CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Asociația Obștească „CONCORDIA. Proiecte Sociale” lansează concurs pentru selectarea unui agent economic pentru achiziționarea produselor alimentare și/sau sanitare
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
13/08/2025

Asociația Obștească „CONCORDIA. Proiecte Sociale” lansează concurs pentru selectarea unui agent economic pentru achiziționarea produselor alimentare și/sau sanitare

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

TERMEN EXTINS: Termeni de referință

privind selectarea unei companii pentru achiziția de produse alimentare și/sau igienice în cadrul Centrelor Multifuncționale 

 

Data publicarii: 13.08.2025

Data prelungirii: 22.08.2025

Cadrul general

A.O. ”CONCORDIA. Proiecte Sociale” este o organizație neguvernamentală internațională, independentă, dedicată sprijinirii copiilor, tinerilor și familiilor aflate în nevoie, pentru a avea o viață independentă și responsabilă.

Obiectul concursului

A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” anunță concurs de selectarea a unei companii specializate pentru furnizarea de produse alimentare și/sau produse de igienă, necesare aprovizionării periodice și regulate a centrelor Multifuncționale gestionate de A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”.

Cerințe generale privind livrarea:

  • Produsele alimentare vor fi livrate cu frecvență bilunară (o dată la două săptămâni)
  • Produsele de igienă (sanitare) vor fi livrate trimestrial

Livrarea se va face  de către ofertant direct la centrele Multifuncționale, în baza unui grafic agreat și a comenzilor transmise în prealabil de către Beneficiar.

Tipuri de bunuri și structura LOT-urilor:

Furnizarea va fi împărțită în următoarele loturi distincte:

  • LOT 1 – Produse alimentare, conform listei detaliate necesare (anexă ) – destinate consumului în centrele multifuncționale.
  • LOT 2 – Produse de igienice, conform specificațiilor tehnice (anexă) – destinate menținerii condițiilor igienico-sanitare în centrele multifuncționale.

„Persoanele juridice interesate pot depune oferte pentru Lotul 1 – produse alimentare și/sau Lotul 2 – produse igienice, fiind eligibili ofertanții care demonstrează capacitate și experiență relevantă în furnizarea produselor corespunzătoare lotului/loturilor pentru care aplică.”

Furnizorul va presta serviciile prin coordonare cu persoana responsabilă din cadrul Asociației, în termenii, condițiile, cantitățile și locațiile necesare.

Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente:

  • Formularul de Aplicare (Anexa 1) completat integral (datat, semnat olograf și ștampilat de ofertant, sau semnat electronic), va fi prezentat în limba română;
  • Declarație privind statutul ofertantului (Anexa 2) completată, semnat olograf și ștampilat, sau semnat electronic, va fi prezentată în limba română;
  • Oferta financiară pentru LOT 1 (Anexa 3 a) completată integral, datată, semnat olograf și ștampilat de ofertant, sau semnat electronic, prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv. Ofertantul va indica obligatoriu, dacă va livra produsele fără TVA, conform condițiilor din TOR. Prețurile fără TVA vor fi interpretate în conformitate cu articolul 103, aliniatul 92 al Codului Fiscal ce prevede expres „Se scutesc de T.V.A. fără drept de deducere mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către organizațiile necomerciale care corespund cerințelor art.52, în scop de construire a instituțiilor de asistență socială, precum și mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către aceste organizații necomerciale pentru necesitățile instituțiilor menționate.”;
  • Oferta financiară (Anexa 3 b) completată integral datată, semnat olograf și ștampilat de ofertant, sau semnat electronic, prețurile vor fi indicate cu TVA 0% și cu TVA respectiv. Ofertantul va indica obligatoriu, dacă va livra produsele cu TVA 0%, conform condițiilor din TOR. Prețurile la cota TVA 0% vor fi interpretate în conformitate cu articolul 104, punctul c1 al Codului Fiscal ce prevede expres scutirea de TVA cu drept de deducere pentru mărfurile și serviciile destinate proiectelor de asistență tehnică, realizate pe teritoriul Republicii Moldova de către organizațiile internaționale și țările donatoare în limita tratatelor la care aceasta este parte și a contractelor de stat încheiate. Stabilit prin Hotărârea de Guvern nr. 898 din 23.12.2024, publicat în Monitorul oficial al Republicii Moldova, 2024, nr. 564-568, art.1015, (pentru modificarea HG 246 din 08 aprilie 2010) în lista proiectelor de asistență tehnică în derulare;
  • Oferta financiară pentru LOT 2 (Anexa 4 a) completată integral, datată, semnat olograf și ștampilat de ofertant, sau semnat electronic, prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv. Ofertantul va indica obligatoriu, dacă va livra produsele fără TVA, conform condițiilor din TOR. Prețurile fără TVA vor fi interpretate în conformitate cu articolul 103, aliniatul 92 al Codului Fiscal ce prevede expres „Se scutesc de T.V.A. fără drept de deducere mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către organizațiile necomerciale care corespund cerințelor art.52, în scop de construire a instituțiilor de asistență socială, precum și mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către aceste organizații necomerciale pentru necesitățile instituțiilor menționate.”;
  • Oferta financiară (Anexa 4 b) completată integral, datată, semnat olograf și ștampilat de ofertant, sau semnat electronic, prețurile vor fi indicate cu TVA 0% și cu TVA respectiv. Ofertantul va indica obligatoriu, dacă va livra produsele cu TVA 0%, conform condițiilor din TOR. Prețurile la cota TVA 0% vor fi interpretate în conformitate cu articolul 104, punctul c1 al Codului Fiscal ce prevede expres scutirea de TVA cu drept de deducere pentru mărfurile și serviciile destinate proiectelor de asistență tehnică, realizate pe teritoriul Republicii Moldova de către organizațiile internaționale și țările donatoare în limita tratatelor la care aceasta este parte și a contractelor de stat încheiate. Stabilit prin Hotărârea de Guvern nr. 898 din 23.12.2024, publicat în Monitorul oficial al Republicii Moldova, 2024, nr. 564-568, art.1015, (pentru modificarea HG 246 din 08 aprilie 2010) în lista proiectelor de asistență tehnică în derulare;
  • Copia extrasului companiei din registrul persoanelor juridice, actualizat, dar nu mai vechi de 12 luni;

