Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager de Vinzari
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Compania Î.C.S. “Reliable Solutions Distributor” S.R.L. unul din lideri de pe piața din domeniul distribuției soluțiilor IT și intergrării sistemelor informaționale de tip software și hardware în Republica Moldova, angajează persoana în funcția de:
Manager de Vînzări
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic sau IT&C. Este posibilă angajarea studenților în ultimul an de studiu sau masterand.
- Cunoasterea obligatorie a limbilor română și rusă, limba engleza – nivel minim B1.
- Experiența de lucru în domeniul vînzărilor constituie un avantaj.
- Interes pentru a cunoaște sectorul IT&C.
- Abilități de comunicare și buna organizare activitaților.
- Permis de conducere, categoria B.
Aria de activitate:
- Dezvoltarea vînzărilor soluțiilor de Securitate cibernetică în sectorul B2C.
- Identificarea clienților potențiali pentru organizarea și petrecerea cursurilor primare IT și de calificare conform necesităților.
- Evidența și îndeplinirea planului de reînoiri a soluțiilor livrate (renewal) în sectorul B2B.
Responsabilitati:
- Promovează soluțiile din domeniul IT&C pe piața Republicii Moldova.
- Identifică clienți/parteneri potențiali care corespund criteriilor segmentului de care este responsabil (finance, GOV, enterprize, SMB).
- Identifică nevoile clientului si oferă consiliere, propune soluția optimă.
- Realizează prezentări generale despre produs sau organizează și gestionează întreg procesul de prezentare complexă către client.
- Duce negocieri cu clientul/partenerul aplicînd diverse tehnici de vînzare pentru închiderea tranzacției și respectarea marjei de profit minim stabilite.
- Întocmește oferte comerciale cu stabilirea prețului de ofertă.
- Responsabil pentru lista de clienți/parteneri, de proiectele inițiate cu aceștia, precum și de realizarea contractelor.
- Asigură organizarea întregului proces logistic privind livrare produs sau implementare proiect.
- Indeplinește planul de vinzări.
- Mentine relația cu companiile și partenerii din Republica Moldova în scopul promovării serviciilor și produselor.
- Menține realațiile cu producatorii internaționali din sfera IT&C.
- Participă în realizarea evenimentelor din cadrul companiei.
Se oferă:
- Program de lucru full time, pachet salarial atractiv + bonusuri și prime în funcție de performanța realizării proiectelor (dimensiunea și conditiile sunt discutate individual cu candidatul).
- Termenul de probă pe o perioada de pînă la 6 luni.
- Posibilitatea de interactiune cu marile companii internaționale;
- Instruire/training în țară și peste hotare;
- Automobil pe parcursul orelor de lucru după depășirea perioadei de probă;
- Posibilitatea de a se dezvolta și a crește în cadrul unei echipe de profesioniști;
Persoanele interesate rugam sa transmita CV la adresa de email: office@rsd.md
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
- GIZ - Office Manager
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








