Caritas Moldova angajeaza Office Manager/Asistent Proiect
CARITAS MOLDOVA oferă spre ocupare o poziție de Office Manager/Asistent Proiect pentru a gestiona procesele si activitatile de baza ale Centruui Temporar pentru Refugiati din Chisinau, Strada Musatinilor nr 1.
Abilități cheie pentru managerii de birou
- Incredere și discreție: veți afla adesea despre chestiuni confidențiale;
- Adaptabilitate;
- Excelente abilități de comunicare, negociere și construirea de relații;
- Aptitudini organizaționale;
- Cunostinte de IT&C;
- Abilități de rezolvare a problemelor;
- Inițiativă;
- Leadership și capacitatea de a „face lucrurile să se întâmple”;
- Abilități de bugetare – pot constitui un avantaj;
- Atenție la detalii.
- Limba rusa este obligatorie.
Descrierea postului:
- Gestionarea comunicarii cu refugiatii si organizarea serviciilor integrate aflate la dispozitia acestora in Centrul manageriat de Caritas Moldova;
- Organizarea de întâlniri și gestionarea bazelor de date;
- Tratarea corespondenței, reclamațiilor și întrebărilor;
- Pregătirea scrisorilor, prezentărilor și rapoartelor;
- Supravegherea si monitorizarea activitatii personalului administrativ;
- Procesarea facturilor si gestionarea bugetelor biroului;
- Implementarea si mentinerea procedurilor/sistemelor administrative de birou;
- Participarea la întâlniri cu conducerea superioară;
- Organizarea de evenimente și conferințe ale organizatiei;
- Asistarea funcțiilor de resurse umane și financiare ale organizației prin menținerea la zi a evidențelor personalului, organizarea de interviuri și actualizarea documentelor financiare.
Oferim un cadru prietenos de dezvoltare profesionala si personala, cu multiple provocari care vor contribui la o crestere in cariera.
Candidaţii interesaţi pot trimite până la data de 25.08.2023 Curriculum Vitae însoţit de scrisoare de intenţie şi de fotografie, la următoarea adresă de e-mail: secretariat@caritas.md.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, la o dată care va fi stabilită de comun acord cu aceştia.