Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC

Atribuțiile de bază ale direcției pe domenii
- Acces și calitate gestiunea identității și asigurarea accesului securizat și autorizat la sistemul informațional al BNM, facilitarea utilizării serviciilor TIC, gestiunea relațiilor cu beneficiarii TIC, monitorizarea și raportarea acordurilor cu privire la prestarea serviciilor TIC;
- Consultanță, asistență și suport – asistență în utilizarea SI/TI, instruire utilizatori, deservire tehnică, asistență și suport IT în cadrul evenimentelor online/offline, gestiune relații cu suportul extern, gestiune și evidență echipamente TIC.
Obiectivele postului
- Implementarea celor mai bune practici în munca de echipă și gestionarea optimă a timpului disponibil pentru a maximiza productivitatea;
- Angajarea într-un proces constant de dezvoltare profesională și diseminarea cunoștințelor acumulate în activitatea specifică, pentru a îmbunătăți continuu competențele personale și ale echipei.
Atribuții de bază
Asistență și Suport IT
- Oferirea de asistență și instruire utilizatorilor.
- Gestionarea incidentelor prin suport telefonic și consultanță (Hotline – Help Desk).
- Actualizarea KnowledgeBase cu soluții eficiente la problemele identificate
Administrarea resurselor IT
- Instalarea și upgrade-ul software-urilor.
- Configurarea sistemelor și conexiunilor conform specificațiilor.
- Actualizarea periodică a software-urilor conform normativelor.
Mentenanța tehnică a resurselor IT
- Înlocuirea și configurarea echipamentelor IT.
- Colaborare cu echipele de suport pentru servicii tehnice.
- Suport tehnic pentru evenimente și conferințe.
Cerițe minime obligatorii
- Studii superioare în domeniul IT;
- Experiență generală în domeniul TIC de cel puțin 1 an;
- Competențe lingvistice:
- limba română-fluent;
- limba engleză-nivel mediu - Abilități organizatorice și de lucru în echipă; gândire ordonată și constructivă, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;posedarea abilităților de comunicare eficientă verbală și în scris; abilități de întocmire calitativă a documentației metodologice și normative; de analiză și formulare a concluziilor;
- Responsabilitate, obiectivitate, receptivitate la idei noi, conduită morală și profesională înaltă, spirit de inițiativă, lucru în echipă, disponibilitate la schimbare, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplină, spirit de observație și tendință de dezvoltare profesională continuă.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Experiență practică în implementarea:
- COBIT,
- TOGAF,
- ITIL 4,
- ISO 27001, ISO 20000, ISO 22301, ISO 38500; - Experiență în audit IT, controale interne, evaluări de maturitate;
- Implicare în proiecte de reglementare, conformitate sau transformare digitală;
- Certificări: CISA, CRISC, CGEIT, ITIL, ISO Lead Implementer/Auditor, TOGAF;
- Experiență în instituții financiare.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
- 30 decembrie 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md, care să conțină copia actului de identitate și a diplomelor de studii superioare. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți dosarul de aplicare și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 143 sau 022-822-245.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Documente necesare pentru a fi prezentate la aplicarea pentru postul vacant;
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.
Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.
- BAA Digore & Partners angajează: Office Manager
- GIZ - Communication and PR Specialist
- Termen extins privind selectarea serviciilor de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- Concurs pentru ocuparea funcțiilor publice vacante în cadrul Ministerului Muncii și Protecției Sociale
- BNM angajează expert/ă principal/ă – Guvernanță TIC și conformitate internă
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