 

Cerințe și condiții față de ofertant:

  • agent economic înregistrat oficial în Republica Moldova;
  • Ofertele financiare vor conține specificațiile bunurilor oferite pentru fiecare articol în parte din Lotul 1, Lotul 2 (denumire de produs, brand, greutate/volum/gust etc,).
  • comenzile privind cantitatea produselor vor fi transmise, în funcție de necesități, printr-o solicitare preventivă. Aceasta va include detalii privind cantitatea solicitată, locația și termenul de livrare/furnizare.
  • produsele vor fi livrate în punctele de destinație:

1) CM Dubăsari - r. Criuleni, s. Dubăsarii Vechi;

2) CM Pleșeni - r. Cantemir, com. Pleșeni s. Hănăseni;

3) CM Nisporeni - r. Nisporeni or. Nisporeni str. Chișinăului;

4) CM Lăpușna – r. Hîncești, com. Lăpușna;

5) CM Văleni – r. Cahul s. Văleni;

6) CM Tudora – r. Ștefan Vodă s. Tudora;

7) CM Taraclia – r. Căușeni, s. Taraclia;

8) CM Târnova – r. Dondușeni, s. Târnova;

9) CM Cosăuți – r. Soroca, s. Cosăuți;

10) CaCom Doroțcaia – r. Dubăsari, s. Coșnița;

11) CPT Chișinău – or. Chișinău, or. Durlești; conform comenzilor plasate de către A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”;

  • produsele livrate vor avea un termen de valabilitate de minimum 3/4 din durata specificată de producător, calculat de la data livrării.
  • Oferta va fi valabilă nu mai puțin de 60 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor.

Criterii de selectare

Ofertele vor fi evaluate de o comisie de selecție numită pentru desfășurarea procedurii de selectare a unei companii pentru achiziția de produse alimentare și igienice conform prezenților Termeni de referință. În procesul de evaluare a dosarelor de ofertă, comisia de selecție se va asigura de îndeplinirea tuturor cerințelor și condițiilor stabilite în Termenii de referință.

Comisia de selecție va examina toate documentele depuse de ofertanți, parte componentă a dosarului de aplicare. Dosarele care nu îndeplinesc toate cerințele și condițiile vor fi respinse.

Comisia de selecție va urmări ca oferta câștigătoare să fie cea mai avantajoasă din punct de vedere al prețului. În același timp, ofertele trebuie să corespundă solicitărilor și să corespundă cerințelor de calitate și performanță înaintate.

Criterii de excludere sunt necorespunderea ofertanților cerințelor și condițiilor indicate în Termenii de referință.

