Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist principal în Secția management instituțional (Asistent Administrativ-Contabil)
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea funcției: Specialist principal / asistent administrativ-contabil în Secția management instituțional;
Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții.
Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:
- Suport administrativ și contabil pentru activitățile zilnice ale Agenției;
- Pregătirea documentelor contabile;
- Înregistrarea tranzacțiilor financiare, asigurând conformitatea cu reglementările contabile;
- Menținerea evidenței documentelor financiare și actualizarea arhivei contabile;
- Suport în planificarea și derularea procedurilor de achiziții publice, conform legislației în vigoare;
- Coordonarea corespondenței și solicitărilor contabile și financiare;
- Asigurarea planificării timpurie și aprobărilor deplasărilor și evenimentelor;
- Asigurarea consumului optim de buget destinat deplasărilor și organizării evenimentelor.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare în contabilitate sau finanțe;
- Experiență anterioară în activități contabile sau de achiziții;
- Cunoștințe solide în contabilitate și proceduri de achiziții publice;
- Competențe excelente de organizare și gestionare a timpului;
- Abilități de comunicare și colaborare eficiente cu echipa și partenerii;
- Cunoașterea fluentă a limbii române;
- Atenție sporită la detalii, respectarea eticii profesionale și confidențialității.
Criteriile de evaluare:
- Experiență relevantă în contabilitate;
- Experiență în procedurile de achiziții;
- Abilități de planificare și organizare;
- Abilități excelente de colaborare și comunicare.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație.
Salariul oferit: 20.400 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus trimestrial.
Data-limită de depunere a documentelor: 20 iunie 2025, 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante, la care aplică candidatul.
- Keystone Moldova - Asistent de proiect
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Strategic ESG Analyst, Short-Term (NPSA-9), Green Transition Project - UNDP Moldova
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









