Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Solicitare de oferte pentru achiziția biletelor de avion
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
1. Context
La data de 01 iunie 2025 a fost lansat Proiectul SPA – Strengthening Citizen Participation in Azerbaijan, finanțat de către Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusamm enarbeit (GlZ) GmbH și implementat de Asociația Obștească IMPACT Moldova.
Scopul proiectului este de a facilita crearea unei rețele de ONG-uri din Republica Moldova și Azerbaidjan, care ar colabora și ar face schimb de bune practici în vederea impulsionării dezvoltării organizaționale și sporirea impactului prin activitățile implementate.
Prin intermediul activităților implementate, proiectul își propune de a sprijini organizațiile societății civile (OSC) din Azerbaidjan să răspundă în mod eficient nevoilor comunității locale, prin consolidarea capacităților, formarea formatorilor, schimbul de cunoștințe și colaborarea cu OSC-uri din Moldova.
2. Obiectul achiziției
În vederea realizării de succes a proiectului, AO IMPACT Moldova solicită oferte de preț pentru: achiziționarea a 10 de biletele de avion tur-retur: Baku, Azerbaidjan – Chișinău, Republica Moldova în perioada 21-26 septembrie 2025:
- 21 septembrie 2025 – zi de sosire și 26 septembrie 2025 – zi de plecare.
Prețul biletului va include 1 bagaj de cală pentru fiecare pasager.
3. Sarcinile Prestatorului
Ofertantul (în continuare – Prestator) urmează să efectueze în perioada august – septembrie 2025, următoarele:
3.1 Să propună opțiuni de zbor pentru destinația stabilită de către Beneficiar. Soluțiile oferite de prestator trebuie să reprezinte cea mai convenabilă și rapidă modalitate de deplasare;
3.2 Să soluționeze toate solicitările de călătorie/deplasare cu avionul în străinătate (clasa, categoria, ruta), în funcție de necesitățile Beneficiarului;
3.3 Să rezerve și să emită biletele de zbor conform opțiunilor confirmate de către Beneficiar;
3.4 Să furnizeze numere de telefon pentru asistență de urgență. Asistența pentru situațiile neprevăzute va fi acordată 24 ore din 24, 7 zile din 7.
3.5 În cazul anulării unor curse sau în cazul altor situații neprevăzute, Prestatorul se obligă să găsească variante alternative de transport, în cel mai scurt timp posibil, astfel încât reprezentanții Azerbaidjan să ajungă/revină la/de la locul și data convenită inițial. Orice costuri suplimentare cauzate de neîndeplinirea de către Prestator a obligațiilor menționate mai sus vor fi suportate de către acesta din urmă;
3.6 Ofertanții vor preciza numele și datele de contact (telefon fix, telefon mobil, adresa de e-mail, etc.) ale persoanelor responsabile, care vor răspunde prioritar la solicitările AO IMPACT Moldova pentru informații.
4. Metodologie de lucru
4.1 Prestatorii vor transmite oferta de preț conform modelului din Anexa 1, prin e-mail în termenii prestabiliți;
4.2 În ofertă se va preciza şi termenul limită de efectuare a rezervărilor, precum și de emitere a biletului de avion, asigurărilor medicale, după caz.
5. Oferta de participare la concurs
Oferta de participare la concurs va conține informație concisă (conform Anexei 1), cu indicarea următoarelor:
5.1 Date generale despre ofertant (denumirea, date de contact, site web;
5.2 Copia certificatului de înregistrare/ Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
5.3 Serviciile oferite (rezervare bilete de avion, asigurare medicală de călătorie, oferire discount etc.), cu indicarea termenelor de reacție / asistență / menținere a rezervărilor de bilete;
5.4 Prețul în pentru servicii va fi prezentat în MDL.
6. Evaluarea și criteriile de selecție
Prestatorii trebuie să întrunească următoarele criterii formale:
6.1 Să fie o entitate înregistrată în conformitate cu legislația Republicii Moldova, independentă și echidistantă;
6.2 Experiență în domeniu (minim 3 ani), probată prin portofoliul de clienți;
6.3 Termenul pentru menținerea rezervărilor biletelor de avion;
6.4 Asistență turistică 24/7 și în caz de urgență;
6.5 Discount la prețul biletului de avion. Dacă da, valoarea acestuia;
6.6 Disponibilitatea agenției de a face procurarea serviciilor fără plata în avans.
7. Termen limită pentru depunerea ofertei
Ofertele vor fi expediate prin e-mail la: impactmoldova2024@gmail.com până la data de 17 iulie 2025, ora 23.59.
Dosarele transmise pe email vor avea subiectul: Ofertă servicii avia.
Pentru informații suplimentare: Vă rog adresați toate întrebările la adresa de email impactmoldova2024@gmail.com
Selecția și contract:
Ulterior închiderii procesului de aplicare, va urma un proces de selecție. Menționăm faptul că doar companiile selectate vor fi contactate.
Anexa 1
FORMULAR PENTRU DEPUNEREA OFERTEI DE PREȚ PENTRU ACHIZIȚIONAREA BILETELOR DE AVION
|
Date despre agenție (denumirea, adresa poștală,telefonul de contact, adresa electronica, persoana responsabilă) |
Indicați datele aici |
|
Serviciile oferite |
Da |
Nu |
Preț per unitate MDL |
Preț total MDL |
Comentarii |
|
Rezervarea și achiziționarea 10 de biletele de avion tur-retur – Baku, Azerbaidjan – Chișinău, Republica Moldova în perioada 21-26 septembrie 2025 (Prețul biletului va include bagajul de cală) |
Per persoană |
||||
|
Asigurare medicală de călătorie 6 zile |
Per persoană |
||||
|
Asistență turistică 24/7 și în caz de urgență |
Serviciu |
||||
|
Discount la prețul de avion. Dacă da, valoarea acestuia. |
|||||
|
Total |
Data:
Semnătura persoanei responsabile
Ștampila companiei
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Concurs pentru funcția de specialist principal al Secției consultanță, comunicare și informare din cadrul IP CNED
- AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









