MITP angajează Asistent Administrativ & Responsabil Relații Rezidenți BPO (Call-Centre)
Moldova Innovation Technology Park (MITP) este în căutare a unei persoane pozitive, conștiincioase și de încredere pentru a ni se alătura echipei dedicate dezvoltării sectorului IT din poziție de Asistent Administrativ & Responsabil Relații Rezidenți BPO (Call-Centre).
Tipul postului: Contract pe perioadă determinată (preferabil cu începere de la 1 octombrie 2024), cu posibilitatea extinderii ulterioare.
Orar de muncă: Full – time, 8 ore pe zi, 5 zile în săptămână
Salariu: Pachet salarial competitiv
Locație: Centru, Chișinău
Despre noi / Context: Moldova Innovation Technology Park este unul din cele mai ambițioase proiecte de țară din ultimii ani cu cea mai mare comunitate antreprenorială IT și o istorie de succes derivată din angajamentul statului și contribuția mediului privat în dezvoltarea industriei IT și sporirea competitivității acesteia la nivel regional.
MITP a fost lansat la 1 ianuarie 2018, fiind creat de Guvern pentru o perioadă de 10 ani. În prezent, Moldova Innovation Technology Park este primul e-Park din Europa, numărând peste 1,900 companii rezidente, care generează peste 22000+ locuri de muncă și beneficiază de facilitățile prevăzute de legislația aferentă parcurilor IT.
Obiectivul principal al postului este asigurarea eficienței fluxului de lucru de birou a Administratorului, a echipei MITP, precum și gestionarea relațiilor cu rezidenții MITP și alți factori interesați, asigurând o comunicare eficientă și soluționarea promptă a solicitărilor acestora.
Cerințe privind studiile, experiența și aptitudinile profesionale:
- Studii superioare;
- Experienţă de lucru în oricare din rolurile similare de cel puţin 2 ani;
- Cunoașterea comunicării și a eticii de afaceri;
- Competențe de comunicare cu claritatea și coerență în exprimarea scrisă și verbală;
- Capacități de planificare, organizare, coordonare și atenția sporită la detalii;
- Aptitudini ce reflectă responsabilitate, diplomație, ascultare activă, răbdare și empatie;
- Deschidere în a accepta noi responsabilități, conștiinciozitate și de încredere;
- Capacitate de analiză și interpretare a datelor pentru îmbunătățirea proceselor;
- Spirit de echipă;
- Limbi cunoscute: limba română - fluent; bune cunoştinţe de limbă engleză şi rusă;
- Cunoștințe aprofundate de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.).
Responsabilități de bază:
- Activități de protocol și gestionarea vizitatorilor:
- Organizarea accesului vizitatorilor și programarea audiențelor, vizitelor.
- Rezervarea sălilor de ședințe și configurarea teleconferințelor.
- Primirea vizitatorilor și ghidarea acestora către persoanele de referință.
- după caz, participarea la ședințe și întocmirea de note a conținutului și rezultatelor ședințelor;
- Gestionarea documentației și a corespondenței:
- Pregătirea și gestionarea documentelor interne și externe (contracte, facturi, cereri).
- Menținerea evidenței corespondenței, colete și documente confidențiale.
- Actualizarea constantă a bazelor de date cu informații și contacte relevante.
- Organizarea activităților de birou:
- Planificarea și organizarea ședințelor interne și externe.
- Pregătirea notițelor și a proceselor-verbale pentru ședințe.
- Suport pentru realizarea și implementarea planurilor administrative (bugete, achiziții, mentenanță) pentru următoarele servicii:
- curățenie, întreținere birou;
- mentenanță a echipamentelor, mobilier, utilități, birou, etc.;
- funcționare a utilităților: energie electrică, apă, internet, telefonie;
- asigurare a achizițiilor de bunuri de consum curent (cafea, apă, etc.);
- Suport pentru management și echipa internă:
- Organizarea călătoriilor de serviciu (rezervări bilete, cazare, transport).
- Coordonarea comunicării intra și inter-departamentală pentru a asigura corectitudinea transferului de informații.
- Gestionarea apelurilor prin oricare dintre canalele de comunicare disponibile (telefon și/sau PBX aferent, email):
- Preluarea apelurilor interne și externe și ghidarea apelanților în funcție de necesități.
