Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova

Asociaţia Obștească ”FFUPLM” anunță concurs de selectare a unui/unei consultant/consultante care va oferi asistență tehnică în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și în etate din or. Leova, activitate din cadrul proiectului “Respect pentru înțelepciune: Îngrijire eficientă și condiții optime”, implementat în perioada Aprilie 2025 – Martie 2026, ca parte din proiectul ”Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale” finanțat din resursele Uniunii Europene, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu IP Keystone Moldova și Asociația Obștească „Fondul de Inovații Sociale din Moldova”.
Unul dintre obiectivele proiectului este îmbunătățirea calității și eficienței serviciilor acordate persoanelor vârstnice și cu dizabilități a Serviciului social – IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și în etate din or. Leova, prin acreditarea serviciului social conform standardelor minime de calitate prevăzute de legislație.
În acest context, AO „FFUPLM” contractează un/o consultant/ă care va oferi asistență tehnică în scopul acreditării serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova.
Sarcinile și responsabilitățile formatorului:
|
Crt. |
Sarcini |
Documente livrabile |
Perioada realizării |
Nr. de zile de consultanță |
|
1 |
· Analiza cadrului normativ și a cerințelor de acreditare – evaluarea conformității serviciului cu legislația și standardele minime de calitate aplicabile, identificarea lacunelor și recomandarea măsurilor de îmbunătățire |
1 Plan |
Noiembrie 2025 |
2 zile |
|
2 |
· Elaborarea unui plan de acțiuni cu termeni în scopul parcurgerii procesului de acreditare a serviciului |
|||
|
3 |
· Elaborare/ajustare documente necesare în procesul de acreditare în format editabil (Word) |
Proiecte documente |
Noiembrie 2025 |
3 zile |
|
4 |
· Inițierea procedurii de acreditare – depunerea cererii și pregătirea dosarului de acreditare |
1 Cerere 1 dosar |
30 Noiembrie 2025 |
|
|
5 |
· Asistență și consultanță pe parcursul procesului de autoevaluare – sprijinirea personalului și a echipei de management în aplicarea legislației din domeniu și a standardelor de calitate în scopul obținerii creditării |
Noiembrie 2025 |
3 zile |
|
|
6 |
· Consultări cu echipa din cadrul ATAS Sud-Vest, STAS Leova, și a serviciului social |
2 ședințe online/offline* |
Noiembrie 2025 |
|
|
7 |
Elaborarea raportului final de activitate |
1 Raport final, 1 Act de recepție |
Noiembrie – Decembrie 2025 |
|
|
Total |
|
|
8 (opt) zile |
Cerințe de calificare:
- Studii superioare în asistență socială, administrație publică, drept, politici publice sau alte domenii relevante;
- Experiență de cel puțin 5 ani dovedită în elaborarea/revizuirea documentelor de politici interne în domeniul social;
- Cunoașterea procedurilor de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
- Abilități organizatorice excelente, capacități de acordare a serviciilor de mentorat;
- Abilități de comunicare şi negociere atât la nivel local, cât și național;
- Cunoașterea cadrului normativ național relevant (HG Nr.441/2015 din 17.07.2015; HG 569/2019 din 19.11.2019);
- Abilități excelente de redactare și analiză juridică și organizațională;
- Experiența anterioară de colaborare cu ONG-uri constituie un avantaj;
- Abilități bune de lucru în echipă;
- Operare PC: Word, Power Point, Internet, alte platforme relevante.
Procedura de aplicare:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită:
1) CV-ul, care va reflecta experiența raportată la cerințele descrise în Termenii de Referință și datele de contact a 1 persoană de referință.
2) Oferta financiară completată conform formularului din Anexa 1 – Oferta financiară.
Atenție! Pentru entitățile juridice oferta financiară va fi prezentată cu prețul TVA 0%.
La costul total al consultanței cu durata de 8 zile se va indica suma totală în EURO, cu toate taxele incluse. Transferul va fi realizat în lei moldovenești conform ratei de schimb a tranșei transferate de către donator.
IMPORTANT! Pe actele scanate se va indica data transmiterii și vor fi semnate olograf.
Dosarul se va expedia până la data de 4 Noiembrie, ora. 18.00 la adresa de e-mail: inagorcea@gmail.com, cu mențiunea „Consultant suport acreditare”.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








