Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert principal, responsabil de salarizare si evaluarea nivelurilor posturilor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul sau atribuțiile direcției sau departamentului:
Gestionarea și evaluarea sistemului de salarizare. Evaluarea nivelului posturilor.
Realizarea proceselor de angajare, transfer și eliberare a angajaților; Monitorizarea aplicării legislației muncii în raporturile de muncă.
Obiectivele postului:
Asigurare a unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane, salarizare și evaluarea nivelului posturilor aliniat la obiectivele strategice ale băncii.
Cerințe minime obligatorii:
1. Studii superioare universitare, de preferință post-universitare sau masterat, în economie, resurse umane, drept, cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obţinute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA, etc.), obţinute în ţara şi/sau instituţiile de învăţămînt respective;
2. Experienţă de minim 3 ani în domeniul dezvoltării și/sau gestiunii resurselor umane şi salarizării;
3. Cunoştinţe profunde ale legislației în vigoare a Republicii Moldova aferentă ariei de activitate; standardelor, bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de organizare și management resurse umane.
4. cunoștințe de operare avansată a programelor computerizate: Word, Excel, Power Point, Internet.
5. Competențe lingvistice: cunoaşterea limbii române și engleze;
6. Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitate de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă.
7. Alte abilități și atitudini:
· organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
· gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
· gândire procesuală și globală;
· capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
· de analiză şi formulare a concluziilor.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
1. Experienţă specifică în:
- implementarea unui sistem de salarizare și evaluare a posturilor
- elaborarea actelor normative și modificărilor/ completărilor acestora;
- calcularea și prognozarea fondului de salarizare;
- implementarea sistemelor informaţionale ce ţin de managementul resurselor umane;
- cunoașterea regimului de gestiune a conflictelor de interese și de declarare a averii și intereselor personale.
Principalele atribuții funcţionale:
1. Participa la elaborarea actelor normative interne ce țin de managementul resurselor umane;
2. Coordonează procesul de întocmire a regulamentelor de activitate a subdiviziunilor;
3. Coordonează procesul de întocmire a fiselor de post pentru angajații BNM în conformitate cu actele normative interne;
4. Evaluează posturile din structura de state în conformitate cu metodologia aprobată;
5. Elaborează structura de state a BNM;
6. Participă la elaborarea strategiilor și politicilor de salarizare ale angajaților BNM;
7. Participa la calcularea și prognoza fondul de salarizare;
8. Duce evidența cheltuielilor privind retribuirea personalului BNM și raportează aferent acestora.
9. Întocmește rapoartele statistice aferente forței de muncă;
10. Prelucrează documentele personale ale salariaţilor;
11. Perfectează proiecte de ordine privind acordarea concediilor: de odihnă anuale, suplimentare, neplătite, de studii şi alte tipuri de ordine legate de concediile respective: rechemarea, prelungirea, suplinirea, sistarea suplinirii;
12. Perfectează graficul concediilor anuale al salariaţilor BNM şi supraveghează respectarea lui;
13. Verifică şi înregistrează cererile privind scutirile de impozit la sursa de venit la angajare, schimbările intervenite în domeniu pe parcursul anului de lucru;
14. Duce evidenţa certificatelor medicale, verificarea şi înregistrarea acestora;
Termenul pentru depunerea CV-urilor este: 13 decembrie 2022.
!Depunerea CV-ului: Pentru participarea la concurs, accesaţi: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completaţi formularul CV-ului online sau îl puteţi depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
1. Codul muncii al Republicii Moldova;
2. Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei;
3. Legea privind declararea averii şi a intereselor personale nr. 133 din 17.06.2016;
4. Legea salarizării nr. 847-XV din 14.02.2002.
Mai multe posturi vacante găsește pe link-ul de mai jos
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








