A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” anunță concurs pentru achiziția de produse alimentare și/sau igienice
A.O. ”CONCORDIA. Proiecte Sociale” este o organizație neguvernamentală internațională, independentă, dedicată sprijinirii copiilor, tinerilor și familiilor aflate în nevoie, pentru a avea o viață independentă și responsabilă.
Obiectul concursului
A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” anunță concurs de selectare a unei companii pentru achiziționarea produselor alimentare și/sau produselor de igienă, care urmează să fie distribuite gratuit persoanelor aflate în situații de dificultate, cetățeni moldoveni sau cetățeni ucraineni aflați pe teritoriul Republicii Moldova. Activitatea dată este parte a proiectului ”PEARL – Post Emergency Response Adaptation and Integration of Ukrainian Refugees in the Republic of Moldova”.
Termen de finisare a proiectului: 31.12.2025.
Tipuri de servicii solicitate: vânzarea, ambalarea și livrarea produselor conform LOT-urilor:
- Lot 1 – produse alimentare - componența unui pachet cu produse alimentare după cum urmează:
Nr. |
Denumire articolelor de produse alimentare |
Brand |
Greutate/ Volum |
Nr. unități per kit |
1 |
Dulceață |
VITA |
680 g |
2 |
2 |
Mazăre verde |
DELICIOS |
400 g |
2 |
3 |
Porumb dulce |
DELICIOS |
400 g |
2 |
4 |
Cremă ciocolată (borcan) |
NUTELLA |
630 g |
1 |
5 |
Pasta de tomate |
VITA |
720 g |
2 |
6 |
Ulei de floarea soarelui |
FLORIS |
0,955 l |
2 |
7 |
Zahăr |
- |
1 kg |
2 |
8 |
Biscuiți cu ovăz |
FRANZELUȚA |
400 g |
2 |
9 |
Pate cu carne de porc (borcan) |
PAMAPOL |
160 g |
2 |
10 |
Carne de porc înăbușit (borcan) |
CARMEZ |
300g |
2 |
11 |
Orez bob rotund |
BUNETTO |
900g |
2 |
12 |
Sardina in ulei |
- |
240g |
2 |
13 |
Paste făinoase, calitatea superioară, pachet |
- |
1 kg |
2 |
14 |
Mazare Despicată |
BUNETTO |
900g |
2 |
15 |
Fasole albă |
BUNETTO |
900g |
2 |
- Lot 2 – produse igienice - componența unui pachet cu produse igienice după cum urmează:
Nr. |
Denumire articolelor de produse igienice |
Brand |
Greutate/ Volum |
Nr. Unități per kit |
1 |
Gel de duș |
DERMOMED |
1 l |
2 |
2 |
Detergent Vase |
FAIRY |
1,3 l |
2 |
3 |
Burete pentru vase |
FREKEN BOK MAX |
10 buc |
2 |
4 |
Săpun lichid |
DERMOMED |
1 l |
2 |
5 |
Pastă de dinți |
COLGATE |
100 ml |
2 |
6 |
Sampon |
CISTAIA LINIA |
400 ml |
2 |
7 |
Detergent de rufe |
DERO, PRAF/UNIVERSAL |
3 kg |
1 |
8 |
Lavete umede |
FREKEN BOK MAX |
3 buc |
2 |
9 |
Periuță de dinți |
1+1 buc |
2 |
|
10 |
Soluție de curățat |
BINGO PRAF |
500g |
2 |
Furnizorul va presta serviciile prin coordonare cu persoana responsabilă din cadrul Asociației, în termenii, condițiile, cantitățile și locațiile necesare, la solicitare.
