Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO ”Social Asist” solicită oferte de preț pentru achiziționarea tehnicii de calcul
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
SOLICITARE DE OFERTE comerciale
- Descriere/Context:
AO ”Social Asist”, solicită oferte de preț pentru procurarea tehnicii de calcul conform parametrilor specificați în caietul de sarcini de mai jos:
Procurarea echipamentului are loc în cadrul Proiectului în curs de desfășurare ”ACCEPT- Asistăm Comunitatea Care Este Pentru Tine” finanțat de Uniunea Europeană, co-finanțat și implementat de Fundația Soros-Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova și Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei, Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova. Scopul proiectului implimentat este susținerea incluziunii sociale a persoanelor cu dizabilități intelectuale din com Cocieri, r. Dubăsari.
- Parametri tehnici și fizici:
Caracteristicile echipamentului și tehnicii de calcul solicitat :
|
Denumirea |
Cantitatea |
Specificațiile tehnice |
Termen de garanție |
|
Calculator (Notebook) |
2 buc |
Dimensiune ecran (inch): 15.6 Frecventa procesor (Ghz): 1.8 - 4.0 Producator procesor: Intel Core i5 Capacitate memorie: 8Gb Tip unitate stocare: HDD+SSD Capacitate stocare (GB): 1000 + 250 Tip placa video: intel uhd graphics Sistem de operare: Windows 10 |
24 luni |
- Criterii de eligibilitate:
- Agentul economic ofertant să fie înregistrat pe teritoriul Republicii Moldova;
- Experiența ofertantului: prezența pe piață, clienți fideli, referințe.
- Condițiile și termenii garanției oferite
- Termen de livrare
- Preț competitiv
- Livrare gratuită/inclusă în preț
- Dosarul de aplicare va include:
- Oferta Comercială va include prețul per unitate în MDL cu cota TVA 0%, caracteristicile tehnice ale utilajului, termenul de livrare și termenul de garanție
- Oferta Comercială va include un termen de valabilitate de min 14 zile calendaristice
- Certificatul de înregistrare al Companiei, rechizitele bancare
- Datele de contact, adresa și telefonul reprezentatului autorizat, data, semnătura conducătorului și amprenta ștampilei;
- Impozite și TVA:
Proiectul este finanțat din sursele financiare primite din contul grantului oferit de Comisia Europeană prin intermediul Delegației Uniunii Europene în Republica Moldova (UE) și nu permite finanțarea altor taxe, se aplică cota TVA = 0, în conformitate cu Hotărîrea Guvernului nr. 246 din 08.04.2010, și art. 104, lit.c din Codul Fiscal.
- Termenul limită de depunere a cererilor și protocolul:
Orice întrebări survenite cu privire la prezenta solicitare de oferte pot fi trimise la adresa socialasist@gmail.com până la data de 04 iulie 2020. Ofertele de preț vor fi trimise până la data de 04 iulie 2020, ora 17:00, la adresă electronică: socialasist@gmail.com
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








