Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs de angajare pentru funcția de specialist superior, domeniul primire și procesare dosare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al postului:
Recepționarea și procesarea dosarelor de finanțare.
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
1. Recepționarea dosarelor de finanțare;
2. Analiza și procesarea dosarelor de finanțare;
3. Examinarea capacității de exercițiu a solicitanților în limitele competențelor distribuite.
4. Pregătire a dosarelor solicitanților de finanțare nerambursabilă, pentru a fi transmise către subdiviziunea ce va asigura evaluarea acestora;
5. Planificarea și raportarea activităților realizate.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: – superioare de licență sau echivalente, în domeniul economiei, financiar, contabilitate, juridic.
Experiență: 2 ani experiență profesională în domeniul aferent funcției.
Cunoştinţe:
• Posedarea limbilor română şi rusă;
• Cunoașterea unei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
• Abilități personale de negociere, luarea deciziilor;
• Abilități profesionale de planificare, raportare și gestionare eficientă a timpului de lucru;
• Cunoștințe în utilizarea computerului: MC Office, Excel, PowerPoint, Internet, Asana.
Abilități: - organizare, lucru cu informația, analiză și sinteză, comunicare eficientă, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, mobilizare de sine, soluționare de probleme de complexitate înaltă, aplanare a situațiilor de conflict.
Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, desfășurarea activităților în mod etic, respect pentru drepturile omului, nediscriminare şi egalitate de gen; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).
Documente ce urmează a fi prezentate
• CV
• Copia buletinului de identitate
• Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
• Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Bibliografia
• Constituția Republicii Moldova;
• Legea Nr. 845 din 03-01-1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
• Hotărîrea Guvernului Nr. 487 din 13-07-2022 cu privire la organizarea și funcționarea Instituției Publice Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;
• Politici și programe IMM;
• ACORDUL DE ASOCIERE Republica Moldova-UE;
• Principiile Uniunii Europene: instrumentele de asistență tehnică destinate Republicii Moldova.
Termen de aplicare:
11 august 2022, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md, office@oda.md.
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
• E-mail: hr@oda.md, office@oda.md
• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
• Personal: Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Keystone Moldova - Asistent de proiect
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








