Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Fundația de Binefacere „Caritas Moldova” solicită oferte de preț din partea furnizorilor pentru achiziționarea lucrărilor de reparație interioară și exterioară în cadrul Biroului Național (2 loturi)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Fundația de Binefacere „Caritas Moldova” solicită oferte de preț din partea furnizorilor pentru achiziționarea lucrărilor de reparație interioară și exterioară în cadrul Biroului Național (2 LOTURI)
Achiziția se desfășoară în cadrul proiectelor implementate de Fundația de Binefacere „Caritas Moldova”.
De asemenea, Fundația anunță un concurs de oferte pentru achiziția lucrărilor de reparație interioară și exterioară în cadrul Biroului Național (2 loturi), în scopul îmbunătățirii condițiilor de muncă și funcționare.
Invităm companiile specializate în domeniul construcțiilor să participe la această procedură de achiziție, în conformitate cu cerințele tehnice specificate în documentația de tender.
1. Criterii de eligibilitate
Pentru ca oferta să fie considerată valabilă, aceasta trebuie să includă următoarele documente:
- Lot 1 – Deviz pentru lucrări de reparație exterioară + rampă (accesați linkul)
- Lot 2 – Deviz pentru lucrări de reparație interioară (accesați linkul)
Devizele trebuie să fie completate, semnate și ștampilate de către ofertant. Prețurile din ofertă trebuie să includă TVA 20%, materiale și servicii de transport. Toate prețurile trebuie să fie fixe și valabile pe întreaga durată de valabilitate a ofertei.
- Declarația privind statutul ofertantului (accesați linkul), completată, semnată și ștampilată
- Certificatul de înregistrare a companiei
Oferta poate fi depusă pentru un singur lot sau pentru ambele loturi.
2. Criterii de selecție a ofertelor
Evaluarea ofertelor va fi realizată separat pentru fiecare lot, în baza următoarelor criterii:
- Prețul ofertei
- Conformitatea cu specificațiile tehnice
- Termenul de execuție
3. Valabilitatea ofertei
Oferta de preț trebuie să fie valabilă cel puțin 60 de zile de la data limită pentru depunerea ofertelor..
4. Clarificări
Orice ofertant care dorește informații suplimentare poate transmite o solicitare scrisă la adresa: procurement@caritas.md.
Caritas Moldova va răspunde în scris cu condiția ca solicitarea să fie primită cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor.
5. Modalitate de transmitere a ofertelor
Solicitările de informații suplimentare, precum și ofertele, în conformitate cu cerințele specificate, pot fi transmise prin e-mail la adresa: procurement@caritas.md.
Pentru detalii suplimentare, ne puteți contacta la telefon: +373 78800597.
6. Termenul limită pentru depunerea ofertelor
Ofertele trebuie transmise până la data de 6 iunie 2025 (inclusiv).
Vă rugăm să solicitați confirmarea de primire a dosarului. În absența acesteia, Caritas Moldova nu își asumă răspunderea pentru fișierele electronice expediate, dar nerecepționate.
7. Clauze generale
Caritas Moldova își rezervă dreptul de a anula și/sau suspenda procedura de achiziție, total sau parțial, și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care:
- Există imposibilitatea acoperirii financiare a achiziției;
- Ofertele primite nu corespund cerințelor stabilite în documentația de solicitare.
Fundația Caritas Moldova nu își asumă obligații și nu poartă răspundere față de ofertanți în aceste cazuri.
8.Etică și Conformitate
Toți ofertanții trebuie să respecte următoarele principii fundamentale:
- Standardele Organizației Internaționale a Muncii (ILO)
- Asigurarea unor condiții de muncă adecvate.
- Interzicerea muncii copiilor și a muncii forțate.
- Respectarea drepturilor sociale și a protecției mediului
- Respectarea legislației naționale și internaționale privind drepturile lucrătorilor.
- Implementarea măsurilor de protecție a mediului în activitățile desfășurate.
- Politică de toleranță zero față de corupție și nereguli financiare
- Orice tentativă de fraudă, mită sau practici anticoncurențiale va duce la excluderea imediată a ofertantului.
- Politică de toleranță zero față de exploatarea și abuzul sexual (SEAH)
- Ofertanții trebuie să demonstreze măsuri clare de prevenire și raportare a oricăror incidente legate de SEAH.
Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm ofertele dumneavoastră!
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








