Termen extins: AO „Laolaltă” angajează Manager/ă Financiar
AO „Laolalta” (LAOLALTĂ) este asociația obștească fondată în 2020 din membrii Inițiativei „Împreună Împotriva Covid-19” și este co-fondatoarea Inițiativei „Moldova pentru Pace” din primele zile are invaziei ruse pe teritoriul Ucrainei.
Misiunea organizației este să contribuie la o societate implicată prin programe și proiecte care capacitează cetățenele și cetățenii în mobilizare comunitară, bună conlucrare cu autoritățile și responsabilizare reciprocă.
LAOLALTĂ, în cadrul parteneriatului cu UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați, implementează programe pentru oferirea suportului și accesul la servicii de protecție persoanelor refugiate din Ucraina. Proiectele implementate de LAOLALTĂ contribuie la creșterea gradului de integrare, participare și implicare a persoanelor refugiate. Parteneriatul este pentru perioada 1 iunie 2022 – 31 decembrie 2023.
Despre job
Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre și care vor contribui la dezvoltarea inițiativei. Fiecare viitor/oare angajat/ă va trebui să semneze Codul de Etică care, în primul rând prevede, tratarea refugiaților cu demnitate, respect, empatie și grijă. Înțelegând că refugiata/refugiatul e în primul rând un om într-o situație extrem de dificilă și nu reprezentantul unui grup etnic, social, etc.
Scopul general al postului:
- coordonarea activităților necesare eficientizării activității de contabilitate și raportare financiara și asigurarea organizării corecte a evidenței contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilității.
Sarcinile și responsabilități:
- Organizarea și desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a organizației în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova;
- Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare și fiscale în termenii stabiliți de legislație;
- Asigurarea şi răspunderea de îndeplinirea la termen a rapoartelor;
- Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare intermediare (lunare sau trimestriale) și finale pe proiecte conform cerințelor partenerilor și finanțatorilor;
- Efectuarea controlului asupra reflectării pe conturile contabile a tuturor operațiunilor financiare a organizației;
- Asigurarea și răspunderea pentru elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
- Răspunderea de efectuarea inventarierii anuale generale a bunurilor organizației;
- Menținerea controlului financiar asupra operațiunilor financiare, asigurând aplicarea corectă a tuturor mecanismelor de control intern în conformitate cu regulile, reglementările, procedurile partenerilor, donatorilor și legislația în vigoare.
- Participă la administrarea procurărilor și achizițiilor de bunuri și servicii respectând regulile și procedurile de aprobare stabilite de donatori
Competențe și calificări necesare:
- Studii superioare în contabilitate/finanțe;
- Experiență de muncă în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 1 ani;
- Experiența de lucru cu softul contabil 1C;
- Experiența de lucru cu donatori străini va constitui un avantaj;
- Capacitatea de a vorbi și de a scrie fluent în limba româna, limba rusă și scris în limba engleză;
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
- Responsabilitate, corectitudine și punctualitate;
- Abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel etc).
Oferim:
- Program de lucru part time sau full time, regim flexibil;
- Locul de muncă din oficiu situat în centrul orașului;
- Salariu 11 000 net (pentru program part time), 22 000 net (pentru program full time)
- Un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
- Activități de teambuilding.
Dosarul de aplicare trebuie să conțină:
- CV-ul (de maxim două pagini)
- Scrisoare de motivare (de maxim o pagină).
- Numele la două persoane pentru recomandă
Dacă te regăsești în cele menționate mai sus transmite dosarul de aplicare până pe 22/01/2023, ora 18:00 pe adresa hr@laolalta.md cu titlul „Manager financiar”
Vă așteptăm cu drag în Echipa LAOLALTĂ!
LAOLALTĂ își rezervă dreptul de a nu selecta, sau de a selecta unul sau mai mulți candidați în rezultatul acestui anunț de post vacant. De asemenea, LAOLALTĂ, își rezervă dreptul de a lua în considerare candidații/candidatele care aplică la acest post și pentru alte poziții similare în cadrul proiectelor LAOLALTĂ, la aceeași categorie și cu descrierea cerințelor față de post, experiență și cerințe educaționale similare.
Doar candidații/ele preselectaț/ei vor fi contactați/te.
Datele personale vor fi procesate de LAOLALTĂ doar pentru scopuri de angajare.
NB: Procesul de selectare se va desfășura în conformitate cu politica de resurse umane a LAOLALTĂ, fără a discrimina candidații pe criterii de naționalitate, rasă, etnie, religie sau credință, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.
Alte anunturi de angajare
- Apel public de achiziționare a unui aparat foto și a unui obiectiv
- Consultant for Farm Accountancy Data Network (FADN)
- Junior Energy Efficiency expert in Moldova (M/W)
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de consilier/ă juridic/ă, Direcția generală asistență juridică
- #DreamupsAngajează expert/ă în Design Thinking
- Programme Specialist, Ending Violence Against Women (EVAW) - UN Women
- Project Learning Environment Analyst (NPSA-8) - UNDP Moldova/Advancing Quality Education and Lifelong Learning Opportunities for All - 16760
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de specialist principal, Secția formare antreprenorială
- UNICEF Moldova: Individual Consultancy to design the Funding Formula and transfer mechanisms for inclusion of refugee children in public education of the Republic of Moldova
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de șef al Secției reglementarea evidenței contabile