Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
PROCURARE ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRU COMPUTER
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Forța Susținerii anunță concurs de selectare a ofertelor privind achiziționarea echipamentului și accesoriilor pentru computer.
Cerințele și parametrii tehnici sunt descrise mai jos.
Ofertele de preț se vor expedia la următoarea adresă de email forta.sustinerii@yahoo.com sau la adresa poștală 6301, or. Leova, str. Marinescu 1 cu mențiunea OFERTA DE PREȚURI.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 18.11.2020, ora 15:00.
Achiziția se va realiza în cadrul proiectului “ Pentru că ne pasă ! “ finanțat de Uniunea Europeana și Fundatia Konrad Adenauer Republica Moldova în cadrul programului de granturi Dezvoltarea societății civile la nivel local în Republica Moldova și implementat de Asociația Obștească #ForțaSusținerii “, or. Leova
ANUNȚ DE PARTICIPARE
privind achiziționarea: Echipament și accesorii pentru computer
(se indică obiectul achiziției)
prin procedura de achiziție Cererea Ofertelor de Preț (COP)
(tipul procedurii de achiziție)
- Denumirea autorității contractante: AO Forța Susținerii
- IDNO: 101662001487
- Adresa: Leova, r-nul Leova
- Numărul de telefon/fax: 069731491
- Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: sustinerii@yahoo.com
- Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: sustinerii@yahoo.com
- Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): nu se aplică.
- Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor bunuri /servicii/lucrări:
|
Nr |
CPV |
Denumire bunuri |
Specificații tehnice |
Unit |
Cant. |
Valoarea estimativă (fără TVA) |
||
|
Lot 1 |
30000000-9 |
Laptop |
IntelCorei3- 8145U 4GB DDR4 /256GB SSD Peacock Blue |
buc. |
1 |
|||
|
Lot 2 |
PC |
APU AMD Ryzen 5 3400G (3.7-4.2GHz, 4C/8T,L2 2MB,L3 4MB,12nm, Vega 11 Graphics, 65W), Socket .M.2 NVMe SSD 256GB Apacer AS2280P4 [PCIe 3.0 x4, R/W:1800/1100MB/s, Case mATX 500W Sohoo 6503BK, 2xUSB2.0, Black, ATX-500W-12cm .8GB DDR4- 2400MHz Apacer PC19200, CL17, 288pin DIMM 1.2V . 23.6", Black (1920x1080, 1ms, 250cd, LED10M:1, HDMI + DVI-D + D-Sub) Keyboard & Mouse Thin profile, Spill-resistant, Quiet typing, Black, USB Speakers 5w, USB power / DC 5V |
buc. |
1 |
||||
|
Lot 3 |
Imprimanta |
Printer Languages: UFRII-LT Memory: 64 MB Control Panel: 1 digit LED Copy Speed: Up to 18 ppm (A4) Copy Resolution: Up to 600 x 600 dpi Reduction / Enlargement: 50-200% in 10% increments Scanner Colour Scan Resolution: Optical: Up to 600 x 600 dpi Enhanced: Up to 9600 x 9600 dpi Colour Scanning Depth: 24 bit/24 bit (input/output) Scanner Type Flatbed Paper Input (Standard): 150-sheet tray Paper Output: 100-sheet Interface: USB 2.0 Hi-speed Cartridges: Cartridge 725 (1,600 pages) Ships with 700 pages starter cartridge |
buc. |
1 |
||||
|
Lot 4 |
Cartuș |
Compatipil cu imprimata Cartridge 725 (1,600 pages) |
buc. |
1 |
||||
|
Lot 5 |
Mause |
Corded mouse 3 buttons USB connectivity Optical tracking 800 dpi resolution Cable: 5-ft 9-in (180 cm) approx |
buc. |
3 |
||||
|
Lot 6 |
USB Flash 32 GB |
32GB USB3.1 Flash Drive "JetFlash 700", Black, Classic (R/W:90/20MB/s) |
buc. |
4 |
||||
|
Valoarea estimată totală fara TVA |
27433.23 |
|||||||
- În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
- Pentru toate loturile;
- Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: _ se admite_
(indicați se admite sau nu se admite)
- Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea se va efectua gratuit de către vânzător în termen de 10 de zile după semnarea contractului, la Autoritatea Contractantă.
- Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020
- Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): __nu se aplică___
(indicați da sau nu)
- Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative (după caz): _nu se aplică_
(se menționează respectivele acte cu putere de lege și acte administrative)
- Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație):
|
Nr. d/o |
Descrierea criteriului/cerinței |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivelul minim/ |
|
1 |
Oferta |
Oferta. Semnata electronic de ofertant |
Obligatoriu |
|
2 |
Date generale despre ofertant |
Original. Confirmată prin semnătura electronică. |
Da |
|
3 |
Garanția bunurilor cel puțin 2 ani |
Original. Confirmată prin semnătura electronică. |
Da |
|
4 |
Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice. |
Copie. Confirmată prin semnătura electronică. |
Da |
- Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrînseși al procedurii negociate), după caz____nu se aplică__
- Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): __
- Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): ________ _ nu se aplică
- Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: __ cel mai mic preț
- Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
|
Nr. d/o |
Denumirea factorului de evaluare |
Ponderea% |
|
1 |
nu se aplică |
- Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
- până la: [ora exactă]___15:00___
- pe: [data]__18 noiembrie 2020__________________
- Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:
- forta.sustinerii@yahoo.com - electronic
- Str. Marinescu 1, or.Leova - pe hârtie
- Termenul de valabilitate a ofertelor: __________30 de zile______________
- Locul deschiderii ofertelor: ____ Marinescu 1, or. Leova_____
(SIA RSAP sau adresa deschiderii)
Ofertele întîrziate vor fi respinse.
- Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor - Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: __________________________limba română__________________
- Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: _proiect “Pentru că ne pasă” finanțat de Konrad Adenauer Stiftung______
(se specifică denumireaproiectului și/sau programului)
- Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:
- Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respective (dacă este cazul):____________nu se aplică_________________
- În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare:_________________ nu se aplică ___________________________
- Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ:________________ nu se aplică _____________________
- Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare:_____11.2020____________________
- În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:
|
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
|
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
Se acceptă |
|
sistemul de comenzi electronice |
Nu se acceptă |
|
facturarea electronică |
Se acceptă |
|
plățile electronice |
Se acceptă |
- Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): ____________nu se acceptă____________
(se specifică da sau nu)
- Alte informații relevante: ______________________________________________________
Conducătorul grupului de lucru: Nuca Aurica L.Ș.
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









