Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
VEO angajează: Asistent Administrativ – vorbitor de limba franceză
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
- Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
- Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
- Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
- Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
- Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
- Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
- Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
- Abilități de comunicare în limba Franceză (mediu-avansat);
- Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
- Adaptabilitate și orientare către client;
- Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
- Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă de ziua ta de naștere;
- Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Trimite CV-ul tău la nburuian@veoworldwide.com
Te așteptăm în echipa noastră!
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- CRS is hiring MEAL Project Officer
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









