Concurs de angajare pentru funcția de șef, secția evaluarea riscurilor și analiză din cadrul Fondului FACEM - ODA
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
Domeniile de activitate ale IP ODA sunt:
1) susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii;
2) asistență financiară și tehnică pentru întreprinderi; 3) emiterea garanțiilor financiare și de stat.
În cadrul structurii organizatorice IP ODA este creat Fondul de accelerare și dezvoltare a economiei. Misiunea Fondului dat este de a implementa politica de stat în susținerea dezvoltării sectorului întreprinderilor mici și mijlocii din Republica Moldova prin oferirea accesului la finanțare cu costuri reduse
Scopul general al postului:
Managementul eficient al activităților și operațiunilor în cadrul Secție evaluare riscuri și analiză din cadrul Fondului de accelerare și dezvoltare a economiei, dirijarea activității de administrare a riscurilor privind subîmprumuturile acordate beneficiarilor produselor de finanțare, altor activități și operațiuni la necesitate/solicitare. |
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
1. Asigurarea managementului Secției evaluare riscuri și analiză în calitate de Șef secție (persoană-cheie);
2. Elaborarea proiectelor de acte normative privind activitățile și procesele Fondului;
3. Realizarea activităților de analiză și evaluare a riscurilor pe domeniul de activitate supervizat;
4. Comunicarea și cooperarea cu entitățile financiare partenere, în limita competențelor atribuite.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiții aferente funcției:
a. deține cetățenia Republicii Moldova;
b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
c. are capacitate deplină de exercițiu;
d. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
e. în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
f. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: Superioare universitare sau echivalente în domeniul economiei, finanțe și bănci, managementul afacerilor.
Experiență profesională:
- Minim 3 ani experiență generală;
- Minim 1 an experiență demonstrată în domeniul financiar, și/sau consultanță financiară, consultanţă în afaceri;
- Experiență aferentă implementării proiectelor sau activităților: operațiuni financiare, monitorizare și evaluare, aspecte legale;
- Experiență de lucru în sectorul bancar și/sau micro-finanțare din Moldova constituie avantaj;
- Experiență de lucru cu partenerii de dezvoltare (Banca Mondială, Agenția SUA pentru Dezvoltare, Comisia Europeană, PNUD, CPM, etc.) constituie avantaj;
- Experiență în elaborarea documentelor de politici și proceduri operaționale (manuale operaționale, strategii, ghiduri) în domeniul bancar și microfinanțare, constituie un avantaj;
- Experiență în risc managament în domeniul financiar-bancar constituie un avantaj.
Cunoştinţe:
a) Cunoașterea legislaţiei, inclusiv în domeniul financiar-bancar și fiscal;
b) Cunoştinţe operaţionale privind dezvoltarea economică antreprenorială, inclusiv accesul la finanţare;
c) Cunoștințe în managementul proiectelor și proceselor;
d) Cunoştinţe excelente ale limbii române (scriere, comunicare verbală). Cunoașterea limbilor ruse și engleze constituie un avantaj;
d) Cunoștințe generale privind evidența contabilă financiară a întreprinderilor;
e) Conoștințe în utilizarea suitei de aplicații Microsoft Office.
Abilități: comunicare, inclusiv în public; de lucrul individual și în echipă, în context național și internațional; flexibilitate în mediu multicultural și lingvistic; respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.
Regim de muncă:
40 ore pe săptămână, 8 ore/zi.
Regim de muncă al instituției:
Luni-vineri, orele 8.30-17.30, pauza de masă: 12.00-13.00.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
- O referință din partea unei persoane pentru recomandări, cu indicarea telefoanelor de contact, relațiilor profesionale și a adreselor de e-mail.
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
04 noiembrie 2022, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email: hr@oda.md, natalia.onici@oda.md.
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail:hr@oda.md, natalia.onici@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
Alte anunturi de angajare
- AO ”Părinți Solidari” angajează experți/ experte în domeniul integrității în sistemul educațional
- Qu23/02693: FPI/Local Consultant to support implementation of EE pilot project
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert coordonator responsabil de reglementarea evidenței contabile în BNM
- HelpAge anunță concurs pentru funcția de fotograf
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de economist coordonator, pe durată determinată, responsabil de control și evaluare riscuri
- Concurs de selectare a unui psiholog și a unui jurist/avocat în domeniul prevenirii violenței asupra femeilor în etate
- WeWorld Moldova is looking for psychologists
- Coordonator de Comunicare, Moldova Innovation Technology Park
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de inginer coordonator în domeniul administrare infrastructură TIC
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de inginer principal administrare patrimoniu