea politicii de gestiune a riscurilor, în cadrul programului pre-core, finanțat de SIDA
Termeni de referința:
Perioada de desfășurarea a procesului de elaborare a documentelor organizaționale este planificat pentru luna mai-iulie. Procesul de facilitare va implica participarea întregii echipe a ABRM - ului. Interacțiunea va fi parțială offline, cât și online.
Strategia de dezvoltare a ABRM va conține:
Viziune, Misiune și Valori
Organigrama ABRM
Analiza SWOT
Domeniile de interes strategic
Obiective strategice
Rezultatele țintite
Gestionarea riscurilor
Planul de monitorizare și evaluare a strategiei
Bugetul strategic
Planul de acțiuni pentru anii 2021-2025
Matricea indicatorilor de performanță.
Expertul sau experta va ține cont de integrarea dimenisunii de gen și principiile incluziunii în procesul de facilitare și elaborare a Strategiei de dezvoltare. Varianta finală a documentelor elaborate va fi transmisă inclusiv în limba engleză.
Cerințe minime pentru expert/ă:
Experiență de cel puțin 5 ani în domeniul dezvoltării strategice a organizațiilor din domeniul societăii civile;
Cunoștințe pe domeniul egalității de gen și a incluziunii.
Criteriile de evaluare a ofertelor
Examinarea ofertelor va fi efectuată de către echipa de evaluare a ofertelor în baza următoarelor criterii:
Experienţa în domeniu;
Preţul serviciilor;
Disponibilitatea de a interacționa atât offline cât și online;
Imaginea şi reputaţia expertului/expertei.
Ce va cuprinde dosarul:
CV-ul expertului/expertei;
Lista organizaților cu persoane de referință pentru care expertul sau experta a prestat servicii similare în ultimii 3 ani;
Oferta financiara în MDL (costul total al serviciilor);
Planul de lucru cu respectarea termenilor indicați în Termenii de referință (agenda sumară).
Termenul limită de depunere a ofertelor este 25 mai, 2021.
Pentru participare la concurs, ofertantul sau ofertanta trebuie să trimită dosarul la adresa secretariatabrm@gmail.com,
Pentru orice informații suplimentare ne puteți contacta la secretariatabrm@gmail.com
Tel.: 079167918. Persoană de contact: Nadejda Pădure
Adresa oficiu: mun. Chișinău, strada 31 august 1989 78A
Notă!
- Procedura de selectare se va efectua în baza evaluării experienței și competențelor relevante ale candidaților sub aspectul conformității acestora cu criteriile de calificare anunțate;
- Dosarele incomplete nu vor fi luate în considerare;
- Numai candidatul selectat va fi contactat de entitatea contractantă, printr-un e-mail/tel.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







