Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Veo angajeaza Senior Manager (cu limba Franceza)
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Suntem în căutarea unui manager dedicat, cu viziune strategică.
Dacă ești pregătit să îți asumi responsabilitatea coordonării unei echipe și să contribui activ la atingerea obiectivelor organizaționale prin gestionarea eficientă a resurselor și optimizarea proceselor, te așteptăm la noi!
Responsabilitățile tale vor include:
- Coordonarea a 6 echipe/proiecte alocate prin monitorizarea obiectivelor individuale, urmărirea indicatorilor de performanță și asigurarea respectării termenelor limită;
- Soluționarea problemelor apărute, cu scopul de a îmbunătăți rezultatele obținute și de a garanta satisfacția clienților, în conformitate cu indicatorii de calitate și productivitate;
- Colaborarea eficientă cu managerii operaționali și cu părțile decizionale interesate pentru a depăși eventualele obstacole;
- Oferirea de sprijin, asistență și evaluare a performanței managerilor din subordine, în vederea dezvoltării competențelor și atingerii potențialului maxim;
- Aplicarea unei viziuni strategice pe termen lung în gestionarea fluxurilor operaționale și îmbunătățirea proceselor existente prin generarea și implementarea de idei și soluții inovatoare.
- Pregătirea și validarea rapoartelor recurente sau ad-hoc, în funcție de necesități;
- Implicarea activă în procesul de recrutare și selecție a personalului pentru departamentele aflate în gestiune.
Pentru a îndeplini cu succes cerințele acestui rol, ai nevoie de:
- Studii superioare încheiate;
- Experiență de minimum 3-5 ani într-o poziție similară, cu expertiză în coordonarea echipelor extinse;
- Constituie un avantaj experiența anterioară într-un mediu de lucru multinațional;
- Cunoștințe de limba franceză (nivel minim B1) și engleză (nivel minim A2);
- Competențe în utilizarea suitei Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
- Capacitate de adaptare la diverse culturi și medii profesionale;
- Abilități solide de comunicare și relaționare interumană;
- Excelente competențe de gestionare a timpului și organizare eficientă.
Și pentru că apreciem implicarea și dorința ta de a învăța, îți oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Trimite-ne CV-ul tău la nburuian@veoworldwide.com și hai să începem această călătorie împreună!
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Concurs pentru ocuparea funcției de specialist principal în cadrul secției Fondul pentru Eficiență Energetică în sectorul rezidențial din Moldova (FEERM)
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









