Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
I.P. ODA anunță concurs pentru ocuparea postului de jurist, Secția juridică și achiziții
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul general al funcției:
|
Asigură conformitatea actelor normative interne cu prevederile legislației în vigoare și elaborează diverse acte juridice, consultă pe aspecte juridice, reprezintă interesele instituției pe aspecte juridice, acordă suportul juridic subdiviziunilor interne. |
Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:
Sarcini de bază:
- Elaborarea, redactarea și avizarea reglementărilor interne ale I.P. ODA, programelor de suport și celor ce țin de domeniul de competență al Secției;
- Redactarea, expertizarea și avizarea proiectelor acordurilor de colaborare, contractelor, acordurilor de modificare a contractelor, somațiilor, notificărilor de rezoluțiune, în colaborare cu subdiviziunile I.P. ODA;
- Acordarea asistenței juridice subdiviziunilor I.P. ODA, în procesul de implementare al Programelor de suport;
- Reprezentarea intereselor I.P. ODA în cadrul instituțiilor de stat și private, organizațiile comerciale, necomerciale și neguvernamentale, în cadrul instituțiilor internaționale, în vederea examinării chestiunilor de ordin juridic;
Tip de angajare
Perioadă determinată
Condiții aferente funcției:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
Cerințe specifice funției:
Studii: – superioare de licență în domeniul juridic.
Experiență: Experiența de muncă în domeniu financiar bancar constituie un avantaj.
Cunoştinţe:
În domeniul specific de activitate:
- cadrul legal-normativ care reglementează activitatea instituției;
- legislația administrativă, civilă, penală, legislația muncii și de drept internațional;
- legislație specifică activității financiar-bancare;
- legislația ce reglementează activitatea de antreprenoriat;
- abilități de elaborare a normelor juridice, de argumentare, analiză și sinteză;
- prevederile specifice ale programelor implementate de către I.P. ODA.
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba de stat - avansat;
- limba rusă – intermediar;
- limba engleza – constituie un avantaj
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat
Aptitudini și abilități necesare:
- capacitate de a lucra în echipă;
- capacitate de relaționare interumană;
- capacitate de luarea de decizii și asumare a responsabilităților;
- capacitate de rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru schimbătoare;
- capacitate de planificare și organizare a timpului de muncă şi respectarea termenelor;
- capacitate de urmărire și atingere a scopului;
- echilibru emoțional;
- abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente: Corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV
- Copia buletinului de identitate
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă (după caz), certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Termen de aplicare:
08 septembrie 2023, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, et. 3
Date de contact: tel: 060067955
email: hr@oda.md
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
- E-mail: hr@oda.md
- Poștă:
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
- Personal
Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134,et. 3, bir. 322, mun. Chișinău, MD-2012
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Gender-Centru is hiring consultants to facilitate national and regional sessions and round tables on gender-based violence case management
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