Comisia va evalua cel puțin următoarele aspecte:

Corespunderea cu cerințele de formă – Ofertele vor fi revizuite în funcție de conformitatea lor cu cerințele înaintate. Ofertele trebuie să includă toate cerințele înaintate în Termenii de referință și să fie conforme criteriilor de eligibilitate. Nerespectarea oricăreia dintre aceste cerințe poate duce la descalificarea ofertei.

Corespunderea cu cerințele tehnice – Ofertele vor fi evaluate din punctul de vedere al calității furnizorului, inclusiv credibilitatea oferită și condițiile propuse, se va evidenția profilul companiei, experiență anterioară, capacitatea de realizare a obiectului concursului, aspecte logistice importante, dacă vor exista, etc.

Oferta financiară propusă – Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor, specificate în ofertă.

Pentru atribuirea contractului ofertantului câștigător, se va aplica raportul dintre dosar complet, condițiile ofertate și preț.

A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” își rezervă dreptul de a solicita și alte documente în cadrul evaluării, fie explicații suplimentare în cazul apariției unor neclarități.

Dreptul la prezentări și valabilitatea propunerii:

  • Beneficiarul își rezervă dreptul de a invita ofertanții să facă prezentări verbale. Aceste prezentări vor fi evaluate pe baza acelorași criterii.
  • Ofertele trebuie să rămână valabile timp de 60 de zile de la data limită de depunere.

Dezvăluirea evaluării și responsabilitatea costurilor:

  • Beneficiarul nu este obligat să dezvăluie ofertanților modul în care sunt evaluate ofertele sau să furnizeze informații despre procesul de selecție;
  • Ofertanții sunt responsabili pentru propriile cheltuieli suportate pentru pregătirea și depunerea ofertei în temeiul prezenților Termeni de referință. Aceasta include inclusiv costurile pentru demonstrații funcționale, întâlniri și negocieri.

Nu este un contract: Acești Termeni de referință nu sunt un contract sau angajament. Depunerea/transmiterea unei oferte nu obligă Beneficiarul să încheie un contract, și Beneficiarul nu se angajează să acopere nici un cost suportat în pregătirea ofertei.

 Confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal

Ofertele înscrise la concurs vor conține, direct sau indirect, date cu caracter personal. A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” va asigura confidențialitatea datelor cu caracter personal în procesul de colectare, prelucrare și stocare a acestora.

Prelucrarea datelor cu caracter personal ale ofertanților și ale reprezentanților acestora, inclusiv datelor privind identitatea, contactele și datele lor financiare vor fi prelucrate conform Legii Nr.133/2011 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și vor fi utilizate exclusiv în scopul evaluării ofertelor și atribuirii contractului. Prin participarea la această procedură de achiziție, ofertanții își dau consimțământul pentru prelucrarea datelor lor personale în scopurile menționate mai sus. Toate datele cu caracter personal vor fi păstrate confidențiale și nu vor fi transferate către terțe părți, decât în cazul în care legea o prevede sau dacă este necesar pentru buna desfășurare a procesului de selecție.

Termenul limită de depunere a ofertelor este: 10.09.2025.

Ofertele cu mențiunea – Concurs achiziții produse alimentare și/sau achiziții produse igienice - CONCORDIA / denumirea ofertantului – se vor expedia: la adresa electronică moldova@concordia.md semnate electronic, sau se vor depune personal la sediul AO „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, mun. Chișinău, str. Anatol Corobceanu, 13/1, semnate olograf și ștampilate, în plicuri sigilate.

Ofertele vor fi deschise în cadrul unei comisii formate în acest scop după data limită de depunere a ofertelor. În baza rezultatelor evaluării de către comisie, va fi semnat un contract de achiziții cu compania/companiile care vor fi selectate câștigătoare.

Beneficiarul își rezervă dreptul de a modifica solicitările pe parcursul executării contractului (în dependență de necesități).

Pentru informații suplimentare contactați-ne la numărul de telefon 069658794 sau ne scrieți pe adresa electronică nicolai.bruma@concordia.md. Perioada pentru informații și clarificări: până la 06 septembrie 2025.



Articol precedent: USAID MISRA Request for Proposal (RfP-MISRA-072)- Evaluation of the efficiency of investment incentives in the Republic of Moldova Precedent Articolul următor: Request for grant applications for the implementation of the Sentinel Indicators Activity Următor
  • AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
  • OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
  • Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
  • Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
  • Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md