Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern în cadrul Serviciul audit intern
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
IP ODA are misiunea de a implementa politica statului privind susținerea dezvoltării antreprenoriatului, inclusiv a întreprinderilor mici și mijlocii, conform strategiilor și programelor aprobate de Guvern.
- Denumirea și sediul juridic al ODA: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinau, str. Albișoara, 38, MD 2005.
- Denumirea funcției pentru care se organizează concursul: auditor intern în cadrul Serviciului audit intern.
- Scopul și sarcinile de bază conform fișei postului:
Scopul funcției: Realizarea activităţilor de audit în cadrul misiunilor de audit intern, în scopul evaluării sistemelor de management şi control, inclusiv a riscurilor asociate operaţiunilor, oferind o asigurare rezonabilă, prin formularea în mod independent şi obiectiv a constatărilor şi recomandărilor în conformitate, realizarea altor activități în conformitate cu prevederile din Legea 229/2010 privind controlul financiar public intern.
Sarcinile de bază conform fișei postului:
- Evaluarea sistematică și oferire recomandărilor de îmbunătățire a sistemului curent de Control intern managerial.;
- Planificarea și raportarea activității de audit intern;
- Acordarea asistenței informaționale și consultative conducerii IP ODA.
- Asigurarea managementului subdiviziunii;
- Evaluarea sistemului de control intern managerial.
- Tip angajare:
Perioadă nedeterminată
- Condițiile de aplicare:
- Studii: Studii superioare de licență sau echivalente în domeniul științelor economice/finanțe/auditului/drept.
- Deținerea certificatului de evaluare a cunoștințelor în domeniul auditului intern în sectorul public pentru nivelul intermediar sau de bază.
- Experiența de muncă: minim 2 ani de experiență profesională în domeniul auditului intern.
- Experiența în funcție de conducere a unei subdiviziuni constituie un avantaj.
- Cunoaște limba română;
- Cunoaște limba engleză nivel intermediar/avansat va constitui un avantaj;
- Pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor când persoana se încadrează în câmpul muncii pentru prima dată;
- Nu este privat de instanţa de judecată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate în funcţiile şi activităţile respective.
Cunoștințe necesare:
Cunoaşterea legislației în domeniul controlului financiar intern, cunoașterea procedurilor de audit intern, cunoașterea sistemului de management financiar și control, a legislaţiei în domeniu de activitate a instituției;
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat.
Abilități: comunicare, planificare, analiză, sinteză, lucrul individual și în echipă, flexibilitate; receptivitate, respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale.
Alte cerinţe: responsabilitate, punctualitate, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, dorință și posibilitate de asimilare continuă a noilor cunoștințe generale și tehnice.
- Regim de muncă al instituției:
40 ore/saptămână.
Luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă: 12.00-13.00.
- Actele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare (www.oda.md/transparență decizională/posturi vacante);
- Curriculum Vitae
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- copia carnetului de muncă (după caz) și certificatul/ certificatele cu privire la munca în cadrul unităţii precedente, în care urmează să se indice specialitatea, calificarea, funcţia, durata muncii;
- declaraţia pe propria răspundere cu privire la faptul că, pe durata activităţii la locurile de muncă precedente, nu a încălcat prevederile art.7 alin.(2) din Legea nr.325/ 2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale, cu excepţia cazurilor cînd persoana se încadrează în cîmpul muncii pentru prima dată.
- Bibliografia concursului:
- Legea nr. 229 din 23.09.2010 privind controlul financiar public intern;
- Hotărârea Guvernului 487/2022, cu privire la organizarea şi funcţionarea Instituţiei Publice Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului;
- Hotărârea Guvernului 557 din 19.11.2019 cu privire la aprobarea Codului etic al auditorului intern și a Cartei de audit intern;
- Hotărârea Guvernului nr. 617 din 11.12.2019 pentru aprobarea Regulamentului privind evaluarea calității activității de audit intern în sectorul public;
- Ordinul Ministerului Finanţelor nr.153 din 12.09.2017 cu privire la aprobarea Standardelor naţionale de control intern în sectorul public;
- Ordinul Ministerului Finanţelor nr. 176 din 26.12.2019 cu privire la aprobarea Regulamentului privind raportarea activității de audit intern în sectorul public.
- Data-limită de depunere a dosarelor și actelor însoțitoare: 28 martie 2025;
- Modalitatea de depunere a dosarului și actelor însoțitoare:
- E-mail: office@oda.md
- Poștă: Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, str. Albișoara, 38, mun. Chișinău
- Personal: la adresa - str. Albișoara, 38, et. 5, anticamera, Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, mun. Chișinău.
Numărul de telefon, adresa electronică și poștală, persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primire a actelor: Onici Natalia, natalia.onici@oda.md, str. Albisoara, 38, mun. Chișinau, et. 5, bir. 502, tel: 022 211 658.
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- Specialist principal, Direcția investiții și protejarea investițiilor, Agenția de Investiții
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








