Anunt de selectare a unei/unor companii ce va presta serviciile de cazare şi alimentare în cadrul Programului Naţional de Mentorat pentru Femei Consiliere “INSPIR-O!”

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunţă competiţie deschisă pentru selectarea unei/unor companii (organizaţii) care va presta servicii de cazare şi alimentare pentru desfăşurareacelui de-al treilea eveniment de interacțiune în cadrul Programului Naţional de Mentorat pentru Femei Consiliere „INSPIR-O!”. Programul de mentorat este parte componentă a Programului ONU „Femeile în politică” şi este implementat de Entitatea Naţiunilor Unite pentru Egalitate de Gen şi Abilitarea Femeilor (UN Women), Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), în parteneriat cu Fundaţia Est-Europeană şi CPD, cu susţinerea financiară a Guvernului Suediei.

Descrierea proiectului:Obiectivul Programului ”Femeile în Politică” este să susțină participarea sporită şi implicarea semnificativă a femeilor în politică și în procesele de luare a deciziilor prin crearea unui mediu propice în vederea atingerii acestui deziderat. Un alt scop al proiectului este de a dezvolta capacitățile femeilor lidere înainte, pe parcursul și după alegerile naționale și locale. Mai mult ca atât, proiectul va sensibiliza opinia publică despre importanța participării sporite a femeilor în funcțiile de liderism politic.

Obiectivul concursului:Selectarea unui local în afara sau în perimetrul orașului, care va oferi serviciile necesare pentru desfășurarea celui de-al treilea eveniment de interacțiunementore-mentee-i, și anume: servicii de cazare, alimentare (prânz, cină, 2 pauze de cafea per zi) pentru un grup de 27  de participante, pentru o perioadă de o (una) zi – 16 septembrie, vineri.  A doua zi – 17 septembrie, sâmbătă -  mic dejun pentru 27 de participante, o pauză de cafea şi un prânz pentru 50 de persoane. Pentru 16 septembrie avem nevoie de o sală de studii pentru 27 de persoane, iar la 17 septembrie – sală pentru 50 de persoane. Ambele săli vor fi dotate cu echipament respectiv.

Pentru aplicanţii din afara oraşului un avantaj îl va constitui posibilitatea de a oferi servicii de transport. În prima zi la locul destinaţiei vor fi transportate  28 de persoane, a doua zi – maximum 22 de persoane. A două zi, după finalizarea activităţii, toţi participanţii – 50-55 de persoane – vor fi transportaţi spre Chişinău cu un autocar pentru 50-55 persoane sau 2 microbuze a câte 25-30 locuri.

Rezultate aşteptate: Compania selectată va presta serviciile conform cerinţelor solicitate de Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).

Descrierea Activităților: Evenimentul va dura 2 zile şi 1 noapte în perioada 16 – 17 septembrie 2016. La acest eveniment va participa: I zi un grup de 28 de persoane, a II-a zi – în jur de 50 de persoane.

Menționăm, că perioada de desfăşurare a activităţii şi numărul de persoane va fi reconfirmată cu 20 de zile înainte de eveniment.

Cerințe

Compania trebuie să deţină următoarele calificări:

Cerinţe faţă de condiţiile de transportare, cazare şi alimentare:

·         Servicii de cazare pentru 28 de persoane, 20 persoane în camere duble şi 7 în single;

·         Condiţii adecvate în camere: posibilitatea de a modifica temperatura în odaie în dependenţă de timpul de afară (cald sau rece), baie/duş;

·         Grup sanitar în cameră (cu apă caldă şi rece);

·         Alte comodităţi (TV, frigider, aer condiţionat, conexiune la internet etc.) vor constitui un avantaj.

·         Servicii de alimentare pentru 50-55 de persoane concomitent.

·         Posibilitatea de a oferi servicii de transportare concomitent a 27 persoane (I zi), până la 20 persoane (a II-a zi) şi retur pentru 50-55 persoane va fi calificată drept un avantaj. (Această condiţie se referă la companiile/organizaţiile din afara razei oraşului Chişinău care vor aplica la concurs).

Cerinţe pentru desfăşurarea activităţilor:

·         Sală de studii/de conferinţă cu un spaţiu de cel puţin 65m² (metri pătraţi), programul de lucru va fi opt ore pe zi cu o pauză de prânz de o oră şi două pauze de cafea şi cina;

·         Sală de studii/de conferinţă cu un spaţiu de cel puţin 100 m² (metri pătraţi);

·         Dotarea sălilor de studii cu un mobilier (mese, scaune) care să poată fi uşor schimbate pentru ca grupul de participanţi să poată uşor să se reorganizeze în diferite situaţii (de exemplu: mesele şi scaunele să fie aranjate sub forma unui cerc/pătrat etc.  sau să fie posibil să fie formate mai multe grupe mici de lucru);

·         Dotarea sălilor de lucru cu proiector, prelungitoare, ecran pentru proiector, tablă de flipchart şi boxe este necesară;

·         Asigurarea cu apă minerală (0,5L);

·         Conexiune la internet (vă rugăm să indicaţi existenţa sau lipsa accesului Wi-Fi, viteza minimă Wi-Fi);

·         Locația trebuie să fie securizată (servicii de pază).

Dosarul va include:

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIUurmătoarele:

·         Meniuri cu specificarea preţului pentru mic dejun, cină, prânz şi pauză de cafea;

·         Oferta financiară în MDL, după modelul de mai jos;

·         Includerea la dosar a imaginilor care să prezinte condiţiile de cazare, de alimentaţie (sala restaurantului), de desfăşurarea a activităţilor şi de petrecere a timpului liber va constitui un avantaj în luarea deciziei de selectare a companiei;

·         Includerea referinţelor de la beneficiari va constitui un avantaj în luarea deciziei.

Ofertele pot fi trimise în formă fizică şi adițional în formă electronică la adresele:

e-mailrodica.ivascu@gmail.comolga.sirbu.cpd@gmail.com.

Adresa poştală:Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare”

                         str. Armenească, 13,

                         MD-2012, Chişinău,

                         Republica Moldova

Termenul de valabilitate a ofertei financiare este de 60 zile.

Termenul limită de prezentare a ofertelor este 25 mai 2016.

Pentru informații suplimentare: Rodica Ivascu sau Olga Sirbu tel. 022 23 70 89,

e-mail rodica.ivascu@gmail.comolga.sirbu.cpd@gmail.com                                      

Pentru mai multe detalii despre concurs accesați AICI. 





Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.