Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist Principal în Secția management instituțional (office manager)
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea funcției: Specialist principal/ office manager în Secția management instituțional;
Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții.
Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:
- Asigurarea funcționării optime a biroului, gestionarea spațiului, rechizitelor, echipamentelor.
- Monitorizarea și executarea bugetului pentru cheltuielile de birou.
- Menținerea documentației legale și a politicilor de birou actualizate.
- Asigurarea fluxului eficient de informații între departamente și angajați.
- Înregistrarea corespondenței in/out în sistemul de management a documentelor electronice.
- Supravegherea respectării termenelor stabilite pentru examinarea adresărilor.
- Planificarea și facilitarea întâlnirilor, conferințelor sau altor evenimente de birou.
- Acordare asistenței directorului agenției (deplasări, agendă etc.).
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente.
- Cunoașterea limbii engleze (nivel C1);
- Abilități de planificare, organizare, coordonare, lucru cu informaţia, comunicare eficientă, aplanare a situaţiilor de conflict, lucrul în echipă, utilizarea mijloacelor tehnice de birou;
- Atitudini/comportamente: responsabilitate, receptivitate faţă de idei noi, obiectivitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă etc.;
- Cunoștința și expertiză de lucru în domeniul de resurse umane va prezenta un avantaj.
Criteriile de evaluare:
- Experiență relevantă în office management;
- Experiență în documentarea şi arhivarea documentelor;
- Abilități de planificare și organizare;
- Abilități excelente de colaborare și comunicare.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație.
Salariul oferit: 20.400 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus trimestrial.
Data-limită de depunere a documentelor: 20 iunie 2025, 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante, la care aplică candidatul.
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