- Răspunderea la solicitările rezidenților și oferirea de asistență pentru probleme sau întrebări legate de activitatea parcului.
- Escaladarea apelurilor care necesită soluționare avansată către echipele relevante.
și să realizeze minim următoarele:
- Preluarea tuturor apelurilor; răspuns în max. 24 de ore dacă nu se reușește preluarea promptă (în funcție de importanță).
- Solicitarea datelor interlocutorului (nume, organizație, necesitate).
- Clarificarea subiectului discuției pentru identificarea nevoii și soluției.
- Oferirea de răspunsuri concise, cu date verificate pentru a evita erori.
- Redirecționarea apelului către destinatarul corespunzător (dacă este cazul).
- Organizarea, documentarea, analiza și actualizarea informațiilor în vederea setării funcției de call - center a MITP:
- Înregistrarea detaliilor fiecărui apel și actualizarea bazelor de date cu informațiile relevante.
- Organizarea și categorisirea solicitărilor pentru a identifica situațiile ce pot fi automatizate sau gestionate mai eficient.
- Suport pentru dezvoltarea soluțiilor automatizate:
- Participarea la dezvoltarea și testarea scenariilor de răspuns automatizat (ex. chatbot).
- Colectarea și analizarea feedback-ului pentru a optimiza soluțiile implementate.
- Analiza și raportarea datelor din call center:
- Elaborarea de rapoarte periodice pentru a identifica tendințele și provocările în gestionarea apelurilor.
- Propunerea de soluții pentru îmbunătățirea interacțiunii cu rezidenții și eficientizarea fluxului de solicitări.
- Răspundere privind păstrarea confidențialității datelor și informațiilor deținute sau la care are acces ca urmare a executării sarcinilor de serviciu, astfel încât să obțină:
- păstrarea confidențialității cu privire la activitatea organizației, activitățile și proiectele desfășurate, datele rezidenților, furnizori și parteneri;
- păstrarea confidențialității cu privire la informațiile financiare și alte date ale organizației, la care are acces, informații tehnice și procese;
- păstrarea confidențialității cu privire la informațiile privind veniturile realizate personal, numele și adresele angajaților din Administrație, prețuri ale resurselor folosite de Administrație în derularea activității sale, costuri de implementare, etc.;
- Participă la pregătirea rapoartelor interne de către echipa MITP;
- Se implică proactiv în implementarea activităților care derivă din Strategia de dezvoltare a MITP, în special oferind suport în implementarea proiectelor și/sau evenimentelor organizației;
- Îndeplinește si alte îndatoriri suplimentare furnizate de către superiorul ierarhic, corespunzător competențelor profesionale relevante, pentru realizarea corectă, completă și în termen a obiectivelor alocate;
- Alte atribuții menționate în fișa postului.
Noi apreciem oamenii care:
- Au o atitudine pozitivă, entuziasm față de schimbare, agilitate în situații dificile și manifestă mândrie față de apartenența la organizație;
- Își asumă rolurile în echipă, cooperează și manifestă dorința de a se dezvolta individual și în grup;
- Pot asculta activ, oferă feedback constructiv și comunică deschis.
Procesul de aplicare:
Dacă te regăsești în cerințele de mai sus și vrei ca parcursul tău profesional să aibă impact asupra comunității cu cea mai exponențială creștere din ultimii ani, transmite-ne dosarul de aplicare care va include:
- CV-ul în limbile română sau engleză și 2 referințe profesionale;
- Scrisoarea ta de motivare.
Dosarele de aplicare vor fi transmise la adresa de e-mail mihaela.negru@mitp.md, marina.bzovii@mitp.md pana la data limită de 8 septembrie 2024.
Titlul mesajului trebuie să conțină numele, prenumele candidatului și numele postului: Asistent Administrativ & Responsabil Relații Rezidenți BPO (Call-Centre).
Vom răspunde tuturor candidaților care ne vor transmite dosare de aplicare complete.
Important: Administrația MITP își rezervă dreptul de a prelungi perioada de aplicare pentru acest post în cazul în care dosarele de aplicare primite nu satisfac nevoile organizației.
Mult succes tuturor candidaților!