A.O. The Moldova Project caută antreprenor ce va efectua lucrări de reparație curentă

Termeni de referință 

pentru selectarea antreprenorului ce va efectua lucrări de reparație curentă

1.Prezentarea generală
Asociația Obștească “The Moldova Project” (TMP) este o organizație neguvernamentală și apolitică, ce are drept scop promovarea și protecția drepturilor copiilor, ce provin din familii defavorizate, preponderent din mediul rural. Asociația oferă lunar un spectru larg de servicii și produse fiecărei familii beneficiare, având o conlucrare strânsă cu autoritățile publice locale și centrale, cu partenerii externi și interni. Palierul educațional este de importanță strategică, motiv pentru care Asociația dezvoltă proiecte de sprijin educațional și promovează educația alternativă la nivel național..

2. Scopul concursului: 

TMP anunță concurs public pentru selectarea antreprenorului care va efectua lucrări de reparție curentă a Centrului multifuncțional și de agrement din localitatea Mașcăuți, raionul Criuleni. 

3. Obiectul concursului public:

Compania selectată va efectua lucrări de reparație.

4. Perioada de efectuare a lucrărilor:

Antreprenorul selectat va realiza lucrările de reparație curentă a Centrului multifunctional și de agreement în decurs de 40 zile, din momentul semnării viitorului contract de antrepriză.

5. Livrabilele în urma efectuării lucrărilor de reparație:

Lucrările de reparație ce urmează a fi efectuate vor corespunde următoarelor cerințe:

realizate în termenul agreat;
calitate înaltă a lucrărilor de reparație efectuate;
utilizarea materialelor de construcție conforme și calitative;
viciile ascunse vor fi lichidate din contul antreprenorului selectat;
garanția pentru calitatea lucrărilor de reparație va fi acordată pentru un termen de minim 5 ani.


6. Oferta de participare la concurs:

Dosarul aplicantului la prezenta procedură de achiziție va conține obligatoriu:

Date generale despre entitate, inclusiv denumirea deplină, sediul/locația, date de contact, date bancare, administratorul Companiei, datele și numărul de telefon al persoanei de contact, alte informații relevante;
Copia Extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice;
Descrierea modalității de efectuare a lucrărilor de reparație (transport, furnizorul de materiale de construcție, grafic de lucru);
Experiența în domeniul efectuării lucrărilor de reparație prezentarea portofoliului de clienți din ultimii 3 ani, inclusiv datele lor de contact (minimum 3 contacte); 
Declaraţia privind existența/inexistența unui conflict de interese (în cazul în care este stabilită o asemenea situație, documentul se va completa în formă liberă);
Recomandarea/Recomandările din partea unui sau câtorva clienți constituie un avantaj;
Declarația privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar;
Lista mijloacelor de măsurare supuse controlului metrologic de stat;
Copia autentificată a contractului cu un laborator acreditat;
Declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului; 
Copiiile autentificate ale certificatelor de atestare tehnico-profesională a specialiștilor în domeniul construcțiilor;
Copia autentificată a manualului calității actualizat;
Garanția pentru calitatea lucrărilor executate de minimum 5 ani de zile;
Documentația de deviz (formularele 7, 3,5,) semnate și parafate în modul corespunzător;
Confirmarea prin Extras de cont bancar referitor la existența surselor financiare necesare demarării și executării lucrărilor, minim 50% din valoarea devizului de cheltuieli;
Prin depunerea dosarului, antreprenorul ofertant acceptă că TMP își rezervă dreptul să verifice implicit informația furnizată. 

7. Oferta financiară:

se va prezenta prețul pe poziție și suma totală a devizului de cheltuieli, pentru Lista cu volumele de lucrări conform Anexei nr.1)
 Prețurile indicate de Participant în oferta financiară, vor fi stabilite obligatoriu în Lei MD, inclusiv TVA;
Oferta prezentată în altă valută, va fi convertită în MDL, la cursul oficial stabilit de BNM, la data limită de prezentare a setului de acte de către Participant. 
Oferta financiară va fi prezentată în conformitate cu documentația de deviz (formularele 7,3,5,);
Oferta financiară ce nu va corespunde cerințelor înaintate, se va considera neconformă, cu ulterioară respingere a ei;
Valabilitatea ofertei financiare va fi de un termen de minimum 30 zile.


8. Evaluarea şi compararea ofertelor primite: 

În scopul determinării ofertei/ofertelor câştigătoare, se vor evalua dosarele aplicanților în 3 etape:

Etapa I „Evaluarea inițială” care presupune analiza dosarelor din punct de vedere a completitudinii și termenilor de referință;
Etapa II „Evaluarea caracteristicilor ofertei tehnice”. Grupul de lucru pentru achiziții vor analiza ofertele conform următoarelor criterii de evaluare: 
întrunirea criteriilor stabilite în cap. 5 (20 puncte); 
reputația și experiența ofertantului (20 puncte);
disponibilitatea resurselor financiare necesare demarării și executării lucrărilor, minim 50% din valarea devizului de cheltuieli ( 20 puncte);
disponibilitatea efectuării lucrărilor de reparație în termenul agreat (termen, grafic, transport) (20 puncte);
calitatea materialelor de construcție utilizate și a personalului antrenat (20 puncte).
Fiecare criteriu realizat de mai sus presupune acumularea punctajului maxim precum este indicat în rând. În total, în cazul îndeplinirii tuturor criteriilor acumulându-se un punctaj de 100 de puncte.

Etapa III „Evaluarea ofertei financiare”. Pentru a fi calificate în cea de-a treia etapă ofertele vor acumula minim 70 puncte la evaluarea ofertei tehnice. Prețul oferit de către companiile participante trebuie să fie unul competitiv cu respectarea raportului preț-calitate. Cea mai mică ofertă financiară calificată în concurs va primi scorul de 100 de puncte, iar pentru următoarele oferte punctajul se va calcula după formula: (valoarea ofertei minime / valoarea ofertei evaluate) *100. 
Punctajul final se calculează: Punctajul Final = (Scorul evaluării caracteristicilor ofertei tehnice * 0,70) + (Scorul evaluării ofertei financiare * 0,30).

TMP își rezervă dreptul de a verifica fizic calitatea materialelor de construcție utilizate. 

După finalizarea evaluării comparative a ofertelor depuse, TMP va informa în scris toți participanții ofertanți, despre rezultatele prezentei proceduri de achiziție, prin intermediul poștei electronice.

9. Termen limită de aplicare: 12  februarie  2025, ora 18:00.

10. Setul de acte va fi expediat electronic la următoarea adresă: achizitii@themoldovaproject.org,  cu indicarea în titlul e-mailului: Oferta „Denumirea companiei participante”, pentru efectuarea lucrărilor de reparație curentă a Centrului multifuncțional și de agrement din localitatea Mașcăuți, raionul Criuleni.

Pentru detalii suplimentare:
puteți apela numărul de telefon:069098222

TMP promovează incluziunea și nu acceptă comportamentul discriminatoriu și orice formă de corupere. Toate companiile calificate sunt încurajate să aplice.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola