AO „AudiViz” anunță concurs de selectare și contractare a 2 formatori/-oare
AO „AudiViz” anunță concurs de selectare și contractare a 2 formatori/-oare
Data: 07 August, 2024
Asociatia de Suport Familial de Recuperare Timpurie a Copiilor cu Deficienţe de Auz și Văz „AudiViz” din mun. Bălți implementează proiectul „Femeile și fetele cu dizabilități de auz promovează Egalitatea și Pacea prin mass-media”, finanțat printr-un grant al Institutului pentru Raportare despre Război și Pace (IWPR) cu suportul Guvernului Regatului Unit, în perioada 01.07.2024 – 31.01.2025.
Scopul proiectului este: Dezvoltarea unui Program de promovare a egalității de gen și drepturile omului prin multiplicarea bunelor experiențe de capacitare a femeilor și fetelor cu dizabilități de auz și surditate din regiunea de Nord și Sud a Moldovei, care va contribui la construirea păcii în comunități.
În acest context, AO „AudiViz” anunță concurs pentru selectarea și contractarea a 2 formatori/-oare pentru realizarea următoarelor sarcini în cadrul proiectului:
Responsabilități specifice pentru Formator/-oare A:
Nr. r. |
Sarcini |
Livrabile |
Număr zile de lucru/activități |
1. |
Organizarea a 5 Traininguri de învățare a limbajului semnelor pentru Rețeaua de ONG-uri care sprijină femei și fete cu surditate. |
|
5 activități |
2. |
Elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”. |
|
4 zile |
Total: |
9 zile de lucru/ activități |
Responsabilități specifice pentru Formator/-oare B:
Nr. r. |
Sarcini |
Livrabile |
Număr zile de lucru/ activități |
1. |
Organizarea unui Training de instruire de 5 ore pentru jurnaliști privind modalitățile de adaptare a conținutului media accesibile pentru persoanele cu dizabilități de auz și surditate. |
|
1 activitate |
2. |
Participa la elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”. |
|
4 zile |
3. |
Organizarea unui Panel de discuții de 5 ore „Cele mai bune practici pentru îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”. |
|
1 activitate |
4. |
Elaborarea textelor în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz. |
|
10 zile |
Total: |
16 zile de lucru/ activități |
Important! Întregul proces de dezvoltare și validare a livrabilelor enumerate mai sus va implica sesiuni consultative, întruniri cu părțile interesate.
Natura contractului: Contract prestare servicii.
Perioada de realizare a sarcinilor: August 2024 – Ianuarie 2025.
Calificări și abilități:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă (profil social, psihologie/psihopedagogie specială sau alte domenii relevante);
- Minim 3 ani experienţă de lucru cu organizațiile non-guvernamentale, publice în domeniul deficiențelor de auz va constitui un avantaj pentru candidat;
- Abilități de comunicare în limbajul smnelor va constitui un avantaj;
- Experiență de interacțiune și comunicare cu persoanele cu deficiență de auz;
- Experiență în colectarea, analiza și sistematizarea datelor;
- Abilități de facilitare a atelierelor/grupurilor de lucru.
- Cunoașterea excelentă a limbii române (inclusiv deprinderi excelente de scriere);
- Abilități avansate de utilizare a programelor Microsoft Office (Word, Power Point), Internet;
- Responsabilitate și punctualitate;
- Abilităţi de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși; integritate și discreţie profesională.
Dosarul de aplicare va conține:
- CV-ul candidatului
- Copia actului de identitate
- Copia actului/actelor de studii
- Oferta financiară elaborată conform Anexei A sau Anexei B.
Notă: Oferta financiară trebuie să conțină:
- prețul pentru unitatea de măsură (zi lucrătoare/activitate) și costul total al ofertei.
- costul zilelor de lucru/activităților se va indica în GBP cu toate taxele incluse.
Aspecte organizaționale:
Contractantul/-a va lucra în strînsă cooperare cu managementul Proiectului și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor.
Remunerarea se va face în baza cuantumului stabilit prin contractul de prestare a serviciilor. Plata pentru servicii se va efectua în baza rapoartelor de activitate lunar/trimestrial (cu indicarea numărului de zile lucrate/activități realizate),
Procedura de aplicare:
Dosarele vor fi expediate în format electronic, cu mențiunea: „Angajare_Formator/-oare” la adresa: audiviz.org@gmail.com
Termenul - limită de prezentare a dosarului de aplicare este 17 august 2024, ora 17.00.
Numai candidații selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
Informații suplimentare la tel: 068855227;
Persoana de contact: Angela Moiseeva, manager de proiect.
Anexa A. Oferta financiară
Nr. r. |
Sarcini |
Livrabile |
Număr zile de lucru/ activități |
Costul zilelor de lucru/activități, în GBP, cu toate taxele incluse |
1. |
Organizarea a 5 Traininguri de învățare a limbajului semnelor pentru Rețeaua de ONG-uri care sprijină femei și fete cu surditate. |
|
5 activități |
|
2. |
Elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”. |
|
4 zile |
|
Total: |
9 zile de lucru/ activități |
|
Data __________________ Semnătura _________________________
Anexa B. Oferta financiară
Nr. r. |
Sarcini |
Livrabile |
Număr zile de lucru/ activități |
Costul zilelor de lucru/activități, în GBP, cu toate taxele incluse |
1. |
Organizarea unui Training de instruire de 5 ore pentru jurnaliști privind modalitățile de adaptare a conținutului media accesibile pentru persoanele cu dizabilități de auz și surditate. |
|
1 activitate |
|
2. |
Participa la elaborarea unui Ghid practic pentru mass-media „Îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”. |
|
4 zile |
|
3. |
Organizarea unui Panel de discuții de 5 ore „Cele mai bune practici pentru îmbunătățirea accesibilității persoanelor cu surditate în spațiul digital”. |
|
1 activitate |
|
4. |
Elaborarea textelor în limba română și rusă pentru 10 produse media adaptate pentru persoanele cu dizabilități de auz. |
|
10 zile |
|
Total: |
16 zile de lucru/ activități |
|
Data __________________ Semnătura _________________________