Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de: specialist superior în cadrul Direcției evaluare conformitate și riscuri prefinanțare


IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.

 

  1. Denumirea și sediul juridic al instituției: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
  2. Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: specialist superior în cadrul Direcției evaluare conformitate și riscuri prefinanțare.
  3. Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:

Scopul funcției: Realizarea obiectivelor instituției privind implementarea programelor de stat la etapa de prefinanțare prin evaluarea conformității și riscurilor.

       Sarcinile de bază conform fișei postului:

  • Evaluarea pre-finanțare a dosarelor în vederea corespunderii solicitanților și proiectelor investiționale cu obiectivele/prioritățile programelor de stat;
  • Întocmirea fișelor de examinare a dosarelor solicitanților de suport din cadrul programelor de stat;
  • Participarea la elaborarea propunerilor de modificare/ completare a manualelor operaționale de implementare a programelor de stat și altor acte normative pe domeniile de competență ale subdiviziunii;
  • Realizarea sarcinilor conexe activității subdiviziunii.
  1. Tip angajare

Perioadă determinată

  1. Condițiile de aplicare:
  • Studii superioare de licență în domeniile: economic, tehnic;
  • Experiența de muncă în domeniu constituie minim 1 ani;
  • Cunoaște limba română;
  • Cunoaște limba engleză intermediar / avansat (constituie un avantaj);
  • Pe durata activității la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
  • Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.
  1. Abilități și aptitudini necesare:
  • abilități de interpretare economică a fenomenelor şi proceselor unei întreprinderi sau înțelegerea proceselor de producție, optimizare a resurselor și eficiență energetică;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • capacitate de a lucra în echipă;
  • capacitate de relaționare interumană;
  • capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
  • de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
  • de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
  • de urmărire și atingere a scopului;
  • echilibru emoțional;
  • excelente abilități de comunicare, de negociere și de convingere.

Alte cerinţe: corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.

  1. Regim de muncă al instituției:

40 ore/saptămână.

Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.  

  1. Actele ce urmează a fi prezentate:
  • formularul de participare;
  • Curriculum Vitae
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  • copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
  • declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
  1. Bibliografia concursului:
  • Legea nr. 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
  • Legea nr. 982/2000 privind accesul la informaţie;
  • Legea nr. 179/2016 cu privire la întreprinderile mici şi mijlocii;
  • HG-487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului.
  1. Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 18 martie 2025;
  2. Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
  • E-mail: office@oda.md;
  • Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău, MD 2005;
  • Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău.

 

Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, natalia.onici@oda.md, str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.

 

 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola