“Împărțit la doi”: cum presa echilibrează genul?
De ce bărbații apar mai des în materialele în care se vorbește despre politică, economie și sport, iar femeile – în știrile despre evenimente mondene, medicină și educație? Cum reflectă mass-media dimensiunea de gen și ce poate fi făcut pentru a încuraja o abordare profesionistă și echilibrată a subiectelor despre bărbați și femei în materialele jurnalistice? Răspunsul la aceste întrebări îl aflați urmărind noua ediție a emisiunii „Împărțit la doi”.
Vă reamintim că, începând cu luna aprilie, CJI realizează ciclul de emisiuni „Împărțit la doi”, prin intermediul căruia își propune să aducă în atenția publicului larg multiple aspecte ale problematicii de gen și să prezinte modele pozitive de implicare a femeilor și bărbaților în diverse sfere ale vieții. Toate emisiunile realizate până acum pot fi găsite pe portalul CJI, www.moldova-azi.md, la rubrica Emisiuni.
Emisiunile „Împărțit la doi” sunt realizate în cadrul Campaniei „Presa echilibrează genul!” implementată de Centrul pentru Jurnalism Independent cu sprijinul financiar al Agenției Suedeze pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională, prin intermediul Ambasadei Suediei la Chișinău.