CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Concurs de selectare a unei companii sociologice
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
18/01/2021

Concurs de selectare a unei companii sociologice

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Instituția Privată Institutul de Politici Publice lansează concursul privind selectarea unei companii sociologice pentru realizarea sondajului Barometrul Opiniei Publice pentru luna  ianuarie - februarie 2021, în corespundere cu termenii de referință.

Perioada de colectare a datelor: maximum pana la 15 februarie 2021, iar prezentarea rezultatelor pe data de 22 februarie, 2021.

Compania va realiza următoarele sarcini de bază:

  • compania va efectua un sondaj al opiniei publice, la domiciul respondenților;
  • rezultatele vor fi prezentate în formă de broșură (tiraj 100 ex.), fisiere .pdf și .ppt, frecvenţe în fișier Excell, baza de date primare în SPSS și materialul pentru conferința de presă.

Calificarea și experiența companiei sociologice și a echipei:

  • descrierea generală a companiei;
  • date despre rețeaua de operatori;
  • experienţă anterioară în efectuarea cercetărilor similare în domeniul social și economic;
  • experienţă anterioară de analiză statistică a datelor colectate şi de elaborare a rapoartelor;
  • experţi de calificare înaltă cu experienţă vastă în organizarea cercetărilor sociologice (CV-urile vor fi incluse ca parte componentă a ofertei).
  • date privind cercetările efectuate de companie în ultimii 3 ani.

Parametrii generali de desfășurare a Barometrului Opiniei Publice sunt următorii:

  • eșantionul va trebui să corespundă principiului de reprezentativitate națională și să cuprindă cel puțin 1100 de persoane cu minimum de 100 de puncte de eșantionare;
  • datele vor fi colectate în baza aceluiași chestionar, prin interviuri la domiciliul respondenților;
  • compania va efectua cercetarea și verificarea internă a corectitudinii datelor cu propriile sale rețele de operatori;
  • chestionarul va fi, în linii mari, similar cu cel utilizat în Barometrul Opiniei Publice pe parcursul anilor 1998-2020, în vederea asigurării comparabilității datelor;

  

Dosarul de aplicare:

  • urmează să fie prezentate oferta tehnică și oferta financiară, în plicuri separate, incluse în dosarul prezentat pe adresele de email ipp@ipp.md,  arcadiebarbarosie@gmail.com .

Oferta tehnică va conține următoarele:

  • date despre schema de eșantionare (modalitatea de efectuare și argumentarea ei);
  • descrierea mecanismului și metodologiei de verificare internă a corectitudinii efectuării cercetării în teren;
  • descrierea mecanismului de instruire a operatorilor;
  • programul detaliat al cercetării și activităților, inclusiv perioada de instruire a operatorilor;
  • considerații și propuneri privind modificarea chestionarului Barometrului de Opinie Publică utilizat în cercetările din ultimii ani.

 

Oferta financiară:

  • oferta financiară va fi prezentată în MDL într-un fișier separat. Oferta financiară trebuie să conțină o descriere clară a capitolelor de cheltuieli.: informații privind suma solicitată pentru efectuarea cercetării, cu atașarea bugetului detaliat, care va conține toate cheltuielile planificate ale cercetării, fara TVA si cu TVA.

Termeni de referință:

  • Plata se va efectua in lei MDL, nu mai mult decăt în doua tranșe, una la inceputul lucrărilor, alta după prezentarea tuturor datelor sondajului și semnarea actelor; prima tranșă de 40% din costul total al BOPului, a doua tranșă de 60%.
  • Licitația va avea loc în baza dosarului prezentat în plic-fișier sigilat sau on-line, pe care vor fi indicate denumirea și adresa companiei.
  • Toate ofertele, depuse pînă la termenul limită, vor fi deschise membrilor juriului programului Barometrul Opiniei Publice, online sau prin prezență.

Termen limită de aplicare: 

  • pînă cel târziu Luni 25 ianuarie 2021, ora 14.00,  la sediul IPP, sau pe adresele de email: ipp@ipp.md, arcadiebarbarosie@gmail.com
  • Rezultatele licitației vor fi anunțate companiilor ofertante pînă la data de 29 ianuarie 2021.

Pentru mai multe detalii accesați:

Adresa Institutului: str. Puskin 16/1, MD-2012, Chisinau, Republica Moldova, tel. 022276786

fax: 022276786, adresa e-mail: ipp@ipp.md

Programul Barometrul Opiniei Publice, persoana de contact Arcadie Barbaroșie, arcadie_barbarosie@ipp.md , arcadiebarbarosie@gmail.com .



Articol precedent: Anunț de modificare a Documentului de Achiziție Nr.: MD-USMF-475003-GO-RFQ din 06.03.2025 Precedent Articolul următor: Cerere de ofertă procurare și livrare de echpament Următor
  • Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
  • Keystone Moldova - Asistent de proiect
  • Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
  • BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
  • CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md