Selectarea unui companii Pentru evaluarea campaniei electorale și programele electorale ale alegerilor locale și parlamentare 2019 din perspectiva de gen

Selectarea unui companii

Pentru evaluarea campaniei electorale și programele electorale ale alegerilor locale și parlamentare 2019 din perspectiva de gen

27.12.2018

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă lansarea competiţie deschise pentru selectarea unei companii pentru a monitoriza media TV (cel puțin 10 posturi cu cea mai mare audiență națională) din perspectiva reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților. Perioada de monitorizare – o lună.

Efortul de monitorizare a alegerilor se desfășoară în cadrul programului „Susținerea femeilor din Moldova în liderism și participare în procesul decizional”, implementat de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în parteneriat cu Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women), finanțat de către Guvernul Suediei și UN Women; precum și în cadrul proiectului “Pledoaria societăţii civile pentru alegeri incluzive şi corecte în Republica Moldova, conforme recomandărilor UE şi OSCE/ODIHR şi angajamentelor în domeniul drepturilor omului”, realizat în perioada ianuarie 2018 – iunie 2020 de către Fundația Est-Europeană (FEE), în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD), Piligrim Demo şi Tarna Rom fiind finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanţat de Guvernul Suediei.

Obiectivul concursului: Monitorizarea a 10 canale de televiziune prin prisma reflectării echilibrate a femeilor și bărbaților (știrile, talk-show-uri, publicitatea electorală);

Următoarele posturi TV urmează a fi monitorizare: Prime, Canal 2, Canal 3, Moldova 1, N4, Pro TV Chișinău, Publika TV, TV8,  Accent TV şi Jurnal TV.

(a) Monitorizarea programului electoral (ariile vizate, problemele abordate etc.);

(b) Sondaj de opinie publică cu privire la participarea femeilor și bărbaților în procesul electoral și politic (5 întrebări);

(c) Elaborarea metodologiei de analiză (11 ianuarie 2019);

(d) Prezentarea bazei de date pentru alegerile parlamentare 2019 (la 5 zile după alegeri);

(e) Prezentarea bazei de date pentru alegerile locale 2019 (la 5 zile după alegeri);

Plata pentru serviciile prestate: Compania/Organizaţia selectată va fi achitată prin virament bancar după finisarea tuturor livrabilelor. Plăţile se efectuiază în lei MDL.

 

Tabelul 2.

Produsul livrat

Data Limită

Metodologia de Analiză

21 Ianuarie 2019

Sondaj de opinie publică

28 ianuarie 2019

Baza de date – Alegerile Parlamentare 2019

la 5 zile după alegeri

Baza de date – Alegerile Locale 2019

la 5 zile după alegeri

 

Cerinţe faţă de companie:

  • Capacitate tehnică de a monitoriza emisia TV;
  • Experiență dovedită în monitorizarea emisiei TV.
  • Studii superioare, a membrilor echipei, în domeniul: social/economic/sociologic (Obligatoriu);
  • Experiență în elaborarea și livrarea studiilor calitative de analiză (preferabil, studii de analiză a fenomenelor electorale și/sau în domeniul egalității de gen);
  • Experiență de monitorizarea a campaniilor electorale și programele electorale va constitui un avantaj;
  • Abilităţi excelente de comunicare (în special, expunere clară în scris) și prezentare;  
  • Să nu fie afiliată politic;
  • Devotament, entuziasm şi motivaţie. 

Candidații interesați vor expedia la adresa de e-mail: al.ermolenco@gmail.com şi rodica.ivascu@gmail.com:

  • Metodologia elaborată;
  • Descrierea metodelor de procesare a datelor;
  • Graficul activităţilor cu date concrete şi rezultatele aşteptate;
  • Descrierea reţelei de intervievatori şi a modulului utilizat pentru instruirea lor înainte de cercetare;
  • Lista cercetărilor sociologice efectuate în ultimii 5 ani de organizaţie la nivel naţional sau regional cu descrierea scurtă a obiectivelor lor;
  • CV-urile experţilor calificaţi care vor fi implicaţi în pregătirea, colectarea, monitorizarea procesului de cercetare şi analiza datelor colectate;
  • 3 nume de referinţă cu adresele, telefoanele şi poştele electronice incluse;
  • Lista clienților cu care a lucrat compania;
  • Declarația de integritate (anexa 4);
  • Oferta financiară – bugetul detaliat în lei Moldovenești (MDL).

Termenul limită de prezentare a ofertelor este  11 ianuarie 2019.

 

 Persoană de contact: Alexandra Ermolenco, e-mail: al.ermolenco@gmail.com ; Rodica Ivașcu, e-mail: rodica.ivascu@gmail.com , tel. 022-23-70-89

Termenii de referință pot fi accesați la adresa: http://progen.md/?pag=n2&tip=noutati&opa=view&id=514&l=

Alte articole de acest autor:


Organizații vizate: UN Women |


Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.