Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția vacantă de contabil superior, Secția contabilitate și raportare financiară
Scopul general al funcției:
Realizarea obiectivelor instituției prin executarea activității financiare în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
- Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, ține evidența veniturilor și cheltuielilor și participă în procesul de gestiune a mijloacelor finanicare;
- Întocmește situații și rapoarte finanicar- contabile interne și verifică corelarea acestora;
- Asigură evidența și inventarierea activelor organizației;
- Asigură organizarea și întocmirea fenomenelor economice pentru implementarea eficientă a programelor, monitorizează procesul de achiziții, ține evidența proiectelor cu finanțare externă;
- Participă, după caz, la calcularea salariului și alte colaborări cu personalul și prestatorii de servicii.
- Realizează sarcini conexe activității subdiviziunii.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: – superioare de licență în domeniul contabilitate/finanțe/economie.
Experiență: Minim 4 ani de experiență profesională, 1 an experiența profesională în domeniul contabilității. Experiența anterioară în contabilitate cu accent pe implementarea proiectelor cu finanțare externă va constitui un avantaj.
Cunoştinţe:
În domeniul specific de activitate:
- legislația economică în vigoare;
- Standardele naționale de contabilitate și Standarde internaționale de raportare financiară;
- legislația în domeniul activității fiscale;
- prevederile specifice programelor implementate de către ODA;
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română - avansat
- limba rusă - intermediar
- limba engleză - constituie un avantaj
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat
Aptitudini și abilități necesare:
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- capacitate de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- capacitate de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- capacitate de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente: Corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
19 ianuarie 2024, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3
Date de contact: tel: 060067955
email: hr@oda.md
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail: hr@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134,et. 3, bir. 322, mun. Chișinău.