Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Angajarea unui contabil sau contractarea serviciilor de contabilitate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CONTEXT
Centrul European al Consumatorului din Republica Moldova (ECCM) este o asociație obștească, care promovează protecția și educarea consumatorilor prin implementarea programelor de informare și consiliere, soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți, precum și apărarea drepturilor acestora la nivel național și european.
DESCRIEREA POZIŢIEI
ECCM anunță concursul pentru angajarea unui contabil sau contractarea serviciilor unei persoane juridice. Persoana selectată va fi responsabilă pentru toate funcțiile financiare și contabile, conform Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și legislației muncii în vigoare.
Termenul de contractare: 12 luni
RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE
- Recepționarea, controlul, prelucrarea și evidența documentelor primare;
- Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C;
- Administrarea și evidența conturilor creditorilor și debitorilor;
- Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
- Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația in vigoare;
- Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare per proiect în conformitate cu cerințele donatorilor;
- Efectuarea calculelor şi transferurilor legate de impozite şi taxe, salarii, precum şi alte achitări;
- Oferirea de informații contabile veridice conducătorului, angajaților, auditorilor, precum și altor utilizatori ai datelor contabile.
Activitatea se bazează pe aceste responsabilități dar nu se limitează la ele.
CERINȚE PRIVIND CALIFICAREA
Cerințele minime de calificare pentru persoane fizice:
- Studii de licență în contabilitate/finanțe;
- Experiența de muncă dovedită în domeniul contabilității de cel puțin 3 ani;
- Experiența de muncă dovedită în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 3 ani;
- Experiența de lucru în gestionarea fondurilor internaționale și proiectelor finanțate de donatori străini (constituie un avantaj);
- Experiență în utilizarea programului contabil 1C și a altor softuri contabile relevante;
- Capacitate de a oferi suport și consultanță contabilă și fiscală, conform cerințelor organizației;
- Abilitatea de a comunica fluent în limba română/rusă și de a oferi suport în limba engleză;
- Atitudine proactivă, profesionalism și respectarea termenelor de predare a rapoartelor și documentației contabile.
Cerințele minime de calificare pentru persoane juridice:
- Experiență dovedită de minim 5 ani în prestarea serviciilor contabile;
- Experiență dovedită de minim 3 ani în prestarea serviciilor contabile și financiare pentru ONG-uri;
- Experiență în gestionarea fondurilor internaționale și proiectelor finanțate de donatori străini (constituie un avantaj);
- Cunoașterea și aplicarea Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și legislației muncii din Republica Moldova;
- Personal calificat, cu studii superioare în domeniul contabilității, finanțelor sau economiei;
- Experiență în utilizarea programului contabil 1C și a altor softuri contabile relevante;
- Capacitate de a oferi suport și consultanță contabilă și fiscală, conform cerințelor organizației;
- Abilitatea personalului de a comunica fluent în limba română/rusă și de a oferi suport în limba engleză;
- Atitudine proactivă, profesionalism și respectarea termenelor de predare a rapoartelor și documentației contabile.
DOSARUL DE APLICARE
Dosarele de aplicare vor fi transmise prin email la mihaelapascal2018@gmail.com până la 21 octombrie 2024, ora 18:00 și vor conține:
Pentru persoane fizice:
- CV-ul actualizat;
- Scrisoare de motivare în care se va descrie expertiza și experiența relevantă;
- Oferta financiară (salariul minim solicitat - se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului);
- Alte documente relevante, la discreția aplicantului.
Pentru persoane juridice:
- Extrasul din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Scrisoare de intenție în care se va descrie expertiza și experiența relevantă;
- CV-urile membrilor echipei desemnate pentru proiect, cu evidențierea calificărilor și experienței (minim o persoană);
- Oferta financiară (detalierea tarifelor și condițiilor de plată);
- Alte documente relevante, la discreția aplicantului.
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








