- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
CDA anunta achiziție a materialelor de vizibilitate personalizate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț de achiziție a materialelor de vizibilitate personalizate
CONTEXT
Centrul de Drept al Avocaților (CDA) în cadrul proiectului „Sporirea accesului la justiție pentru un trai decent”, implementat în parteneriat cu PNUD Moldova, cu suportul financiar al Republicii Federale Germania/Ministerul Federal de Externe, anunță concurs pentru achiziționarea materialelor de vizibilitate personalizate conform schiței oferite de Beneficiar (pixuri, carnete, pungi din textil și mape) pentru activitățile proiectului după cum urmează:
|
Produse achiziționate |
Descrierea produsului |
Cantitate |
Preț unitate fără TVA |
Preț total fără TVA |
|
Roll-up |
Cu imprimare în partea de sus siglele donatorului și partenerilor, pe mijloc denumirea proiectului și jos sigla organizației |
1 buc |
||
|
Pix |
300 buc |
|||
|
Torbe eco |
Cu imprimare a siglelor organizației și partenerilor |
300 buc |
||
|
Sticker |
Cu imprimare a siglelor partenerilor și disclaimerul proiectului |
300 buc |
||
|
Tricou |
Cu imprimare a siglelor organizației și partenerilor |
60 buc |
||
|
Rucsac |
Cu imprimare a siglelor organizației și partenerilor |
30 buc |
||
|
Total |
||||
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
- Oferta comercială completată în format PDF conform tabelului de mai sus, cu indicarea datelor de contact ale ofertantului, numelui persoanei de contact, semnătura persoanei autorizate, stampila umedă a ofertantului;
- Portofoliul companiei, inclusiv imagini ale materialelor similare realizate.
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- Experiența ofertantului (companiei): prezenţa pe piaţă, clienţi /referinţe;
- Calitatea produselor propuse și executarea în termini restrînși a lucrărilor;
- Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 31 iulie, ora 17:00. Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail olga.leva@cda.md cu mențiunea „Oferta materiale promo”.
Pentru întrebări sau clarificări ne puteți contacta la emailul indicat mai sus sau număr de telefon: +373 068281815.
Doar compania selectată va fi contactată.
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