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente:
- Formularul de Aplicare (Anexa 1) completat integral (datat, semnat și ștampilat de ofertant), va fi prezentată în limba română;
- Declarație privind statutul ofertantului (Anexa nr.2) completată, semnată și ștampilată, va fi prezentată în limba română;
- Oferta financiară pentru LOT 1 (Anexa nr.3) completată integral, datată, semnată și ștampilată, prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv. Ofertantul va indica obligatoriu, dacă va livra produsele fără TVA, conform condițiilor din TOR. Prețurile fără TVA vor fi interpretate în conformitate cu articolul 103, aliniatul 92 al Codului Fiscal ce prevede expres „Se scutesc de T.V.A. fără drept de deducere mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către organizațiile necomerciale care corespund cerințelor art.52, în scop de construire a instituțiilor de asistență socială, precum și mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către aceste organizații necomerciale pentru necesitățile instituțiilor menționate.”;
- Oferta financiară pentru LOT 2 (Anexa nr.4) completată integral, datată, semnată și ștampilată, prețurile vor fi indicate fără TVA și cu TVA respectiv. Ofertantul va indica obligatoriu, dacă va livra produsele fără TVA, conform condițiilor din TOR. Prețurile fără TVA vor fi interpretate în conformitate cu articolul 103, aliniatul 92 al Codului Fiscal ce prevede expres „Se scutesc de T.V.A. fără drept de deducere mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către organizațiile necomerciale care corespund cerințelor art.52, în scop de construire a instituțiilor de asistență socială, precum și mărfurile și serviciile importate sau procurate pe teritoriul Republicii Moldova de către aceste organizații necomerciale pentru necesitățile instituțiilor menționate.”;
- Copia extrasului companiei din registrul persoanelor juridice, actualizat, dar nu mai vechi de 12 luni;
Cerințe și condiții față de ofertant:
- agent economic înregistrat oficial în Republica Moldova;
- deținerea autorizațiilor/certificatelor pentru prestarea serviciilor solicitate, dacă sunt necesare;
- Ofertele financiare vor conține specificațiile bunurilor oferite pentru fiecare articol în parte din Lotul 1, Lotul 2 (denumire de produs, brand, greutate/volum). În cazul în care, furnizorul nu va avea un produs și în oferta va prezenta un produs diferit (alt brand, volum, gust), ofertantul va depune efort să respecte la maxim specificațiile solicitate și va oferi un produs maximal similar. Cu indicarea exactă privind greutatea/volumul/brandul/gustul, etc. Prioritate se va acorda ofertelor care includ produsele din brandurile solicitate.
- comenzile privind cantitatea produselor și kiturilor vor fi transmise, în funcție de necesități, printr-o solicitare preventivă. Aceasta va include detalii privind cantitatea kiturilor solicitate, locația și termenul de livrare/furnizare.
- produsele vor fi împachetate în prealabil de către ofertant conform cerințelor A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” în pachete oferite de către asociație;
- produsele împachetate vor fi livrate în puncte de destinație conform comenzilor plasate de către A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”;
- produsele livrate vor avea un termen de valabilitate de minimum 4 luni (120 de zile) de la data livrării.
- Plata va fi efectuată de către A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” în lei moldovenești în baza de cont de plată, prin transfer.
- Oferta va fi valabilă nu mai puțin de 45 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor.
Criterii de selectare
Ofertele vor fi evaluate de o comisie de selecție numită pentru desfășurarea procedurii de selectare a unei companii pentru achiziția de produse alimentare și igienice conform prezenților Termeni de referință. În procesul de evaluare a dosarelor de ofertă, comisia de selecție se va asigura de îndeplinirea tuturor cerințelor și condițiilor stabilite în Termenii de referință.
Comisia de selecție va examina toate documentele depuse de ofertanți, parte componentă a dosarului de aplicare. Dosarele care nu îndeplinesc toate cerințele și condițiile vor fi respinse.
Comisia de selecție va urmări ca oferta câștigătoare să fie cea mai avantajoasă din punct de vedere al prețului. În același timp, ofertele trebuie să corespundă solicitărilor și să corespundă cerințelor de calitate și performanță înaintate.
Criterii de excludere sunt necorespunderea ofertanților cerințelor și condițiilor indicate în Termenii de referință.
Comisia va evalua cel puțin următoarele aspecte:
Corespunderea cu cerințele de formă – Ofertele vor fi revizuite în funcție de conformitatea lor cu cerințele înaintate. Ofertele trebuie să includă toate cerințele înaintate în prezentele Termene de referință și să fie conforme criteriilor de eligibilitate. Nerespectarea oricăreia dintre aceste cerințe poate duce la descalificarea ofertei.
Corespunderea cu cerințele tehnice – Ofertele vor fi evaluate din punctul de vedere al calității furnizorului, inclusiv credibilitatea oferită și condițiile propuse, se va evidenția profilul companiei, experiență anterioară, capacitatea de realizare a obiectului concursului, aspecte logistice importante, dacă vor exista, etc.
Oferta financiară propusă – Ofertele vor fi evaluate prin compararea prețurilor, specificate în ofertă.
Pentru atribuirea contractului ofertantului câștigător se va aplica raportul dintre dosar complet, condițiile ofertate și preț.
A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” își rezervă dreptul de a solicita și alte documente în cadrul evaluării, fie explicații suplimentare în cazul apariției unor neclarități.
Dreptul la prezentări și valabilitatea propunerii:
- Beneficiarul își rezervă dreptul de a invita ofertanții să facă prezentări verbale. Aceste prezentări vor fi evaluate pe baza acelorași criterii.
- Ofertele trebuie să rămână valabile timp de 45 de zile de la data limită de depunere.
Dezvăluirea evaluării și responsabilitatea costurilor:
- Beneficiarul nu este obligat să dezvăluie ofertanților modul în care sunt evaluate ofertele sau să furnizeze informații despre procesul de selecție;
- Ofertanții sunt responsabili pentru propriile cheltuieli suportate pentru pregătirea și depunerea ofertei în temeiul prezenților Termeni de referință. Aceasta include inclusiv costurile pentru demonstrații funcționale, întâlniri și negocieri.
Nu este un contract: Acești Termeni de referință nu sunt un contract sau angajament. Depunerea/transmiterea unei oferte nu obligă Beneficiarul să încheie un contract, și Beneficiarul nu se angajează să acopere nici un cost suportat în pregătirea ofertei.
Confidențialitatea și protecția datelor cu caracter personal
Ofertele înscrise la concurs vor conține, direct sau indirect, date cu caracter personal. A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale” va asigura confidențialitatea datelor cu caracter personal în procesul de colectare, prelucrare și stocare a acestora.
Prelucrarea datelor cu caracter personal ale ofertanților și ale reprezentanților acestora, inclusiv datelor privind identitatea, contactele și datele lor financiare vor fi prelucrate conform Legii Nr.133/2011 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și vor fi utilizate exclusiv în scopul evaluării ofertelor și atribuirii contractului. Prin participarea la această procedură de achiziție, ofertanții își dau consimțământul pentru prelucrarea datelor lor personale în scopurile menționate mai sus. Toate datele cu caracter personal vor fi păstrate confidențiale și nu vor fi transferate către terțe părți, decât în cazul în care legea o prevede sau dacă este necesar pentru buna desfășurare a procesului de selecție.
Termenul limită de depunere a ofertelor este: 05.02.2025, până la orele 16:00.
Ofertele cu mențiunea – Concurs achiziții produse alimentare și/sau achiziții produse igienice - proiect PEARL / denumirea ofertantului – se vor expedia: la adresa electronică moldova@concordia.md semnate cu semnătură electronică, sau se vor depune personal la sediul AO „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, mun. Chișinău, str. Anatol Corobceanu, 13/1, oficiul 1, semnate olograf și ștampilate, în plicuri sigilate.
Ofertele vor fi deschise în cadrul unei comisii formate în acest scop după data limită de depunere a ofertelor. În baza rezultatelor evaluării de către comisie, va fi semnat un contract de achiziții cu compania/companiile care vor fi selectate câștigătoare.
Beneficiarul își rezervă dreptul de a modifica solicitările pe parcursul executării contractului (în dependență de necesități).
Contractul cu compania câștigătoare va fi semnat în MDL. Prețul stabilit în contract va rămâne fix pe toată perioada de implementare a contractului (cu excepția cazurilor când vor fi modificate cantitățile, volumele).
Pentru informații suplimentare contactați-ne la numărul de telefon 069658794 sau ne scrieți pe adresa electronică nicolai.bruma@concordia.md. Termen limită pentru informații și clarificări: până la 04 februarie 2025.
AO „CONCORDIA. Proiecte Sociale” își rezervă dreptul de a anula și/sau a suspenda procedura de selecție, total sau parțial și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de adjudecarea contractului, inclusiv în cazul în care se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerințelor stabilite în prezenta documentație, fără a-și crea astfel anumite obligații și a purta răspundere față de ofertanți.