Ofițer de logistică și administrație



Dcă dețineți experiență în domeniul logistic și vă place să oferiți suport colegilor în desfășurarea activităților profesionale, atunci Plan Internațional vă oferă posibilitatea de angajare.
Plan Internațional este o organizație umanitară și independentă pentru drepturile copilului, dedicată copiilor pentru a trăi o viață fără sărăcie, violență și nedreptate.
Descrierea jobului:
• Monitorizarea modul de navigare în sistemele locale, pentru a sprijini managerii și angajații, asistîndu-le în necesitățile zilnice ce țin de activitatea biroului și supraveghind activitățile administrative generale ale Plan Internațional în R. Moldova;
• Sprijinirea activității regulate de achiziții, inclusiv identificarea opțiunilor de aprovizionare, atît internaținale cît și locale și contractarea de bunuri;
• Menținerea legăturii cu furnizorii, vînzătorii locali și alte părți interesate;
• Sprijinirea gestionării stocurilor și a depozitelor în mai multe proiecte, inclusiv închirierea spațiului de depozitare, gestionarea stocurilor de urgență și primirea de donații;
• Asigurarea managementului activelor și verificarea planurilor de eliminare și achiziție;
• Gestionarea responsabilă a transportului și asigurarea acestuia chiar și în caz de urgență, în mod sigur și eficient;
• Asigurarea sarcinilor administrative generale și munca de birou, inclusiv compilarea, sortarea, înregistrarea și stocarea documentelor, nomerotarea și etichetarea facturilor și a chitanțelor;
• Gestionarea și administrarea contractelor cu furnizorii externi, cât și raportarea problemelor parvenite;
• Crearea cererilor de achiziție (PR) și a comenzilor pentru procesarea facturilor de plată prin intermediul sistemului software SAP;
• Conlucrarea cu agentul de turism Plan Internațional în scopul asigurării deplasărilor de serviciu (zboruri, rezervarea hotelurilor etc.);
• Asigurarea acurateții planurilor de achiziții, a transparenței și integrității în conformitate cu politicile și liniile directoare ale Planului;
• Pregătirea comenzilor de achiziții;
• Menținerea legăturii cu solicitanții în scopul asigurării primirii bunurilor solicitate și îndeplinirea necesară a documentației (note, facturi/bonuri primate, etc.);
Cerințe:
• Deținerea cunoștințelor și experienței în domeniul administrației și a logisticii;
• Posedarea cunoștințelor privind egalitatea de gen, protecția copilului și incluziune;
• Deținerea tehnicilor și abilităților de comunicare eficientă;
• Deținerea abilităților de utilzare a MS Excel;
• Capacitatea de concentrare pe identificarea soluțiilor și prioritizarea de a face față ambiguității;
• Dorința de a învăța și adaptabilitate la schimbare;
• Capacitatea de a lucra în termini limită de timp;
• Cunoștințe de lucru a limbii engleze scris și vorbit;
• Abilitatea de a lucre utilizînd limba rusă/ucraineană;
• Înțelegerea amplă a sectorului umanitar și a modalităților de lucru;
• Deținerea experienței și abilităților bine dezvoltate în managementul personalului;
• Deținerea experienței de activitate în cadrul ONG-lor;
• Deținerea experienței de lucru în utilizarea SAP și Microsoft D365.
Oferim:
• Atmosferă plăcută de lucru;
• Posibilitatea de dezvoltare paersonală și profesională;
• Birou confortabil;
• Salariu negociabil - de la 25.000 lei.
Dacă sunteți interesat de poziția respectivă, atunci așteptăm CV-ul la adresa hrassistant.asociatia@gmail.com cu inidicarea în tema scrisorii a ofertei pentru care aplicați “Ofițer de logistică și administrație”.
Tel: 079911110

Articol adaugat de: Asociația Agențiilor de Recrutare