AO „AudiViz” anunță concurs de selectare și contractare a 2 formatori/-oare

AO „AudiViz” anunță concurs de selectare și contractare a 2 formatori/-oare

Data: 07 August, 2024

Asociatia de Suport Familial de Recuperare Timpurie a Copiilor cu Deficienţe de Auz și Văz „AudiViz” din mun. Bălți implementează proiectul „Femeile și fetele cu dizabilități de auz promovează Egalitatea și Pacea prin mass-media”, finanțat printr-un grant al Institutului pentru Raportare despre Război și Pace (IWPR) cu suportul Guvernului Regatului Unit, în perioada 01.07.2024 – 31.01.2025.

Scopul proiectului este: Dezvoltarea unui Program de promovare a egalității de gen și drepturile omului prin multiplicarea bunelor experiențe de capacitare a femeilor și fetelor cu dizabilități de auz și surditate din regiunea de Nord și Sud a Moldovei, care va contribui la construirea păcii în comunități.

În acest context, AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea și contractarea a 2 formatori/-oare pentru realizarea următoarelor sarcini în cadrul proiectului:

Responsabilități specifice pentru Formator/-oare A:

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/activități

1.       

Organizarea a 5 Traininguri de învățare a limbajului semnelor pentru Rețeaua de ONG-uri care sprijină femei și fete cu surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingurilor.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentelor.
  • Lista participanților/-telor.

5 activități

2.       

Elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

 

Total:

 

9 zile de lucru/ activități

 

Responsabilități specifice pentru Formator/-oare B:

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/ activități

1.       

Organizarea unui Training de instruire de 5 ore pentru jurnaliști privind modalitățile de adaptare a conținutului media accesibile pentru persoanele cu dizabilități de auz și surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingului.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

2.       

Participa la elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

3.       

Organizarea unui Panel de discuții de 5 ore „Cele mai bune practici pentru îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Prezentarea PPT din cadrul Panelului de discuții.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

4.       

Elaborarea textelor în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

  • 10 texte elaborate în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

10 zile

 

Total:

 

16 zile de lucru/ activități

 

Important! Întregul proces de dezvoltare și validare a livrabilelor enumerate mai sus va implica sesiuni consultative, întruniri cu părțile interesate.

Natura contractului: Contract prestare servicii.

Perioada de realizare a sarcinilor: August 2024 – Ianuarie 2025.

Calificări și abilități:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă (profil social, psihologie/psihopedagogie specială sau alte domenii relevante);
  • Minim 3 ani experienţă de lucru cu organizațiile non-guvernamentale, publice în domeniul deficiențelor de auz va constitui un avantaj pentru candidat;
  • Abilități de comunicare în limbajul smnelor va constitui un avantaj;
  • Experiență de interacțiune și comunicare cu persoanele cu deficiență de auz;
  • Experiență în colectarea, analiza și sistematizarea datelor;
  • Abilități de facilitare a atelierelor/grupurilor de lucru.
  • Cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere);
  • Abilități avansate de utilizare a programelor Microsoft Office (Word, Power Point), Internet;
  • Responsabilitate și punctualitate;
  • Abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreţie profesională.

Dosarul de aplicare va conține:

  1. CV-ul candidatului
  2. Copia actului de identitate
  3. Copia actului/actelor de studii
  4. Oferta financiară elaborată conform Anexei A sau Anexei B.

Notă: Oferta financiară trebuie să conțină:

- prețul pentru unitatea de măsură (zi lucrătoare/activitate) și costul total al ofertei.

- costul zilelor de lucru/activităților se va indica în GBP cu toate taxele incluse.

Aspecte organizaționale:

Contractantul/-a va lucra în strînsă cooperare cu managementul Proiectului și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor.

Remunerarea se va face în baza cuantumului stabilit prin contractul de prestare a serviciilor. Plata pentru servicii se va efectua în baza rapoartelor de activitate lunar/trimestrial (cu indicarea numărului de zile lucrate/activități realizate),

Procedura de aplicare:

Dosarele vor fi expediate în format electronic, cu mențiunea: „Angajare_Formator/-oare” la adresa: audiviz.org@gmail.com

Termenul - limită de prezentare a dosarului de aplicare este 17 august 2024, ora 17.00.

Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Informații suplimentare la tel: 068855227;

Persoana de contact: Angela Moiseeva, manager de proiect.

 

Anexa A. Oferta financiară

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/

activități

Costul zilelor de lucru/activități, în GBP, cu toate taxele incluse

1.       

Organizarea a 5 Traininguri de învățare a limbajului semnelor pentru Rețeaua de ONG-uri care sprijină femei și fete cu surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingurilor.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentelor.
  • Lista participanților/-telor.

5 activități

 

2.       

Elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

 
 

Total:

 

9 zile de lucru/ activități

 

Data __________________                             Semnătura _________________________

 

Anexa B. Oferta financiară

Nr. r.

Sarcini

Livrabile

Număr zile de lucru/ activități

Costul zilelor de lucru/activități, în GBP, cu toate taxele incluse

1.       

Organizarea unui Training de instruire de 5 ore pentru jurnaliști privind modalitățile de adaptare a conținutului media accesibile pentru persoanele cu dizabilități de auz și surditate.

  • Prezentarea PPT din cadrul trainingului.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

 

2.       

Participa la elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Ghidul practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital” elaborat.

4 zile

 

3.       

Organizarea unui Panel de discuții de 5 ore „Cele mai bune practici pentru îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”.

  • Prezentarea PPT din cadrul Panelului de discuții.
  • Materialele de lucru din cadrul evenimentului.
  • Lista participanților/-telor.

1 activitate

 

4.       

Elaborarea textelor în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

  • 10 texte elaborate în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz.

10 zile

 
 

Total:

 

16 zile de lucru/ activități

 

Data __________________                             Semnătura _________________________




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola