Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerer ofertă de preț Presa de balotat
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CEREREA OFERTELOR DE PREŢ (COP) ACHIZIȚIE DE BUNURI
“Presa de balotat de dimensiuni mici pentru balotarea foliei de plastic, sticlelor de plastic de tip PET, hârtie mixtă, carton”,
Stimate(ă) Domn/Doamnă,
- În scopul derulării activităților proiectului “Răspuns de urgență la problemele de mediu asociate cu fluxul de refugiați”, implementat cu suportul Suediei, Asociația Obștească „EcoContact” solicită respectuos prezentarea Ofertei de Preț pentru achiziționarea echipamentului “Presa de balotat de dimensiuni mici pentru balotarea foliei de plastic, sticlelor de plastic de tip PET, hârtie mixtă, carton”, conform specificațiilor prezentate în tabelul de mai jos.
|
Nr |
Denumirea bunului |
Specificatii tehnice |
Cantitatea |
|
1 |
Presa de balotat de dimensiuni mici |
Putere de presare: 30 kN Greutatea presei: pînă la 320 kg Dimensiunea balotului: lungimea 700-800 mm, Lățimea balotului 400-600 mm, Înălțimea balotului: 700- 900 mm
|
1 buc |
Oferta urmează să includă prețul total atât costul bunului, cît și servicii de livrare și instalarea în satul Palanca, rl. Ștefan Voda.
Termeni şi Condiţii de Livrare
- Tabelul de preţuri și termene
|
# |
Descrierea bunului |
Cantitate |
Preţ unitar, MDL |
Preţ total până la destinaţie, inclusiv transport și instalare, MDL |
Termenul de livrare solicitat |
|
1. |
Presa de balotat |
1 |
40 zile |
- Preţ fix: Preţul indicat în oferta este fix şi nu poate fi modificate pe durata valabilităţii contractului.
- Termenul de livrare: Bunurile şi serviciile vor fi livrate în timp în conformitate cu termenele indicate mai sus, în nu mai mult de 40 zile calendaristice de la semnarea contractului.
- Livrare și documente: Furnizorul va prezenta următoarele documente către Cumpărător:
- Cont/Factura spre plată în conformitate cu Contractul;
- Factura fiscală în conformitate cu Contractul;
- Certificat de garanție al producătorului sau furnizorului.
- Garanția: Bunul trebuie să fie acoperit de garanţia producătorului sau furnizorului pentru cel puţin: 24 luni de la data livrării și instalarii bunurilor.
- Cumpărătorul își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă, de a anula procesul de achiziție și de a respinge toate ofertele în orice moment anterior atribuirii contractului, fără a atrage astfel nicio răspundere față de ofertanți.
Oferta urmează a fi prezentată pe adresa procurari@ecocontact.md, termenul limită fiind 4 octombrie 2022.
Pentru întrebări suplementare rog să ne contactați la nr. de telefon 99-61-62 , persoana de contact Natalia Guranda.
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Фандрайзер в AO CPISJ "Inițiativele Femeilor"
- Организация People in Need Moldova объявляет о поиске фасилитаторов для Центра цифрового образования
- A.O. Centrul Internațional ,,La Strada” anunță concurs de angajare pentru două funcții vacante de consilier/ă al/a Telefonului de Încredere pentru Femei și Fete
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







