Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de cotație: Servicii de filmare și montare a lecțiilor interactive
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații –Servicii non-consultanță
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP)
- Obiectul achiziției: Servicii de filmare și montare a lecțiilor interactive
Ref. Nr.: MD-A. MATEEVICI-437763-NC-RFQ
- Instituția publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr. MD-MOED-6542-ASF-C-01 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Program de asigurare a calității în învățământul pedagogic (PACÎP).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractelor de atribuire în cadrul achiziției de servicii de filmare și montare a lecțiilor interactive.
- Instituția Publică Colegiul ”Alexei Mateevici” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:
|
Lot |
Denumirea serviciilor |
|
1. |
Servicii de filmare și montare a lecțiilor interactive |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție pe următorul site web: cpam.md sau pot fi obținuți la adresa: curosliudmila@gmail.com.
- Propunerile trebuie să fie expediate la adresa de mai jos (personal, sau prin poștă, sau prin fax, sau prin e-mail) până la data de: 26.07.2024, ora 16:00, (ora locală a Moldovei), indicând titlul sarcinii pentru care se aplică.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Adresa menționată mai sus, în punctul 6 este:
Adresa: IP Colegiul Alexei Mateevici, or. Chișinău, str. Pușkin 54.
Tel/fax: 022 220 241
E-mail: cpam.curosliudmila@gmail.com
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție, pe durată determinată, în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- OEAPM-REOI-National Consultant for consultancy services to improve the communication skills and media relations of the State Hydrometeorological Service
- BNM angajează Economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- Șef(ă) serviciu marketing și comunicare
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






