Asistent/ă Director Executiv, A.O. ”CONCORDIA. Proiecte Sociale”



Asistent/ă Director Executiv, A.O. ”CONCORDIA. Proiecte Sociale”

Căutăm un asistent/ă Director Executiv în cadrul A.O.„CONCORDIA. Proiecte Sociale, pe perioadă nedeterminată.

A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale'' descoperă zi de zi oameni profesioniști, care lucrează împreună pentru atingerea obiectivelor propuse, stimulând creșterea spiritului de echipă. 

Responsabilități:

  • Asigură buna comunicare și furnizare în termeni rezonabili, a informației destinate de la/către Directorul Executiv și partenerii organizației, colegii din rețeaua internațională și colaboratorii Asociației; 
  • Contactează colegii la nivel local și/sau internațional, pentru livrarea informației către Directorul Executiv; 
  • Întocmește procese-verbale în urma ședințelor de management sau în urma altor meeting-uri tematice, cu participarea conducerii Asociației; 
  • Participă în mod activ la elaborarea raportului ILT și Advisory, oferă suport și asigură perfectarea, traducerea și expedierea acestora conform cerințelor și în termenii vizați; 
  • Asigură suport în timpul ședințelor grupurilor de lucru, ia notițe, elaborează procese-verbale, monitorizează implementarea deciziilor luate în cadrul acestor ședințe; 
  • Este responsabil/-ă de elaborarea și expedierea invitațiilor, solicitărilor, demersurilor sau a oricăror alte mesaje destinate în exterior (aici: parteneri, instituții publice, colegi, rețeaua internțională și alții); 
  • Este responsabil/-ă de crearea și evidența rețelelor de parteneriat ale Asociației, redactează și trimite felicitări cu ocazia diferitor sărbători oficiale sau evenimente semnificative; 
  • Completează, planifică și gestionează în mod rațional, calendarul Directorului Executiv, stabilește priorități în programarea întîlnirilor; 
  • Este responsabil/-ă de coordonarea și elaborarea agendei colegilor din rețeaua internațională pe timpul vizitelor planificate în Asociație; 
  • Efectuează traduceri în scris și oral, din /în limba engleză; 
  • Este responsabil/-ă de organizarea vizitelor și întîlnirilor cu partenerii și/sau cu colegii din rețaua internațională, asigură cu tot necesarul pe toată durata vizitei (rezervă bilete, cazare, mic dejun etc.); 
  • Elaborează prezentări tematice, la solicitarea Directorului Executiv; 
  • Participă activ în organizarea evenimentelor din cadrul organizației, aici: campanii, recepționarea delegațiilor, însoțirea conducerii Asociației în cadrul vizitelor organizate și altele; 
  • Participă activ în organizarea activităților de recreare și motivare a echipei  Asociației, aici: team-building-uri, coffee-breakuri și altele. 

Așteptări faţă de candidaţi:

  • Experiența la un post similar - minim 3 ani; 
  • Experiența de lucru în proiecte, ONG-uri în domeniul dezvoltării sociale, constituie un avantaj; 
  • Cunoasterea la nivel profesionist a limbii române; 
  • Capacitatea de a comunica în scris și verbal, de a înțelege și a-i face pe alții să înțeleagă diferite mesaje; 
  • Cunoasterea limbii engleză la nivel avansat, este obligatorie; 
  • Cunoasterea limbii germană, constituie un avantaj; 
  • Cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Canva, Adobe Photoshop, alte softuri de editare și prelucrare a textelor/pozelor); 
  • Abilităţi de interacţiune şi comunicare, de a lucra independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp; 
  • Persoană responsabilă, proactivă, cu inițiativă și cu orientare spre îndeplinirea obiectivelor. 

Oferim:

  • Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
  • Bonus anual;
  • Asigurare medicală facultativă;
  • Buget personal pentru dezvoltare, participări la trening-uri și conferințe specializate;
  • Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
  • Experiență în proiecte internaționale;
  • Team building-uri/ evenimente de relaxare oferite de către organizație;
  • Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
  • Plus 1 zi de concediu anual la fiecare 1 an lucrat în organizație;
  • Tichete de masă;
  • Birou confortabil și dotat cu birotică;
  • Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare;
  • Program de muncă în schimburi.

Loc de muncă:  mun. Chișinău, str. Anatol Corobceanu 13/1.

A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale, este o organizație care protejează copiii / beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecția Copilului și Codul de Conduită care se respectă în totalitate de către angajați.


Aplicând pentru poziția vacantă, A.O. ,,Concordia. Proiecte Sociale” în calitate de operator de date responsabil, ține să vă informeze privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal ce vă vizează, prin accesarea site-ului www.concordia.mdurmând traseul: www.concordia.md/informatii/cariere/. 

Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

Vă rugăm să transmiteți CV-rile și scrisorile D-stră de intenție, pînă la data de 26.06.2024, indicînd POZITIA la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md.

 

Telefon: 069514881.
 
Sediul A.O. ”CONCORDIA.Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, mun. Chișinău.

 

Atenție: Pentru moment, este imposibilă recepționarea mesajelor de pe: yandex, mail.ru, zen, sputnik și alte platforme rusești.