AO „AudiViz” anunță concurs de selectare și contractare a 2 formatori/-oare



AO „AudiViz” anunță concurs de selectare și contractare a 2 formatori/-oare

Data: 07 August, 2024

Asociatia de Suport Familial de Recuperare Timpurie a Copiilor cu Deficienţe de Auz și Văz „AudiViz” din mun. Bălți implementează proiectul „Femeile și fetele cu dizabilități de auz promovează Egalitatea și Pacea prin mass-media”, finanțat printr-un grant al Institutului pentru Raportare despre Război și Pace (IWPR) cu suportul Guvernului Regatului Unit, în perioada 01.07.2024 – 31.01.2025.

Scopul proiectului este: Dezvoltarea unui Program de promovare a egalității de gen și drepturile omului prin multiplicarea bunelor experiențe de capacitare a femeilor și fetelor cu dizabilități de auz și surditate din regiunea de Nord și Sud a Moldovei, care va contribui la construirea păcii în comunități.

În acest context, AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea și contractarea a 2 formatori/-oare pentru realizarea următoarelor sarcini în cadrul proiectului:

Responsabilități specifice pentru Formator/-oare A:

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/activități

1.       

Organizarea a 5 Traininguri de învățare a limbajului semnelor pentru Rețeaua de ONG-uri care sprijină femei și fete cu surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingurilor.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentelor.
  • Lista participanților/-telor.

5 activități

2.       

Elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

 

Total:

 

9 zile de lucru/ activități

 

Responsabilități specifice pentru Formator/-oare B:

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/ activități

1.       

Organizarea unui Training de instruire de 5 ore pentru jurnaliști privind modalitățile de adaptare a conținutului media accesibile pentru persoanele cu dizabilități de auz și surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingului.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

2.       

Participa la elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

3.       

Organizarea unui Panel de discuții de 5 ore „Cele mai bune practici pentru îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Prezentarea PPT din cadrul Panelului de discuții.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

4.       

Elaborarea textelor în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

  • 10 texte elaborate în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

10 zile

 

Total:

 

16 zile de lucru/ activități

 

Important! Întregul proces de dezvoltare și validare a livrabilelor enumerate mai sus va implica sesiuni consultative, întruniri cu părțile interesate.

Natura contractului: Contract prestare servicii.

Perioada de realizare a sarcinilor: August 2024 – Ianuarie 2025.

Calificări și abilități:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă (profil social, psihologie/psihopedagogie specială sau alte domenii relevante);
  • Minim 3 ani experienţă de lucru cu organizațiile non-guvernamentale, publice în domeniul deficiențelor de auz va constitui un avantaj pentru candidat;
  • Abilități de comunicare în limbajul smnelor va constitui un avantaj;
  • Experiență de interacțiune și comunicare cu persoanele cu deficiență de auz;
  • Experiență în colectarea, analiza și sistematizarea datelor;
  • Abilități de facilitare a atelierelor/grupurilor de lucru.
  • Cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere);
  • Abilități avansate de utilizare a programelor Microsoft Office (Word, Power Point), Internet;
  • Responsabilitate și punctualitate;
  • Abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreţie profesională.

Dosarul de aplicare va conține:

  1. CV-ul candidatului
  2. Copia actului de identitate
  3. Copia actului/actelor de studii
  4. Oferta financiară elaborată conform Anexei A sau Anexei B.

Notă: Oferta financiară trebuie să conțină:

- prețul pentru unitatea de măsură (zi lucrătoare/activitate) și costul total al ofertei.

- costul zilelor de lucru/activităților se va indica în GBP cu toate taxele incluse.

Aspecte organizaționale:

Contractantul/-a va lucra în strînsă cooperare cu managementul Proiectului și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor.

Remunerarea se va face în baza cuantumului stabilit prin contractul de prestare a serviciilor. Plata pentru servicii se va efectua în baza rapoartelor de activitate lunar/trimestrial (cu indicarea numărului de zile lucrate/activități realizate),

Procedura de aplicare:

Dosarele vor fi expediate în format electronic, cu mențiunea: „Angajare_Formator/-oare” la adresa: audiviz.org@gmail.com

Termenul - limită de prezentare a dosarului de aplicare este 17 august 2024, ora 17.00.

Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Informații suplimentare la tel: 068855227;

Persoana de contact: Angela Moiseeva, manager de proiect.

 

Anexa A. Oferta financiară

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/

activități

Costul zilelor de lucru/activități, în GBP, cu toate taxele incluse

1.       

Organizarea a 5 Traininguri de învățare a limbajului semnelor pentru Rețeaua de ONG-uri care sprijină femei și fete cu surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingurilor.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentelor.
  • Lista participanților/-telor.

5 activități

 

2.       

Elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

 
 

Total:

 

9 zile de lucru/ activități

 

Data __________________                             Semnătura _________________________

 

Anexa B. Oferta financiară

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/ activități

Costul zilelor de lucru/activități, în GBP, cu toate taxele incluse

1.       

Organizarea unui Training de instruire de 5 ore pentru jurnaliști privind modalitățile de adaptare a conținutului media accesibile pentru persoanele cu dizabilități de auz și surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingului.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

 

2.       

Participa la elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

 

3.       

Organizarea unui Panel de discuții de 5 ore „Cele mai bune practici pentru îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Prezentarea PPT din cadrul Panelului de discuții.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

 

4.       

Elaborarea textelor în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

  • 10 texte elaborate în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

10 zile

 
 

Total:

 

16 zile de lucru/ activități

 

Data __________________                             Semnătura _________________________