Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
APSCF anunță concurs de selecție a unui expert/prestator de servicii care va dezvolta o Strategie de Comunicare pentru o campanie în domeniul combaterii bullyingului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință (TOR)
pentru selectarea unui expert/prestator de servicii (persoană fizică sau juridică) care va dezvolta o Strategie de Comunicare pentru o campanie în domeniul combaterii bullyingului.
- Context
Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) este o rețea de 64 de organizații neguvernamentale de pe întreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv din regiunea Transnistreană. APSCF acționează pentru crearea unui cadru coerent și funcțional de dezvoltare a factorilor de decizie, a mecanismelor și practicilor de implementare, asigurând respectarea și protecția reală a copilului și familiei.
Unul din domeniile de activitate și pledoarie al APSCF este accesul la educație de calitate pentru toți copii. Astfel, în perioada 2021-2024, APSCF implementează cu suportul financiar al Liechtenstein Development Service (LED) proiectul Împreună pentru o educație de calitate. Proiectul are ca scop să contribuie la crearea unui mediu sigur și protectiv pentru toți elevii din Republica Moldova prin eliminarea fenomenelor de bullying și cyberbullying.
Una din activitățile proiectului este desfășurarea, în colaborare cu organizațiile societății civile partenere, a unei campanii naționale de informare și sensibilizare despre bullying. Campania se va baza pe rezultatele studiu KAP ”Cunoștințele, atitudinile și practicile comunității școlare privind bullying-ul” realizat recent în cadrul proiectului. Conceptul și strategia campaniei vor fi dezvoltate în strânsă colaborare cu partenerii în proiect. Acest lucru este important în special pentru a evita dublarea eforturilor și pentru a crea sinergii prin completarea materialelor de informare existente. Perioada aproximativă de desfășurare a campaniei de comunicare este septembrie 2023 - august 2024.
- Scopul consultanței
Obiectivul principal al acestei consultanțe este dezvoltarea unei strategii ample și exhaustive de implementare a unei campanii de comunicare eficiente împotriva bullyingului. Strategia trebuie să vizeze, printre altele, următoarele aspecte:
- Informarea audienței țintă despre ce este bullying-ul și cum acest fenomen poate fi identificat și diferențiat de alte forme de violență.
- Sensibilizarea cu privire la impactul negativ al bullyingului.
- Promovarea măsurilor de prevenire și intervenție în situațiile de bullying.
- Promovarea unui mediu pozitiv, incluziv și de sprijin, care descurajează comportamentul de bullying.
- Sarcina tehnică
- Analizarea detaliată a studiului KAP realizat recent de către APSCF, dar și a altor cercetări, campanii de comunicare (inclusiv produse și metode de comunicare folosite) existente referitoare la bullying, atât la nivel internațional, cât și la nivel local.
- Identificarea audiențelor și a segmentelor țintă pentru campania de comunicare.
- Crearea conceptului campaniei și dezvoltarea obiectivelor de comunicare și a mesajelor cheie în concordanță cu scopurile campaniei.
- Dezvoltarea conceptului de identitate a campaniei (identitate vizuală și mesaj).
- Stabilirea canalelor de comunicare, platformelor și instrumentelor adecvate pentru a ajunge eficient la audiențele țintă și dezvoltarea mesajelor pentru fiecare canal de comunicare.
- Crearea unui plan de acțiune și a calendarului pentru implementarea campaniei.
- Crearea planului de promovare în online.
- Ghidare în implementarea campaniei.
- Recomandarea strategiilor de monitorizare și evaluare a impactului și eficacității campaniei.
- Recomandarea și brifarea echipelor pentru executarea strategiei.
- Suport la bugetarea implementării campaniei.
- Produse livrabile
Prestatorul de servicii va oferi următoarele:
- Un document detaliat al strategiei campaniei de comunicare, care să includă obiective clare, audiențe țintă și mesaje cheie țintite, canale de comunicare, calendarul de implementare, conceptul identității vizuale al campaniei și alte aspecte menționate mai sus.
- O prezentare privind implementarea campaniei de comunicare elaborată și prezentată echipei APSCF, partenerilor și echipelor de creație care vor implementa campania.
- Recomandări privind monitorizarea și evaluarea impactului campaniei, incluzând indicatori măsurabili și metode de colectare a datelor.
- Evaluarea dosarelor
Dosarul va fi evaluat în baza următoarelor criterii:
- Experiența ofertantului/ofertantei și portofoliul proiectelor similare de impact realizate anterior - 35%
- Calitatea ofertei tehnice - 35%
- Raportul preț/calitate al ofertei - 30%
- Termeni de executare
Durata estimată a acestei consultanțe este iulie – octombrie 2023.
- Coordonarea consultanței
Prestatorul de servicii va coordona implementarea activității cu echipa de implementare a APSCF și va colabora îndeaproape cu organizațiile partenere în proiect.
- Calificări și experiență
Prestatorul de servicii ar trebui să dețină următoarele calificări:
- Expertiză dovedită în dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare, preferabil în domeniul social.
- Experiență demonstrată în colaborarea cu diverse părți interesate, cum ar fi instituții educaționale, APL, ONG-uri și mass-media.
- Înțelegerea fenomenului de bullying și a strategiilor de prevenire și combatere a acestuia va constitui un avantaj.
- Abilități excelente de analiză, cercetare și planificare strategică.
- Abilități avansate de comunicare și interpersonale.
- Cunoașterea avansată (scris și vorbit) a limbii române este obligatorie.
- Focusat pe calitate, profesionalism, punctualitate.
- Depunerea dosarelor
Candidații interesați trebuie să depună:
- O ofertă tehnică ce va conține descrierea abordării propuse dezvoltarea strategiei pentru campania de comunicare. Oferta trebuie să fie datată și semnată și să conțină datele de contact ale ofertantului/ofertantei.
- Oferta financiară în Euro Net*.
- CV-ul prestatorului de serviciu cu cel puțin 2 referințe și exemple relevante ale lucrărilor anterioare.
Dosarul va fi depus la adresa electronică office@aliantacf.md cu indicare la tema mesajului „Expertiza strategie de comunicare”.
* suma NET este acea sumă pe care o primește consultantul în contul său bancar și nu conține nici o taxă sau impozit. Toate taxele și impozitele aferente serviciilor prestate vor fi calculate și transferate de către APSCF în conformitate cu legislația în vigoare.
Termen limită pentru depunerea dosarelor – 30 iulie, 2023, ora 23:59.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să telefonați la numărul 078167723.
Vor fi considerate pentru evaluare doar dosarele complete depuse în termenul stabilit. Doar cei preselectați în baza documentelor depuse vor fi invitați la interviu.
APSCF își rezervă dreptul de a solicita referințe și documente suplimentare, de a negocia oferta financiară propusă, de a anula, prelungi sau relansa concursul de selectare a experților.
- TB community representative to develop the peer-to-peer support framework for home-based care
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
- Financial Data and Compliance Monitoring Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








