Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de: specialist superior în cadrul Direcției evaluare conformitate și riscuri prefinanțare
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
- Denumirea și sediul juridic al instituției: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
- Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: specialist superior în cadrul Direcției evaluare conformitate și riscuri prefinanțare.
- Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:
Scopul funcției: Realizarea obiectivelor instituției privind implementarea programelor de stat la etapa de prefinanțare prin evaluarea conformității și riscurilor.
Sarcinile de bază conform fișei postului:
- Evaluarea pre-finanțare a dosarelor în vederea corespunderii solicitanților și proiectelor investiționale cu obiectivele/prioritățile programelor de stat;
- Întocmirea fișelor de examinare a dosarelor solicitanților de suport din cadrul programelor de stat;
- Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii;
- Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
- Tip angajare
Perioadă determinată
- Condițiile de aplicare:
- Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic;
- Experiența de muncă în domeniu constituie minim 1 ani;
- Cunoaște limba română;
- Cunoaște limba engleză intermediar / avansat (constituie un avantaj);
- Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
- Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.
- Abilități și aptitudini necesare:
- abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderi sau înțelegerea proceselor de producție, optimizare a resurselor și eficiență energetică;
- capacitate de analiză și sinteză;
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Alte cerinţe: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
- Regim de muncă al instituției:
40 ore/saptămână.
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
- Actele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare;
- Curriculum Vitae
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
- declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
- Bibliografia concursului:
- Legea nr. 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
- Legea nr. 982/2000 privind accesul la informaţie;
- Legea nr. 179/2016 cu privire la întreprinderile mici şi mijlocii;
- HG-487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului.
- Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 18 martie 2025;
- Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
- E-mail: office@oda.md;
- Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD 2005;
- Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău.
Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, natalia.onici@oda.md, str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.