CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Caritas Moldova angajeaza Office Manager/Asistent Proiect
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
15/08/2023

Caritas Moldova angajeaza Office Manager/Asistent Proiect

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

CARITAS MOLDOVA oferă spre ocupare o poziție de Office Manager/Asistent Proiect pentru a gestiona procesele si activitatile de baza ale Centruui Temporar pentru Refugiati din Chisinau, Strada Musatinilor nr 1.

Abilități cheie pentru managerii de birou

  • Incredere și discreție: veți afla adesea despre chestiuni confidențiale;
  • Adaptabilitate;
  • Excelente abilități de comunicare, negociere și construirea de relații;
  • Aptitudini organizaționale;
  • Cunostinte de IT&C;
  • Abilități de rezolvare a problemelor;
  • Inițiativă;
  • Leadership și capacitatea de a „face lucrurile să se întâmple”;
  • Abilități de bugetare – pot constitui un avantaj;
  • Atenție la detalii.
  • Limba rusa este obligatorie.

Descrierea postului:

  • Gestionarea comunicarii cu refugiatii si organizarea serviciilor integrate aflate la dispozitia acestora in Centrul manageriat de Caritas Moldova;
  • Organizarea de întâlniri și gestionarea bazelor de date;
  • Tratarea corespondenței, reclamațiilor și întrebărilor;
  • Pregătirea scrisorilor, prezentărilor și rapoartelor;
  • Supravegherea si monitorizarea activitatii personalului administrativ;
  • Procesarea facturilor si gestionarea bugetelor biroului;
  • Implementarea si mentinerea procedurilor/sistemelor administrative de birou;
  • Participarea la întâlniri cu conducerea superioară;
  • Organizarea de evenimente și conferințe ale organizatiei;
  • Asistarea funcțiilor de resurse umane și financiare ale organizației prin menținerea la zi a evidențelor personalului, organizarea de interviuri și actualizarea documentelor financiare.

Oferim un cadru prietenos de dezvoltare profesionala si personala, cu multiple provocari care vor contribui la o crestere in cariera.

Candidaţii interesaţi pot trimite până la data de 25.08.2023 Curriculum Vitae însoţit de scrisoare de intenţie şi de fotografie, la următoarea adresă de e-mail: secretariat@caritas.md.

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, la o dată care va fi stabilită de comun acord cu aceştia.



Articol precedent: BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, pe durată determinată, Direcţia decontări interbancare Precedent Articolul următor: Сорудник в дипломатическое представительство Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
  • A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
  • Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
  • Keystone Moldova - Asistent de proiect
  • Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor, Instituția Publică Agenția de Investiții

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md